Brending

Znate li tko su baštinici hrvatske industrijske tradicije?

baštinici hrvatske industrijske tradicije
Ime koje nose danas industrijski sustavi došlo je nakon što su već rođene bebe, odnosno kompanije i tvrtke koje su mahom svoj poslovni životni put počele prije svih velikih ratova, neke još u 19. stoljeću

Pragmatičnost ugrađena u uspjeh

hrvatski brendovi
Nazivi kompanija i njihova djelatnost postali su sinonimom upravo za tu granu industrije.

Nestrpljivost – najveći grijeh u (iz)gradnji brenda

Brend
Mlađe se generacije imenima i sličnim stvarima uopće ne opterećuju. Oni su daleko otvoreniji, ali i spremniji zamijeniti proizvod nekim drugim

Zvučat će čudno, ali ime i jest i nije važno samo po sebi za brend

Brend
Mijenjati ime uspješne kompanije u bilo kojem trenutku bilo bi jednostavno poslovno kontraproduktivno

I u najtežim uvjetima, uz dobru strategiju, pa i povijesno nebitno ime, brend se može uspješno razvijati

Končar
Končar je primjer brenda koji već stotinu godina priča svoju inspirativnu priču Hrvatskoj i svijetu

Nekad narodni, danas brend heroji!

brend heroji
Između dviju kocaka koje simbolički predstavljaju Hrvatsku, nalazi se plejada brendova koji su nadživjeli ideologije.

PRATITE NAS

ObožavateljiLajkaj
SljedbeniciSlijedi

ODABRANO

NAJNOVIJE

Marsela Car

Marsela Car: Čovječanstvo ne bi napredovalo da su se čekala idealna rješenja

Iako Hrvatska malo kasni za zapadom i generalno imamo manje resursa za nabavu opreme, naša prednost je da smo dosta snalažljiv narod pa uspijemo često pronaći dobra zaobilazna rješenja, kaže doktorica znanosti i programerka Marsela Car

Mateja Dumbović: Ako ja ostanem u Hrvatskoj i budućim generacijama bit će lakše ostati

Dr. sc. Mateja Dumbović s Opservatorija Hvar Geodetskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu većinu svoje dosadašnje znanstvene karijere posvetila sunčevim olujama i svemirskoj prognostici. Znate li što su to sunčeve oluje?
X
X