Kako odgovoriti na pitanje “Koliku plaću očekujete?”
U razgovorima za posao postoji tema koja može zbuniti i najentuzijastičnije kandidate, a to je razgovor o novcu, odnosno o plaći. No, i za to se možete pripremiti, kako biste se osjećali sigurnije i osigurali bolju poziciju u razgovoru.
Zašto biste sastanke trebali ograničiti na 25 minuta
Sastanci su postali standardni operativni model: kad se pojavi problem, prvi instinkt je sazvati sastanak. Ljudi se ne pripreme, a onda pozovu na sastanak gomilu ljudi. Evo nekoliko savjeta kako sastanke učiniti efikasnijima.
Kako koristiti video sadržaje za promociju malih poduzetnika
u ljeto 2021. počeo je proces pretvorbe Instagrama iz aplikacije za dijeljenje fotografija u cjelovitu platformu za video i zabavne sadržaje. Sve sa željom približavanja onome što publika, naročito mlađa, želi.
Vrijeme je za novi društveni kodeks između poslodavaca i zaposlenika
Ljudi više nisu zainteresirani za rad u “tradicionalnom” okruženju moći u kojem poslodavac postavlja pravila, a zaposlenik se obvezuje da će ta pravila poštivati. Taj model star je stotine godina. Vrijeme je za promjene.
Kako napisati savršenu preporuku za kolegu na LinkedInu
Pisanje preporuke uvijek oduzima više vremena nego što očekujemo. Što možete reći kako biste istaknuli vrijednosti svog kolege, a da to zvući iskreno? Treba li opisati svaku njegovu nevjerojatnu vještinu ili je bolje zvuči kratka i slatka preporuka?
Kako napisati kvalitetan i jasan brief za marketinške agencije
Odvojite dovoljno vremena, istaknite ciljeve i ključne informacije potrebne za izvršenje zadatka i uvijek imajte na umu da će dobro brifiranje agencije dati bolje rezultate, uz vjerojatno niže troškove.
Jesmo li mentalno spremni za povratak u urede
Nakon dvije godine, polako se vraćamo u urede. No, vraćamo se drugačiji nego što smo bili prije dvije godine. Jedna od najvažnijih i najtežih promjena odnosi se na to kako međusobno komuniciramo i surađujemo.
Tri “tajne” koje poduzetnici uglavnom nauče na teži način
Život je kratak i vrijeme je jedina stvar koju nikada nećemo vratiti. Odgovorno upravljajte svojim vremenom, posebno kada je riječ o poslu. Naučite ove tri istine i poduzmite nešto u vezi s poslom i životom kakav želite.
Što znači gašenje Google Analyticsa za vaše web stranice?
Statistike i podaci koje pruža Google Analytics daju nam kvalitativni i kvantitativni pogled na promet web stranice - od broja posjeta do prihoda ostvarenih putem weba
Kako proširiti zonu udobnosti i biti uspješniji lider
Saznajte kako postati bolji lider, odnosno najbolji lider koji možete biti u različitim, pa i onim najneočekivanijim situacijama.
Kako prepoznati loše ponašanje zaposlenika i utjecati da se poprave
Loše ponašanje na radnom mjestu ima mnogo oblika, a istraživanja pokazuju da radnici s najlošijim radnim učinkom pokazuju neke zajedničke karakteristike. No, za takve situacije nisu uvijek krivi zaposlenici.
Sedam fraza koje narušavaju povjerenje zaposlenika u menadžere
Jedan od načina da menadžer poboljša sliku o sebi i odnos s drugima je da promjeni jezik kojim govori. Svaka riječ izražava stav, a izbjegavanje izraza i riječi koje izazivaju nezadovoljstvo učinit će vas boljim, brižnijim menadžerom.
Pet marketing taktika koje je potrebno prestati raditi – odmah!
Marketinške taktike se danas često i brzo mijenjaju. Ponekad, ideja koja je godinama dobro služila, odjednom postaje zastarjela, ne donosi rezultat. Zato ju je potrebno što prije napustiti ako želite imati uspješno poslovanje
Kako se nositi s iritantnim navikama suradnika na poslu
Odnosi s kolegama na poslu su izuzetno važni i složeni .Oni vam mogu pomoći da se uspnete na korporativnoj ljestvici. Ali loš kolega može izazvati mučninu prilikom odlaska na posao.
Četiri načina kako nekome zahvaliti na (poslovnoj) usluzi
Uvijek je dobro zahvaliti kada nam netko učini uslugu. No, nije uvijek jednostavno odabrati pravi način kako da to učinimo. Svijet zahvalnica prilično je sofisticiran: postavlja se pitanje u kojem slučaju i kako bismo trebali nekome zahvaliti.
Algebra pokreće seminar o zelenoj transformaciji poslovanja
Algebrin GreenTech MBA seminar prvi je edukativni stručni program koji se bavi jednom od najvažnijih tema suvremenog poslovanja – zelenom, kružnom ekonomijom koja postaje temelj održivog poslovanja.