Brending

Znate li tko su baštinici hrvatske industrijske tradicije?

baštinici hrvatske industrijske tradicije
Ime koje nose danas industrijski sustavi došlo je nakon što su već rođene bebe, odnosno kompanije i tvrtke koje su mahom svoj poslovni životni put počele prije svih velikih ratova, neke još u 19. stoljeću

Pragmatičnost ugrađena u uspjeh

hrvatski brendovi
Nazivi kompanija i njihova djelatnost postali su sinonimom upravo za tu granu industrije.

Nestrpljivost – najveći grijeh u (iz)gradnji brenda

Brend
Mlađe se generacije imenima i sličnim stvarima uopće ne opterećuju. Oni su daleko otvoreniji, ali i spremniji zamijeniti proizvod nekim drugim

Zvučat će čudno, ali ime i jest i nije važno samo po sebi za brend

Brend
Mijenjati ime uspješne kompanije u bilo kojem trenutku bilo bi jednostavno poslovno kontraproduktivno

I u najtežim uvjetima, uz dobru strategiju, pa i povijesno nebitno ime, brend se može uspješno razvijati

Končar
Končar je primjer brenda koji već stotinu godina priča svoju inspirativnu priču Hrvatskoj i svijetu

Nekad narodni, danas brend heroji!

brend heroji
Između dviju kocaka koje simbolički predstavljaju Hrvatsku, nalazi se plejada brendova koji su nadživjeli ideologije.

PRATITE NAS

945ObožavateljiLajkaj
SljedbeniciSlijedi

NAJNOVIJE

ODABRANO

Hrvatski startup za monitorning mora među četiri najbolja u EU

Hrvatski startup SeaCras, specijaliziran za praćenje kvalitete voda, ušao je među četiri finalista u kategoriji Monitoring kvalitete ocena i mora u sklopu programa Blueinvest, koji je EK pokrenula za poticanje i provedbu projekata Plave ekonomije.
X
X