Turizam

Obiteljski i mali hoteli

Obiteljski i mali hoteli: Rast prometa usprkos pritisku troškova poslovanja

Mali i obiteljski hoteli bilježe rast prometa i bolju popunjenost u pred i posezoni. Obilježava ih efikasnost u poslovanju, autohtonost, autentičnost te osobni pristup gostu
Kongres obiteljskih i malih hotela

Prvi Kongres obiteljskih i malih hotela i onih koji to žele postati

U zagrebačkom hotelu Westin u ponedjeljak 10. proinca održat će se prvi Kongres obiteljskih i malih hotela i onih koji to žele postati na kojem će se okupiti vlasnici hotela, turistički stručnjaci, investitori, brend menadžeri...
Bangkok, London i Pariz

Tri najposjećenija grada u svijetu su Bangkok, London i Pariz

Bangkok, London i Pariz su najposjećenije destinacije u svijetu po broju međunarodnih posjetitelja prema rezultatima godišnje analize Mastercard Global Destination Cities Index
video

Pier Paolo Prodi: Hrvatska mora zadržati turističke radnike tijekom zime

Osoblje preko zime odlazi u inozemstvo tražeći sigurnost i dugoročna rješenja, asobito mladi, a poslodavci svake godine moraju ispočetka graditi oko sedamdeset posto ukupnog tima. To je neodrživo, upozorava Pier Paolo Prodi, direktor tvrtke Crvena luka Hotel & Resort.
Crvena luka

Crvena luka: U prvoj sezoni prodana četvrtina luksuznih vila i apartmana

U prvoj prodajnoj sezoni prodano 25 posto luksuznih nekretnina Crvene Luke. Talijanski investitor kaže da hrvatska strana Jadrana ima mnogo potencijala za ulaganja u turizam i nekretnine
Krka bike

Krka Bike: Nacionalni park Krka dobio 470 kilometara biciklističkih staza

U Centru za posjetitelje u Laškovici predstavljen je projekt Krka bike. Posjetiteljima je na raspolaganju 14 biciklističkih staza kroz Nacionalni park Krka ukupne duljine 470 kilometara - pet brdskih, tri cestovne i šest obiteljskih.
Sunce Koncern

Sunce Koncern: Sindicirani zajam od 73 mil. eura za restrukturiranje i investicije

EBRD, Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb i Erste & Steiermärkische Bank Hrvatska u okviru sindiciranog zajma osigurat će po 18,25 milijuna eura za restrukturiranje bilance koncerna i buduće investicije
boravišna pristojba

Vlada povećala boravišnu pristojbu za iduću godinu

Boravišna pristojba za noćenje u hotelima i drugim smještajnim objektima u kojima se pistojba naplaćuje po noćenju poskupjet će 25 posto u odnosu na sadašnju. Iznimka su kampovi, a povećava se i boravišna pristojba za smještaj u domaćinstvima i OPG-ovima
istraživanje o navikama turista

Smještaj plaćamo gotovinom, ali gotovo pola troškova odmora plaćamo karticama

Glavni kriterij prilikom odabira destinacije su troškovi, a nakon toga preporuka prijatelja i obitelji. Važni faktori su i udaljenost do destinacije, online recenzije, sigurnost destinacije te lokalna ponuda, pokazalo je Masterindex istraživanje o navikama domaćih turista
Europljani su ljubitelji putovanja

U 2017. turisti u Hrvatskoj potrošili više od 9 milijardi eura

Europljani su ljubitelji putovanja – u prosjeku radi razonode u svojoj zemlji ili inozemstvu putuju 10 puta godišnje, pokazala je studija koju je proveo Mastercard. Česi i Slovaci su na vrhu popisa s 19 putovanja godišnje, dok Hrvati putuju 15 puta
ulični festivali

MasterIndex: Ulični festivali najpopularniji među Hrvatima

Prema rezultatima istraživanja MasterIndex, koje je GfK proveo za Mastercard u svibnju u Hrvatskoj, polovica ispitanika (52%) posjetila je neki festival u zadnje dvije godine.
BTravel i Hrvatski košarkaški savez

BTravel postala službena agencija Hrvatskog košarkaškog saveza

Sklapanjem ugovora s Hrvatskim košarkaškim savezom BTravel potvrdio poziciju vodeće agencije za suradnju sa sportskim klubovima i savezima te organizaciju sportskih događanja u Hrvatskoj
Valamar

Valamar u 2018. zapošljava 6.600 radnika i najavljuje nova ulaganja

Novi Valamarov identitet brenda obilježen je konceptom poslovanja All you can holiday koji kreira savršen odmor za svakoga pojedinoga gosta i pet novih brendova proizvoda kojima će se diferencirati Valamarov portfelj hotela, ljetovališta i kampova.
Plava Laguna Croatia Open Umag

Plava Laguna Croatia Open Umag promotor hrvatskog turizma

U Umag stiže oko 100 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta. Turnir prati više od 370 akreditiranih novinara, a s prijenosom u 100 zemalja slike iz Umaga vidjet će 110 milijuna potencijalnih gledatelja
FC Bayern i Istra

Savršen marketinški brak Istre i FC Bayerna

Turistička zajednica Istarske županije i nogometni klub Bayern iz Münchena potpisali su u ponedjeljak u Poreču trogodišnji ugovor o strateškom partnerstvu. Suradnja obuhvaća osam projekata u kojima je predviđena međusobna promocija
Priceless Croatia

Hrvatska još atraktivnija turistička destinacija

Globalna digitalna platforma Priceless Croatia turistima i lokalcima nudi jedinstvene doživljaje i iskustva diljem Hrvatske
Stratowave Connect

Bežična komunikacija na velike udaljenosti uz pomoć dronova

Stratowave Connect razvija rješenja za bežićnu komunukaciju na velike udaljenosti uz pomoć bespilotnih letjelica. Lani su bili među pobjednicima natjecanja Pokreni nešto svoje, a ove sudjeluju u predakceleracijskom programu Startup Factory

NAJNOVIJE

ODABRANO

VIDEO

X
X