Koliko god čudno zvučalo, produktivnost ne znači uvijek da ste ostvarili bolje rezultate ili odradili više posla, piše u blogu Saša Petar
Pronaći nišu i nišne proizvode, uz in-house istraživanje i razvoj, bio je i jest misija Geoluxa, brzorastuće hrvatske visokotehnološke tvrtke, ,istaknuo je direktor Tomislav Grubeša
Naše prosječno ulaganje iznosi 10-15 milijuna EUR, a u društvima ostajemo u prosjeku 7 do 10 godina dok se ne ostvare razvojni ciljevi definirani pri ulasku, ističe Igor Čičak
Gotovo 57 posto ljudi u Hrvatskoj ne zna što je javna nabava, a to je jako loše, posebno jer čak 18 posto vrijednosti hrvatskog BDP-a prođe kroz javnu nabavu, istaknula je Ana Fresl
Obiteljski biznis je zaista način života.To nije posao koji radite od 8 do 16 ili od 9 do 17. To kao poduzetnik morate jednostavno prihvatiti, morate to imati u krvi, istaknuo je Jurica Protić, direktor Zvona cateringa
Greška zapravo ne postoji. Ako imamo strah od greške nikad se nećemo ohrabriti i nešto novo napraviti, naglašava Dijana Novak Krešić
U svemu u čemu je super biti obiteljska kompanija mi smo obiteljska, ali pokušavamo sve greške obiteljskih kompanija zaobići i eliminirati, a to znači da nema obiteljskog zapošljavanja, nema obiteljskih popusta jednih prema drugima, pojasnio je poslovnu filozofiju Stjepan Orešković, većinski vlasnik M+ Grupe.
Brodarski institut je uništen, a sve manje djece, zbog fame i lošeg imidža brodogradnje, ne upisuju ova zanimanja. Zapravo brodogradnja je devastirana, istaknula je Gordana Deranja
Korektnost, pouzdanost, inovativnost. Biti drugačiji, a istodobno biti iskren prema kupcu i dobavljaču, gradeći dobre međuljudske odnose. recept je za 30-godišnji uspjeh na tržištu, istaknuo je Ivica Fiolić, suvlasnik i zagrebačke tvrtke FIV.
Od velike količine informacija koje dolaze kroz brojne kanale, izgubilo se bitno. Ljudi postaju nezainteresirani za informacije, istaknuo je u razgovoru za poslovniFM Duško Ćurlić
U sferi posla, poduzetništva, gospodarstva, biznisa, medijacija uzima sve više maha, jer sudski su postupci nepredvidljivo dugi, ističe odvjetnica Vlatka Adler
Razloga za izlazak iz biznisa je puno – od umirovljenja, zdravlja, razvoda, preko odlaska iz zemlje, zasićenja, umora ili jednostavno nedostatka motivacije za daljnje vođenje tvrtke odnosno poslovanja te činjenice da nema ni nasljednika, koji bi to poslovanje nastavili
Edukacija nikad dovoljno, ali bitno je da su one prepoznate kao nešto što zaposlenicima koristi u poslu, istaknula je, u razgovoru za poslovniFM, Tina Turk Lupieri, direktorica ljudskih potencijala u Maistri
Nakon odobrenja AZTN-a, trgovački lanac Studenac može realizirati akviziciju i preuzimanje kutinske Lonije, koja u ovom trenutku ima gotovo 300 trgovina, kazao je u razgovoru za poslovniFM Drago Munjiza,, direktor trgovačkog lanca Lonia
Ne želimo biti ni banka, ni osiguranje, Želimo imati u svom portfelju dužnika na kratki rok, prosječno tri mjeseca, pojasnio je u razgovoru za poslovniFM model poslovanja, Igor Škrgatić, suvlasnik i direktor tvrtke BE-ON, specijalizirane za financijsko savjetovanje i restrukturiranje građana u financijskim poteškoćama.
Kad volite što radite, posao ne doživljavate kao posao, nego kao poziv, ističe u razgovoru za poslovniFM, Tina Jurjević. operativna direktorica Bipe, Rewe Group Hrvatska
ODABRANO
NAJNOVIJE
Marina Martinić Kavur: Majčinstvo bi se trebalo računati kao iskustvo u managementu
Naše tijelo uz kronološku dob ima i biološku dob te one najčešće nisu iste, pojasnila nam je doktorica znanosti molekularne biologije Marina Martinić Kavur, voditeljica istraživanja i razvoja GlycanAgea