Miranda Mladin preuzima strateške komunikacije Studenca

"Studenac je trenutno jedna od najbrže rastućih kompanija u Hrvatskoj, a istovremeno prolazi i kroz značajnu transformaciju i digitalizaciju poslovanja. Sretna sam što imam priliku biti dio tima u tako dinamičnom razdoblju", istaknula je Miranda Mladin

78
Miranda Mladin
Miranda Mladin [Izvor: Studenac]

Trgovački lanac Studenac, čije je sjedište u Omišu, ojačao je kapacitete doalskom Mirande Mladin na mjesto direktorice marketinga. Miranda Mladin imat će ključnu ulogu u daljnjem vođenju, razvoju i implementaciji strateških komunikacija kompanije.

U tim Studenca Mladin je došla s pozicije izvršne direktorice za centralni marketing i inovacije u Atlantic grupi gdje je provela tri godine i unaprijedila brojne marketinške aspekte poslovanja.

“Sretni smo što je Miranda postala dio Studenac tima i sigurni smo da će svojim velikim iskustvom obogatiti sektor marketinga te stručnim doprinosom snažno podržati poslovanje kompanije. Ojačani znanjem i vrijednostima koje donosi Miranda, ostajemo usmjereni na čim uspješnije odgovaranje na potrebe dinamičnog tržišta i naših kupaca”, poručio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

“Studenac je trenutno jedna od najbrže rastućih kompanija u Hrvatskoj, a istovremeno prolazi i kroz značajnu transformaciju i digitalizaciju poslovanja. Sretna sam što imam priliku biti dio tima u tako dinamičnom razdoblju te podržati poslovni razvoj i rezultate. U svojim aktivnostima ostajemo orijentirani na kupce i njihovo iskustvo, a posebno smo usmjereni i na jačanje našeg brenda i odnosa, ali i društveno odgovornih projekta, uključujući nova područja preuzetih lanaca i Zagreb. U Studencu me dočekao odličan tim kolega i radujem se svim novim projektima pred nama”, izjavila je Miranda Mladin, nova direktorica marketinga u Studencu.

Miranda Mladin diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu, a svoje devetnaestogodišnje profesionalno iskustvo započela je 2003. pridruživši se tvrtki Henkel. Od 2003. do 2006. radila je u Brand and Trade Marketing menadžmentu u sklopu Henkel Croatia, a 2006. odlazi u Beč te preuzima poziciju Brand managera za regiju Srednjoistočne Europe. Godine 2008. prelazi u prodajni tim obnašajući dužnost Internacionalnog voditelja ključnih kupaca te po povratku u Hrvatsku, 2009. obnaša dužnost Senior voditelja ključnih kupaca. Ddužnost Direktorice marketinga za Adria regiju preuzima 2011., a 2016. pridružuje se globalnom marketinškom odjelu Henkela u Düsseldorfu, na poziciji International Senior Marketing manager. U Hrvatsku se vraća 2018., na poziciji Izvršne direktorice za Centralni Marketing i inovacije u Atlantic grupi.

>>Nina Mimica postala članica Uprave Studenca za inovacije