Znate li tko su baštinici hrvatske industrijske tradicije?
Ime koje nose danas industrijski sustavi došlo je nakon što su već rođene bebe, odnosno kompanije i tvrtke koje su mahom svoj poslovni životni put počele prije svih velikih ratova, neke još u 19. stoljeću
Pragmatičnost ugrađena u uspjeh
Nazivi kompanija i njihova djelatnost postali su sinonimom upravo za tu granu industrije.
Nestrpljivost – najveći grijeh u (iz)gradnji brenda
Mlađe se generacije imenima i sličnim stvarima uopće ne opterećuju. Oni su daleko otvoreniji, ali i spremniji zamijeniti proizvod nekim drugim
Zvučat će čudno, ali ime i jest i nije važno samo po sebi za brend
Mijenjati ime uspješne kompanije u bilo kojem trenutku bilo bi jednostavno poslovno kontraproduktivno
I u najtežim uvjetima, uz dobru strategiju, pa i povijesno nebitno ime, brend se može uspješno razvijati
Končar je primjer brenda koji već stotinu godina priča svoju inspirativnu priču Hrvatskoj i svijetu
Nekad narodni, danas brend heroji!
Između dviju kocaka koje simbolički predstavljaju Hrvatsku, nalazi se plejada brendova koji su nadživjeli ideologije.
ODABRANO
NAJNOVIJE
Marina Martinić Kavur: Majčinstvo bi se trebalo računati kao iskustvo u managementu
Naše tijelo uz kronološku dob ima i biološku dob te one najčešće nisu iste, pojasnila nam je doktorica znanosti molekularne biologije Marina Martinić Kavur, voditeljica istraživanja i razvoja GlycanAgea