Crvena luka je pješčana uvala u blizini Biograda u kojoj se nalazi turističko naselje s luksuznim hotelom te 97 vila i apartmana od kojih je 66 na prodaju. U prvoj godini prodana je već četvrtina nekretnina, a naselje funkcionira po takozvanom Mixed Used konceptu.
Mixed Used koncept već dugo postoji na prostoru Mediterana, a u posljednjih nekoliko godina se razvija i na hrvatskom tržištu. „To je koncept koji kombinira hotelske smještajne jedinice s rezidencijalnim jedinicama, apartmanima i vilama, koje su u isto vrijeme na prodaju. To je ono što investitori gledaju, kako da povrate investiciju“, kaže Tatjana Tošić, konzultantica za marketing i prodaju rezidencija Crvene Luke i direktorica tvrtke Chic Resort Residences.
>>Crvena luka: U prvoj sezoni prodana četvrtina luksuznih vila i apartmana
“Mi ovdje prodajemo nekretnine koje su care free property. To su nekretnine koje mi održavamo kada vlasnici ne borave u njima, a kada je vlasnik ovdje može koristiti sve što je na raspolaganju i drugim kostima resorta po povlaštenim cijenama, dodaje Tatjana Tošić.
Slabe karike sezonalnost i nedostatak radne snage
Pier Paolo Prodi, direktor tvrtke Crvena Luka Hotel & Resort, zadovoljan je prvom sezonom, ali upozorava na nedostatke hrvatskog turizma: sezonalnost i nedostatak radne snage.
“Turizam u Hrvatskoj mora dobiti status industrije jer obuhvaća veliki broj poduzetnika, veliki broj zaposlenih i veliki broj investitora. Status industrije će prije svega koristiti u odnosu prema Europskoj uniji kako bi bolje razumjeli važnost turizma za Hrvatsku“, kaže Prodi.
“Drugo što bih predložio Vladi RH – ako želi podržati turizam kao industriju – je da pomogne svim poduzetnicima u turizmu da zadrže zaposlenike tijekom zime jer sezonalnost snažno utječe na poslovanje. Osoblje preko zime odlazi u inozemstvo tražeći sigurnost i dugoročna rješenja. To osobito vrijedi za mlade ljude. S druge strane, poslodavci svake godine moraju ispočetka graditi oko sedamdeset posto ukupnog tima. To nije održivo. Stoga bih molio i predložio da Vlada raspravi i dogovori na koji način bi se moglo pomoći barem onom socijalno najugroženijem dijelu zaposlenika tijekom slabije, zimske sezone. To bi mnogo značilo za dobrobit cijelog gospodarstva”, zaključuje Pier Paolo Prodi.
Više pogledajte u video prilogu.