Kako izgraditi kulturu odgovornosti u timu
Otkrijte tri mentalne navike odgovornih zaposlenika i kako ih možete razviti u svom timu da biste ostvarili bolju suradnju i rezultate.
Kontinuirana poboljšanja: Ključ održivog poslovanja
Implementacija manjih, ali učinkovitih poboljšanja povećava produktivnost, smanjuje troškove i poboljšava kvalitetu usluga u različitim djelatnostima
Pet ključnih navika potrebnih za uspjeh u eri umjetne inteligencije
Brzi napredak umjetne inteligencije mijenja industrije, redefinira uloge na tržištu rada, a osobna prilagodljivost važnija je nego ikad prije. Pitanje više nije hoće li umjetna inteligencija utjecati na našu karijeru, već kako se možemo...
Novi kućni red: Pravila koja definiraju suživot
Kućni red primjenjuje se na sve: vlasnike stanova, najmoprimce i njihove goste. Sastoji se od općih pravila koja vrijede za sve zgrade, te posebnih pravila koja mogu definirati specifičnosti pojedine zgrade
Kako primijeniti emocionalnu inteligenciju u teškim razgovorima
Teški razgovori su nešto što nastojimo izbjeći pod svaku cijenu. Bez obzira na to radi li se o slabijem radnom učinku, sukobu, osobnom problemu ili odbijenoj prijavi za posao, ulazak u taka razgovor izaziva...
Koji su najčešći razlozi neuspjeha organizacijskih promjena?
Većina organizacija i pojedinaca prihvaća ideju da su promjene neizbježne. Znaju da se industrije, tvrtke i radna mjesta moraju prilagođavati i razvijati.
Ako ste ikada bili dio nekog "transformacijskog" procesa u tvrtki, bio on digitalni,...
PwC-ovo istraživanje ruši mitove o umjetnoj inteligenciji
Važno je izbjeći zamku niskih ambicija. Umjesto da se fokusiramo na automatizaciju poslova iz prošlosti, stvarajmo nova zanimanja i industrije budućnosti, navodi se u PwC-ovoj studiji AI Jobs Barometer 2025.
Zašto je važno graditi osobni brend
Za neka radna mjesta životopis vas može dovesti samo do određene točke. Osobni brend pomaže da se istaknete i prije nego što se uopće prijavite na posao, što može preokrenuti situaciju u vašu korist.
Lean menadžment u praksi: Fokus na kupca i zaposlenike
U današnjem poslovnom okruženju, uspjeh nije rezerviran samo za one koji nude najbolji proizvod ili uslugu, već za one koji razumiju stvarne potrebe svojih kupaca i zaposlenika.
Lean menadžment upravo to stavlja u fokus -...
Što odjenuti za posao?
Osobni poslovni stil ovisi o vrsti posla, tvrtki, industriji i mjestu u kojem radite. Pa i o kolegama s kojima radite
Kupnja nekretnine: Što razlikuje sigurnu investiciju od skupe pogreške
Dokumentacija koja nije uredna, loši radovi, nepraktična lokacija i podcijenjeni troškovi - to su rizici koji mogu ugroziti kupnju nekretnine
Zašto je razgovor s kupcima ključ uspjeha svakog poduzetnika
Većina poduzetnika zanemaruje važnost povratnih informacija kupaca – naučite kako vam prava komunikacija može pomoći da razvijate proizvode koje tržište zaista želi.
Što organizacije mogu naučiti od Skandinavaca?
Lagom, fika i LEGO kao modeli za zdravije timove i organizacijsku kulturu u kojoj povjerenje, struktura i sloboda stvaraju prostor za rast
Kako nas nelagoda može dovesti do životne ravnoteže
Ako biste prilikom planinarenja naišli na poskoka, vjerojatno biste doživjeli stresnu reakciju potaknutu biološkom željom za preživljavanjem. Problem modernog stresa za mnoge ljude je što ta 'zmija otrovnica' nikada ne nestaje s puta.
Može li umjetna inteligencija opametiti hrvatsku politiku?
Yuval Noah Harari je izvrstan narator koji kroz svoje pomno odabrane pripovijesti iznosi niz intrigantnih ideja te nas tjera na dodatno razmišljanje o važnim temama današnjeg svijeta.
Mali budžet, veliki učinak: Marketinške strategije za male poduzetnike
Kako uspješno promovirati proizvode i usluge bez velikih ulaganja – vodič kroz digitalne alate, tradicionalne metode i pametno planiranje za privlačenje i zadržavanje kupaca.