DIABLOG: Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOG-a su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021. godinu

86
DIABLOG
Stephen Farrell

Peto izdanje DIABLOG-a, jedinstvene konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja, ove će se godine održati u utorak, 15. prosinca, putem online platforme Zoom i bit će potpuno besplatno za sve sudionike.

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOG-a su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021.godinu.

Stephen Farell, direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum, održat će uvodno predavanje o trendovima u influencers marketingu. Stephen radi s mnogim globalnim brendovima iz domene sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome surađuje s agencijskim timovima iz Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju suradnje s tvrtkama kao što su Sainsbury’s, Karl Lagerfeld i Glossier.

Na panel diskusiji o budućnosti influencers marketinga – Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.? – sudjelovat će predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova. Premijerno će biti objavljeni i rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. godini.

>>Tko su vodeći influenceri na YouTubeu i koliko zarađuju

Na konferenciji ćete doznati i tko su najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influencera.