Addiko banka u srpnju obilježava obljetnicu svog poslovanja, odnosno četiri godine fokusiranja na ono što je bitno njenim klijentima – na jasno, jednostavno i izravno bankarstvo snažno oslonjeno na digitalne proizvode i usluge za novo doba. Status predvodnika na tom području ne bi bilo moguće ostvariti bez zaposlenika otvorenih prema promjenama, novim izazovima te novim pravilima poslovanja.
Zato vodstvo banke, a posebice tim zadužen za ljudske resurse predvođen Tanyom Šplajt-Brainović, izvršnom direktoricom upravljanja ljudskim potencijalima Addiko Grupe, ulaže puno truda u razvoj i implementaciju promišljenih HR praksi koje odgovaraju na stvarne poslovne izazove te stvaraju zdravo radno okruženje za zaposlenike. To potvrđuje ponovno dobivanje certifikata Poslodavac Partner kojim su prepoznati uspjesi Addiko banke na području poticanja raznolikosti i inkluzivnosti, ravnoteže poslovnog i privatnog života, dostupnosti razvojnih programa i edukacija te promicanja zdravlja i sigurnosti.
Ovo posljednje pokazalo se iznimno bitno tijekom pandemije izazvane novim koronavirusom kad je Addiko banka pokazala izrazito kvalitetno upravljanje i brigu o zaposlenicima u nepredvidljivim okolnostima javnozdravstvene krize.
Redovite ankete među zaposlenicima
Potvrđuje to i priznanje Izvrsnost u izazovima koje je Addiko banci dodijeljeno, između ostalog, zbog uvođenja dodatnih materijalnih i nematerijalnih benefita svojim zaposlenicima, redovitog provođenja anketa kroz koje je banka dobivala prijedloge od svojih zaposlenika te provjeravala osjećaju li se sigurno i je li im pruženo sve što im je potrebno za rad te na osnovu toga brzo prilagođavala način rada u poslovnicama i virtualnim timovima. Tako je, primjerice, u samo pet dana omogućen rad od kuće za 500 zaposlenika banke. Također, zaposlenicima je omogućena psihološka pomoć, a banka je osigurala i financijsku pomoć za one zaposlenike ozbiljno pogođene teškim potresom u Zagrebu.
>>Addiko banka još jednom potvrdila da su joj zaposlenici u fokusu
Interna istraživanja pokazala su da više od 90 posto djelatnika u poslovnicama smatra da je banka poduzela dovoljno mjera u cilju zaštite zdravlja djelatnika i klijenata, dok su zaposlenici koji rade od kuće pohvalili način rada te istaknuli timski duh te povjerenje koje je ojačano među zaposlenicima tijekom stresnog razdoblja fizičke razdvojenosti. Kroz kontinuiranu internu komunikaciju banka je svim zaposlenicima omogućila podršku kako bi se lakše prilagodili radu od kuće, ali i u poslovnicama, a oni su to nagradili u velikom internom istraživanju, koje je pokazalo najveće zadovoljstvo zaposlenika u posljednje četiri godine, koliko Addiko banka postoji.
Agilnost, timski rad i transparentna komunikacija
“Uvijek nas veseli kad netko izvana prepozna trud i uspjehe koje ostvarujemo, ali nam još više znače pozitivne reakcije dobivene od naših zaposlenika. Njihova sigurnost i zadovoljstvo posebno su važni u ovim vrlo neugodnim okolnostima, a priznanja stručnjaka koja smo dobili dodatno pokazuju da je Addiko banka odlično mjesto za rad u kojem se uz pomoć agilnosti, timskog rada i transparentne komunikacije rješavaju aktualne prepreke, ali i spremno dočekuju novi izazovi koje donosi budućnost”, poručila je Tanya Šplajt-Brainović, izvršna direktorica upravljanja ljudskim potencijalima Addiko Grupe.
Cilj projekta Izvrsnost u izazovima je nagraditi poslodavce koji tijekom ovih izazovnih vremena koriste najbolje svjetske prakse u upravljanju ljudskim resursima i koji su za vrijeme krize vezane za koronavirus pokrenuli inicijative kako bi osigurali dobrobit svojih zaposlenika.