Brending

Znate li početke i preteču Cedevite?

Cedevita
Znate li da je u Zagrebu bila prva moderna tvornica za proizvodnju farmaceutskih i dijetetskih preparata u jugoistočnoj Europi?

Znate li da u Hrvatskoj čak 334 godine djeluje jedan korporativni brend?

Gavrilović
Sve je počelo 1690. godine kada se dvojica braće Ivan i Petar, dolaskom u Petrinju nakon protjerivanja Turaka, počinju baviti mesarskim zanatom. Sve dalje je priča o jednoj obitelji, tradiciji, jednoj tvornici, jednom brendu – Gavrilović.

Slatko-alkoholna priča nakon koje ništa isto više bilo nije

Mikado, Zvečevo, Stock
Vrijedni majstori i entuzijasti, nakon modernizacije, spajaju dotad nespojivo i 1964/64. stvaraju svjetsku inovaciju - PRVU ČOKOLADU NA SVIJETU S RIŽOM

Eugen Viktor Feller: Ljekarnik koji je svojom vizijom osvojio svijet iz Donje Stubice

Eugen Viktor Feller - "Elsa - fluid dom"
Ljekarnik i poduzetnik Eugen Viktor Feller od 1901. godine proizvodio je i uspješno izvozio Elsa-fluid, prvi proizvod iz Hrvatske zaštićen kao brend

Strateško komuniciranje država – reputacija pokreće!

. U svojoj biti reputacija brenda pokazuje se ključnom u određivanju uspjeha poslovanja.

Brendiranje (p)ostaje moćno oružje tržišnog uspjeha

brend revolucija
Hoće li Brend Revolucija zapravo zamijeniti sve dosad poznate tehnološke smjerove i industrijske revolucije?

Brend forum 2024: Brend je autentičnost, emocionalna povezanost, identifikacija

Brand Forum 2024 - Brand Leader nagrade
jedan od ključnih trenutaka Brend Foruma 2024 bila je svečana ceremonija dodjele prvih Brand Leader nagrada 2023. najboljim korporativnim brendovima prema ocjeni stručnog žirija, na čelu s prof. dr. sc. Tihomirom Vraneševićem.

Brendovi današnjice: Između umjetne inteligencije i emocionalne vrijednosti

Licenciranje brendova, kako to rade najpoznatiji svjetski brendovi, koliko i kako digitalizacija i umjetna inteligencija utječu na promjene ponašanja potrošača, kako se koristi neurobrending teme su Brend Foruma 2024.

Brend Forum 2024: Licenciranje brenda ili kako iskoristiti njegovu snagu

licenciranje brenda
Zašto kompanije licenciraju svoje brendove tema je o kojoj će se govoriti na Master Worskhopu Licensing&Franchising, koji se održava u sklopu međunarodne konferencije Brend Forum 2024.

Brend Forum 2024.: Počela prodaja Blind bird ulaznica

Brend Forum 2024.
Brendiranje i upravljanje brendom nije moguće bez uspješnog komuniciranja koje je postalo primarna vještina 21. stoljeća.

Hrvatska se u brendiranju može ugledati na nordijske države

Božo Skoko
Danska, Nizozemska i Švicarska smatraju se top brendovima među zemljama. Sve su teritorijalno manje od Hrvatske, a to nikad tako ne percipiramo

Pri upravljanju brendom važno je prepoznati kako potrošači vide brend i što im on pruža

brend
Brendovi su sveprisutni i u sustavu otvorenog tržišta, nemoguće ih je izbjeći, imaju razvijene identitete, utječu na životne stilove, prilagođavaju se karakteristikama svojih ciljanih skupina.

Znate li tko su baštinici hrvatske industrijske tradicije?

baštinici hrvatske industrijske tradicije
Ime koje nose danas industrijski sustavi došlo je nakon što su već rođene bebe, odnosno kompanije i tvrtke koje su mahom svoj poslovni životni put počele prije svih velikih ratova, neke još u 19. stoljeću

Pragmatičnost ugrađena u uspjeh

hrvatski brendovi
Nazivi kompanija i njihova djelatnost postali su sinonimom upravo za tu granu industrije.

Nestrpljivost – najveći grijeh u (iz)gradnji brenda

Brend
Mlađe se generacije imenima i sličnim stvarima uopće ne opterećuju. Oni su daleko otvoreniji, ali i spremniji zamijeniti proizvod nekim drugim

Zvučat će čudno, ali ime i jest i nije važno samo po sebi za brend

Brend
Mijenjati ime uspješne kompanije u bilo kojem trenutku bilo bi jednostavno poslovno kontraproduktivno

PRATITE NAS

ObožavateljiLajkaj
SljedbeniciSlijedi

ODABRANO

NAJNOVIJE

Anita Radovčić, urednica portala Jolie.hr

Anita Radovčić: Poduzetnik mora odrediti cijenu svoje usluge i ne davati ju ispod toga

Ako nešto daješ jeftino ljudi misle da onda to niti ne vrijedi, kaže Anita Radovčić, vlasnica i glavna urednica portala Jolie.hr, čiji je put od prevođenja do lifestyle novinarstva obilježen odlučnošću i upornošću
Žensko poduzetništvo

Ne postoji muško i žensko poduzetništvo!

Pet poduzetnica iz različitih branši za portal točkanai.hr govore o svojim poduzetničkim iskustvima: Jelena Bikić (Silvan), Danira Glavinić (Dada&Rocco), Dragana Lipovac Medić (Hubbig), Dajana Bakić Pinoza (PIN Scriptum) i Zinka Kocijan (Binarni_01)
X
X