Mladen Peharda: Strašno volim isporučiti polupodmornicu na neku novu egzotičnu lokaciju
Mladen Peharda osmislio je i napravio polupodmornicu za razgledavanje podmorja koja je ostala pravi hit, ne samo u Hrvatskoj. Nakon toga krenuo je u razvoj, taksi katamarana te solarnog izletničkog broda.
Tajana Sertić: Važno mi je da ljudi koji nose moje kreacije budu sretni
Modna dizajnerica Tajana Sertić počela je raditi u očevom salonu u Vlaškoj. Poslovanje je iz Zagreba preselila u Firenzu no, uskoro ponovo otvara salon u Zagrebu.
Renata Lovrenčić: Nestanak srednjeg građanskog sloja najveća je opasnost za poduzetnike
Na tržištu se primjećuje lagani nestanak srednjeg građanskog sloja koji su uvijek i svima bili najbolji kupci, istaknula je Renata Lovrenčić, pravnica koja je svoju strast prema cvijeću pretvorila u uspješan biznis
Uz Buksu svaki neiskorišteni prostor može postati dodatan izvor prihoda
Želimo potaknuti ljude da razmisle o neravnoteži u iskorištenosti prostora koja je vidljiva svuda oko nas, te im osvijestiti činjenicu da svaki neiskorišteni prostor može poslužiti kao dodatan izvor prihoda, kaže Daliborka Dragašević, jedna od pokretačica platforme Buksa.hr
Piklean – najam opreme za čišćenje putem samouslužnih uređaja
Prvi paketomat za iznajmljivanje opreme za čišćenje postavili su u Zagrebu, a cilj im je do turističke sezone postaviti još nekoliko uređaja u priobalju, u turističkim mjestima, kampovima i marinama.
Hrvatski virtualni vodič “go!ng places”: Local tips for awasome trips
going places je virtualni vodič za održiva putovanja po Hrvatskoj usklađen s vodećim trendovima turističke industrije: personalizirana ponuda, održivi turizam, aktivni ekoturizam, povezivanje s lokalnim kulturama i prirodom.
Turistički vodiči dobivaju alat za digitalni “storytelling”
Na postojećim platformama turistički vodiči ne mogu se kreativno izraziti, platforme su sadržajno i komunikacijski ograničene, a cijena usuge je previsoka. Rješenje nudi hrvatski startup Jelly Ride kojeg su zapazili Infobip i Microsoft.
Tanja Pureta: Malo je ljudi spremno investirati u razvoj emocionalne inteligencije
Vještine emocionalne inteligencije,ne stječu kroz obrazovni sustav, a iznimno su važne kako za uspješno poslovanje, tako i za uspješan život u obitelji i s prijateljima,, ističe Tanja Pureta, psihologinja i karijerna savjetnica.
Ekološki sapuni Silvan hit su tehnološke konferencije
Proizvodi pod kozmetičkim brendom Silvan jedinstveni su i drugačiji od ostalih sličnih proizvoda po ambalaži od biorazgradivog papira sa sjemenkama: ideja je da cijelo pakiranje zasadite, papir se razgradi, a iz sjemenki nikne divlje livadno cvijeće.
Xoink – aplikacija koja gradi dobre navike djece pri korištenju mobitela
Dubrovčanka Lea Perić koja je razvila Xoink, edukativnu aplikaciju koja pomaže roditeljima u odgoju i poticanju djece na usvajanje dobrih navika i zdravog odnosa prema ekranima.
Kada radite nešto novo i drugačije, nastanu izvrsni proizvodi
Obiteljska tvrtka Premis iz Makarske na tržištu sladoleda prisutna je već 30 godina. Počeli su 1992. u podrumu obiteljske kuće, a danas izvoze svoj sladoled u nekoliko europskih zemalja i Libiju. Po čemu su drugačiji i inovativni ispričao nam je Zoran Premeru, koji uz brata Tonija vodi tvrtku.
Bio-otpad je veliki potencijal za proizvodnju električne energije
Zakonom je jasno definirano da onečišćivać plaća, tako da nije za očekivati da će privatne tvrtke plaćati otpad koji bi im poslužio kao sirovina tvrtkama koje proizvode otpad, kaže konzultant Marko List, vlasnik i osnivač tvrtke Consultare.
Vlastita ekološka proizvodnja i finalni proizvodi temelj su uspjeha
Maja Lazić vlasnica je obrta Organica-Vita i uspješno vodi ekološko imanje u Vraneševcima, u Virovitičko-podravskoj županiji.
Hrvatski longevity startup Cidrani kreće u osvajanje američkog tržišta
Fodtech startup Cidrani predstavlja nove proizvode, kreće na američko tržište, pokreće vlastitu prozvodnju i završava novu rundu financiranja.
Tamo gdje se skupljaju djeca postoji mogućnost prave zabave
Ono što Apartmane Rubinić u Turnju čini totalno drugačijim od drugih je domaćica Nataša Manzin i njen poslovni koncept koji se temelji se na obiteljima s malom djecom i gostima koji se vraćaju.
Hoće li se na Jadranu ugasiti tradicija koja traje od 14. stoljeća
Izlov i obrada koralja u Hrvatskoj imaju tradiciju koja seže još u 14. stoljeće. No, Europska unija ide prema trajnoj i potpunoj zabrani izlova koralja, ježeva i trpova. U većini zemalja zabrana je već na snazi, a Hrvatska je posljednja gdje se crveni korak vadi legalno.