Edukacija

Treba li na razgovoru za posao govoriti o svojim dodatnim poslovima

Zbog financijske potreba i zahvaljujući radu od kuće koji jestvorio nešto više slobodnog vremena, mnogi su u posljednjih godinu dana uz redovni posao s punim radnim vremenom pokrenuli vlasite dodatne poslove. Treba li o tome govoriti na razgovoru za posao?
instinkt

Treba li prihvatiti poslovni savjet koji je oprečan vašem instinktu

Što se događa kada vam instinkt govori suprotno od onoga što vam savjetuju ljudi koje poštujete? Trebate li poslušati njihov savjet iako vam nagon govori da postupite drugačije?
povratak u ured

Kako pomoći zaposlenicima da ne sagore prilikom povratka u urede

Fleksibilnoat rada kao tekovina pandemije mogla bi postati ključna za poboljšanje ravnoteže između poslovnog i privatnog života, održavanje mentalnog zdravlja i smanjenje pojave poznate kao sagorijevanje među zaposlenima.
povjerenje i reputacija

Kako se gradi povjerenje i reputacija

Prema Jeffu ​​Bezosu, koji se 5. srpnja povukao s mjesta izvršnog direktora Amazona, jedna od najvažnijih stvari koju trebate učiniti da biste bili uspješni je izgraditi povjerenje i održati dobru reputaciju. A da biste to uspjeli, morate biti dosljedni, jasni i ponekad kontroverzni.
Boost With Facebook

Facebook u Hrvatskoj pokreće online platformu za obuku malih i srednjih tvrtki

Pokretanje platforme Boost with Facebook bit će predstavljeno 5. srpnja online događajem uživo – besplatnom Facebook Live radionicom o digitalnim alatima, na kojoj će sudionici naučiti kako povećati prisutnost na online kanalima

Deset komunikacijskih navika koje će vam pomoći da brže ostvarite cilj

Koliki ćete imati utjecaj i hoćete li ostvariti svoje ciljeve ovisi o tome koliko ćete učinkovito prenijeti svoje stavove. To osobito vrijedi kada govorimo o digitalnoj komunikaciji. Ovo su komunikacijske navike koje vam mogu pomoći da lakše dobijete ono što želite
cjelodnevna nastava

Infrastrukturna ulaganja za prelazak škola na jednosmjenski rad

Obuhvat učenika gimnazijskim programima u Hrvatskoj među najnižima je u EU-u. Samo 30 posto naših učenika polazi gimnazije, za razliku od 52 posto učenika u ostatku EU-a, a to se odražava na uspješnost studiranja
unutarnja motivacija

Kako da na razgovoru za posao ne zvučite lažno i isprazno

Kada se pripremate za razgovor za posao, važno je pronaći način kako ćete se istaknuti među konkurentima. Na žalost, mnogi kandidati to ne uspijevaju jer na kraju izgovore isprazne fraze umjesto da daju autentične odgovore.

Zašto su ranoranioci sretniji od noćnih ptica i kako prevariti unutarnji sat

Buđenje samo sat vremena ranije od uobičajenog može smanjiti rizik od depresije za 23 posto, pokazalo je zajedničko istraživanje znanstvenika sa Sveučilišta Colorado u Boulderu i Instituta Broad, Svaki sat ranijeg buđenja donosi dodatnu korist, navode istraživači.
životopis

Greške u životopisu koje mogu stvoriti pogrešan dojam

Trendovi u pisanju životopisa dramatično su se promijenili u posljednjih nekoliko godina. Lljudi koji regrutiraju nove zaposlenike danas žele životopise iz kojih će sliku o vama, vašem okruženju i vještinama, dobiti za najviše šest sekundi.
digitalna komunikacija

Pet fraza koje trebate izbjegavati jer ostavljaju dojam pasivne agresije

Digitalna komunikacija, bez obzira je li riječ o e-mailu ili komunikaciji putem chata, ne jamči trenutnu reakciju druge strane, što dovodi do pogrešnih tumačenja i nesporazuma. Često pri tome posežemo za frazama koje druga strana može doživjeti kao pasivnu agresiju.
velike vođe

Zašto velike vođe uvijek imaju vremena za svoje ljude

Lider koji je stalno zauzet ostavlja dojam da nema kontrolu. Osobito ne kontrolu nad vremenom. Čini se da ste žrtva vanjskih okolnosti, a ne njihov gospodar, kao da život upravlja vama, a ne vi njime. Kronična zauzetost sugerira da ne znate kako odrediti prioritete ili delegirati zadatke.
rad na daljinu

Pet loših navika prilikom rada na daljinu i kako im se suprotstaviti

Jedna od posljedica rada na daljinu su loše navike koje su razvili pojedini članovi tima. U "starim vremenima" vođe timova lako bi to primijetiti, no ako je jedini kontakt sa suradnicima putem videokonferencijskih poziva, loše navike je teže prepoznati
aktivno slušanje

Zašto je aktivno slušanje važno i kako će vam pomoći u karijeri

Ljudi često pretpostavljaju da je prilikom razgovora za posao, u razgovoru s nadređenima ili sa suradnicima najvažnije ono što govore. No, za napredak u karijeru je jednako važno kako slušate. Ili, da budemo precizniji - koliko ste vješti u aktivnom slušanju.

Od 2022. uvode se vaučeri u iznosu do 10.000 kn za obrazovanje odraslih

U javnu raspravu uoućen je prijedlog Zakona o obrazovanju odraslih kojim se, između ostalog, regulira izdavanje vaučera za formalne i neformalne programe obrazovanja koji bi trebali osigurati lakši pristup tržištu rada.
dobna diskriminacija

Kako se suprotstaviti dobnim predrasudama

Pitanje koliko imate godina, čak i neizravno, danas se smatra neprimjerenim i diskriminatornim, ukazuje na skrivene namjere poslodavca i ispitivač bi ga tijekom intervjua za posao trebao izbjegavati. No, to ne znači da dobna diskriminacija više nije problem.

NAJNOVIJE

ODABRANO

Restep - Fizio Tech

Istarski medtech Fizio Tech razvio još jednu inovaciju u fizioterapiji

Nakon uređaja koji automatizira fizioterapetski proces i omogućava digitalno praćenje rehabilitacijskog procesa kod osoba s bolnim stanjem kuka, istarski medtech Fizi Tech predstavio je uređaj koji fizioterapeutima pomaže u terapiji osoba koje su imale operativni zahvat ili ozljedu na donjim ekstremitetima.
X
X