U Planu gospodarenja otpadom Republike Hrvatske procjenjuje se da će količina komunalnog otpada 2028. godine biti na oko dva milijuna tona, a 2035. godine 2,5, milijuna tona.
Da bi privukli pravu osobu za tvrtku, prvo je pitanje puna analiza i jasan opis posla koji bi netko trebao raditi, to je jako bitno, pojašnjava Andreja Bakula
Ljudi podcjenjuju Maksimir, a on ima 300.000 kvadrata, od čega je sam stadion 10.000. Tamo ima dovoljno mjesta za sve što tamo treba, smatra arhitekt Otto Barić
Ministarstvo turizma ima dobre ideje za privlačenje luksuznog turizma u Hrvatskoj, no gradovi i općine bi trebale imati više sluha kako ponovno ne bi pali u zamku masovnog turizma
Osoba sam koja jako voli promjenu i aktivno je traži. Znam i da većina ljudi ima otpor prema promjenama. Ja sam na drugoj strani, kaže Mojca Domiter, izvršna direktorica za Ljude i kulturu u Atlantic Grupi
Smart City priča je priča o ICT-u i priča o infrastrukturi koja se na učinkovit način nadzire, analizira i iz toga se generiraju i donose određene, učinkovite i pametne odluke, istaknuo je u razgovoru za PoslovniFM Lučijano Sangaleti, Voditelj razvoja poslovanja u Končar-Digitalu i zamjenik predsjednika Grupacije Smart City
Riječki nadbiskup mons. Mate Uzinić je u ekskluzivnom razgovoru za PoslovniFM, elaborirao pitanje etičnosti življenja i etičnosti poslovanja, imajući u vidu korupciju koja nagriza društveno tkivo.
Ono što mnogi ljudi očito ne percipiraju je da prisutnost digitalne tehnologije svima olakšava život,, istaknuo je u razgovoru Velimir Sanjković, izvršni direktor tvrtke Factory X
Koliko god čudno zvučalo, produktivnost ne znači uvijek da ste ostvarili bolje rezultate ili odradili više posla, piše u blogu Saša Petar
Pronaći nišu i nišne proizvode, uz in-house istraživanje i razvoj, bio je i jest misija Geoluxa, brzorastuće hrvatske visokotehnološke tvrtke, ,istaknuo je direktor Tomislav Grubeša
Naše prosječno ulaganje iznosi 10-15 milijuna EUR, a u društvima ostajemo u prosjeku 7 do 10 godina dok se ne ostvare razvojni ciljevi definirani pri ulasku, ističe Igor Čičak
Gotovo 57 posto ljudi u Hrvatskoj ne zna što je javna nabava, a to je jako loše, posebno jer čak 18 posto vrijednosti hrvatskog BDP-a prođe kroz javnu nabavu, istaknula je Ana Fresl
Obiteljski biznis je zaista način života.To nije posao koji radite od 8 do 16 ili od 9 do 17. To kao poduzetnik morate jednostavno prihvatiti, morate to imati u krvi, istaknuo je Jurica Protić, direktor Zvona cateringa
Greška zapravo ne postoji. Ako imamo strah od greške nikad se nećemo ohrabriti i nešto novo napraviti, naglašava Dijana Novak Krešić
U svemu u čemu je super biti obiteljska kompanija mi smo obiteljska, ali pokušavamo sve greške obiteljskih kompanija zaobići i eliminirati, a to znači da nema obiteljskog zapošljavanja, nema obiteljskih popusta jednih prema drugima, pojasnio je poslovnu filozofiju Stjepan Orešković, većinski vlasnik M+ Grupe.
Brodarski institut je uništen, a sve manje djece, zbog fame i lošeg imidža brodogradnje, ne upisuju ova zanimanja. Zapravo brodogradnja je devastirana, istaknula je Gordana Deranja
ODABRANO
NAJNOVIJE
Anita Radovčić: Poduzetnik mora odrediti cijenu svoje usluge i ne davati ju ispod toga
Ako nešto daješ jeftino ljudi misle da onda to niti ne vrijedi, kaže Anita Radovčić, vlasnica i glavna urednica portala Jolie.hr, čiji je put od prevođenja do lifestyle novinarstva obilježen odlučnošću i upornošću
Ne postoji muško i žensko poduzetništvo!
Pet poduzetnica iz različitih branši za portal točkanai.hr govore o svojim poduzetničkim iskustvima: Jelena Bikić (Silvan), Danira Glavinić (Dada&Rocco), Dragana Lipovac Medić (Hubbig), Dajana Bakić Pinoza (PIN Scriptum) i Zinka Kocijan (Binarni_01)