Luka Berić: Usmena predaja je najbolja reklama
Ako ste gledali televizijske emisije poput The Voice, Tvoje lice zvuči poznato, Ples sa zvijezdama, Supertalent, Superstar - sigurno ste na nekim sudionicima primijetili muška odijela koja se ističu kombinacijom klasičnih linija i originalnih...
Ante Mihaljević: Odnose gradite s empatijom i razumijevanjem
O tome što čini dobrog komunikatora, zašto su važne komunikacijske vještine i kako graditi dobar odnos s partnerima razgovarali smo s komunikacijskim trenerom Antom Mihaljevićem.
Luka Kobeščak: Treba vjerovati u sebe, ne bojati se grešaka i biti uporan
Bez obzira na to koliko tvrtka ima različitih programa, od SAP-a do drugih CRM-ova, na kraju svi podaci iz tih programa završavaju u Excelu, kaže Luka Kobeščak koji se već godinama bavi podučavanjem vještina vezanih uz MS Office.
Barbara Knežević: Baranja je oaza mira, druženja i gastronomije
Barbara Knežević je među pionirima turizma u Baranji. Vlasnica je tvrtke Rural Baranja koja razvija mali resort kraj Batine, mjesta i pristaništa na Dunavu koje prema popisu iz 2021. broji tek 594 stanovnika.
Piklean i Skatt kreću u domaće i regionalno širenje putem franšize
U ACI-jevoj marini u Ičićima (ACI marina Opatija) otvorena je u petak prva samoposlužna poslovnica za unajmljivanje alata, utemeljena na inovativnom rješenju koju je razvio startup Piklean.
Bernard Radovčić: Iz ljubavi prema stripu nastao je posao
Bernard Radovčić jedan je od pionira hrvatskog strip izdavaštva. Stripove je počeo skupljati još kao klinac. U početku je to bio hobi koji je s vremenom prerastao u posao, u izdavaštvo. Tvrtku Strip-agent je osnovao 1992. godine
Hypefy: Autentičnost je dobitna karta za influencere
Tržište influencer marketinga snažno raste usprkos sumnjama u influencere: s 1,7 milijardi dolara u 2016. naraslo je na 21,1 milijardu dolara u 2023. godini.
Mladen Peharda: Strašno volim isporučiti polupodmornicu na neku novu egzotičnu lokaciju
Mladen Peharda osmislio je i napravio polupodmornicu za razgledavanje podmorja koja je ostala pravi hit, ne samo u Hrvatskoj. Nakon toga krenuo je u razvoj, taksi katamarana te solarnog izletničkog broda.
Tajana Sertić: Važno mi je da ljudi koji nose moje kreacije budu sretni
Modna dizajnerica Tajana Sertić počela je raditi u očevom salonu u Vlaškoj. Poslovanje je iz Zagreba preselila u Firenzu no, uskoro ponovo otvara salon u Zagrebu.
Renata Lovrenčić: Nestanak srednjeg građanskog sloja najveća je opasnost za poduzetnike
Na tržištu se primjećuje lagani nestanak srednjeg građanskog sloja koji su uvijek i svima bili najbolji kupci, istaknula je Renata Lovrenčić, pravnica koja je svoju strast prema cvijeću pretvorila u uspješan biznis
Uz Buksu svaki neiskorišteni prostor može postati dodatan izvor prihoda
Želimo potaknuti ljude da razmisle o neravnoteži u iskorištenosti prostora koja je vidljiva svuda oko nas, te im osvijestiti činjenicu da svaki neiskorišteni prostor može poslužiti kao dodatan izvor prihoda, kaže Daliborka Dragašević, jedna od pokretačica platforme Buksa.hr
Piklean – najam opreme za čišćenje putem samouslužnih uređaja
Prvi paketomat za iznajmljivanje opreme za čišćenje postavili su u Zagrebu, a cilj im je do turističke sezone postaviti još nekoliko uređaja u priobalju, u turističkim mjestima, kampovima i marinama.
Hrvatski virtualni vodič “go!ng places”: Local tips for awasome trips
going places je virtualni vodič za održiva putovanja po Hrvatskoj usklađen s vodećim trendovima turističke industrije: personalizirana ponuda, održivi turizam, aktivni ekoturizam, povezivanje s lokalnim kulturama i prirodom.
Turistički vodiči dobivaju alat za digitalni “storytelling”
Na postojećim platformama turistički vodiči ne mogu se kreativno izraziti, platforme su sadržajno i komunikacijski ograničene, a cijena usuge je previsoka. Rješenje nudi hrvatski startup Jelly Ride kojeg su zapazili Infobip i Microsoft.
Tanja Pureta: Malo je ljudi spremno investirati u razvoj emocionalne inteligencije
Vještine emocionalne inteligencije,ne stječu kroz obrazovni sustav, a iznimno su važne kako za uspješno poslovanje, tako i za uspješan život u obitelji i s prijateljima,, ističe Tanja Pureta, psihologinja i karijerna savjetnica.
Ekološki sapuni Silvan hit su tehnološke konferencije
Proizvodi pod kozmetičkim brendom Silvan jedinstveni su i drugačiji od ostalih sličnih proizvoda po ambalaži od biorazgradivog papira sa sjemenkama: ideja je da cijelo pakiranje zasadite, papir se razgradi, a iz sjemenki nikne divlje livadno cvijeće.