Brending

Nestrpljivost – najveći grijeh u (iz)gradnji brenda

Brend
Mlađe se generacije imenima i sličnim stvarima uopće ne opterećuju. Oni su daleko otvoreniji, ali i spremniji zamijeniti proizvod nekim drugim

Zvučat će čudno, ali ime i jest i nije važno samo po sebi za brend

Brend
Mijenjati ime uspješne kompanije u bilo kojem trenutku bilo bi jednostavno poslovno kontraproduktivno

I u najtežim uvjetima, uz dobru strategiju, pa i povijesno nebitno ime, brend se može uspješno razvijati

Končar
Končar je primjer brenda koji već stotinu godina priča svoju inspirativnu priču Hrvatskoj i svijetu

Nekad narodni, danas brend heroji!

brend heroji
Između dviju kocaka koje simbolički predstavljaju Hrvatsku, nalazi se plejada brendova koji su nadživjeli ideologije.

PRATITE NAS

945ObožavateljiLajkaj
52SljedbeniciSlijedi

NAJNOVIJE

ODABRANO

eSport Potential BCI

eSport primjenom Brain Computer Interfacea može uštedjeti milijune

Uspjeli smo učiniti tehnologiju Brain Computer Interface vidljivijom, pokazali smo njene prednosti i za što se može koristiti - sada je izazov napraviti uređaj koji je dovoljno neintruzivan i koji će što preciznije registrirati moždane aktivnosti, kaže Kristijan Lucijetić
X
X