Znate li tko su baštinici hrvatske industrijske tradicije?
Ime koje nose danas industrijski sustavi došlo je nakon što su već rođene bebe, odnosno kompanije i tvrtke koje su mahom svoj poslovni životni put počele prije svih velikih ratova, neke još u 19. stoljeću
Pragmatičnost ugrađena u uspjeh
Nazivi kompanija i njihova djelatnost postali su sinonimom upravo za tu granu industrije.
Nestrpljivost – najveći grijeh u (iz)gradnji brenda
Mlađe se generacije imenima i sličnim stvarima uopće ne opterećuju. Oni su daleko otvoreniji, ali i spremniji zamijeniti proizvod nekim drugim
Zvučat će čudno, ali ime i jest i nije važno samo po sebi za brend
Mijenjati ime uspješne kompanije u bilo kojem trenutku bilo bi jednostavno poslovno kontraproduktivno
I u najtežim uvjetima, uz dobru strategiju, pa i povijesno nebitno ime, brend se može uspješno razvijati
Končar je primjer brenda koji već stotinu godina priča svoju inspirativnu priču Hrvatskoj i svijetu
Nekad narodni, danas brend heroji!
Između dviju kocaka koje simbolički predstavljaju Hrvatsku, nalazi se plejada brendova koji su nadživjeli ideologije.
ODABRANO
NAJNOVIJE
Marsela Car: Čovječanstvo ne bi napredovalo da su se čekala idealna rješenja
Iako Hrvatska malo kasni za zapadom i generalno imamo manje resursa za nabavu opreme, naša prednost je da smo dosta snalažljiv narod pa uspijemo često pronaći dobra zaobilazna rješenja, kaže doktorica znanosti i programerka Marsela Car
Mateja Dumbović: Ako ja ostanem u Hrvatskoj i budućim generacijama bit će lakše ostati
Dr. sc. Mateja Dumbović s Opservatorija Hvar Geodetskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu većinu svoje dosadašnje znanstvene karijere posvetila sunčevim olujama i svemirskoj prognostici. Znate li što su to sunčeve oluje?