
Hrvatska poštanska banka (HPB) ostvarila je u prvih devet mjeseci 2025. godine neto dobit od 51,4 milijuna eura, što predstavlja pad od 16,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pokazuje nerevidirano financijsko izvješće Banke.
Ukupni operativni prihodi HPB-a pali su na godišnjoj razini za 10,5 posto i iznosili su 149,6 milijuna eura, dok su neto kamatni prihodi pali za 14,5 posto na 115,6 milijuna eura. S druge strane, neto prihodi od naknada i provizija porasli su za 4,4 posto, na 28,1 milijun eura, što potvrđuje uspješno širenje izvora prihoda izvan klasičnog bankarskog poslovanja.
Ukupna imovina Banke krajem rujna iznosila je 7,74 milijarde eura, što je 1,8 posto manje nego na kraju 2024. godine, dok su depoziti klijenata smanjeni za 1,6 posto, na 6,63 milijarde eura. Istodobno, kapital i rezerve HPB-a povećani su za 9,2 posto, na 611 milijuna eura, što odražava stabilnu kapitalnu poziciju.
Prema priopćenju Banke, na rezultat je uvelike utjecalo smanjenje kamatne stope na prekonoćne depozite, odnosno likvidna sredstva kod središnjih banaka, što je djelomično ublaženo rastom kreditne aktivnosti i većim prihodima od vrijednosnih papira.
Marko Badurina, predsjednik Uprave HPB-a, poručio je kako ostvareni rezultat pokazuje otpornost i prilagodljivost HPB-a u zahtjevnim uvjetima padajućih kamatnih stopa.
„Iza nas je još jedno uspješno, ali i zahtjevno tromjesečje, u kojem su se manifestirali efekti repozicioniranja bilance iz prvog polugodišta 2025. godine, a kojim smo gotovo u potpunosti neutralizirali pad referentnih kamatnjaka i učinak tog pada na prihode. Navedeno je rezultiralo udvostručenjem volumena novog kreditiranja u Hrvatskoj poštanskoj banci te prinosom na kapital od 12,5 posto u izvještajnom razdoblju”, rekao je Badurina.
Dodao je da HPB ostaje fokusiran na daljnju digitalnu transformaciju, modernizaciju poslovanja i održiv rast u korist svojih klijenata i dioničara. “Cilj nam je klijentima kontinuirano isporučivati poboljšano korisničko iskustvo, nove i aktualne mogućnosti te kvalitetniju uslugu.”

























