
LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje, uz pomoć napredne verzije LAQO GPT-ja korisnicima nudi opciju brzog ugovaranja i kupnje putnog osiguranja putem AI agenta preko WhatsAppa.
Postupak je jednostavan, kroz nekoliko pitanja prikupljaju se osnovne informacije o putovanju korisnika. Na temelju prikupljenih podataka, AI asistent prikazuje dodatna pokrića koja korisnici najčešće biraju ovisno o odredištu na koje se putuje, izračunava cijenu police i odmah šalje personalizirani link za plaćanje.
“Uvođenjem mogućnosti kupnje putnog osiguranja preko WhatsAppa napravili smo iskorak koji mijenja način na koji korisnici doživljavaju osiguranje. Naš AI Pavle Pauq vodi prirodan i personaliziran razgovor, razumije potrebe korisnika i u realnom vremenu nudi rješenja prilagođena njihovom putovanju. Tako tehnologija postaje istinski u službi agenata i korisnika – brzo, jednostavno, sigurno ali i najvažnije, da je dostupno 24/7″, rekao je direktor Sektora za digitalno poslovanje Croatia osiguranja Marko Ćosić.
Podsjetimo da je LAQO umjetnu inteligenciju u korisničku podršku uveo 2023. godine, u suradnji s jednom od vodećih tehnoloških kompanija u regiji, Infobipom. Timovi Infobipa i LAQO osiguranja surađivali su i na razvoju novog rješenja za prodaju osiguranja putem AI agenta, čime su još jednom pomaknuli granice tehnoloških mogućnosti u europskoj industriji osiguranja.
Primjena GPT tehnologije na osigurateljne proizvode
Ivan Bimbi, voditelj Odjela za umjetnu inteligenciju i robotizaciju procesa Sektora za informacijsku tehnologiju Croatia osiguranja dodao je da će ova mogućnost značajno poboljšati i ubrzati postupak ugovaranja osiguranja.
“Trenutačno radimo više projekata s kojima širimo primjenu GPT tehnologije na ključne korisničke procese i osigurateljne proizvode. AI smo implementirali i u interne procese. Imamo AI agenta koji našim zaposlenicima odgovara na pitanja iz različitih područja osiguranja. Tu je i tzv. sales coaching u kojem AI agent preslušava pozive s korisnicima, ocjenjuje kvalitetu odgovora naših agenata i pomaže standardizirati komunikaciju kako bi informacije koje agenti daju bile još jasnije i kvalitetnije”, istaknuo je Bimbi.
LAQO GPT samostalno odgovara na 30 % posto korisničkih upita preko WhatsAppa. Njegova je pomoć oslobodila znatno više vremena agentima koji se mogu još više posvetiti korisnicima kako bi u što kraćem roku riješili složenije upite.

“Prije dvije godine predstavljen je LAQO GPT, prvo rješenje ove vrste u osigurateljnoj industriji. Nastavljamo inovirati s LAQO partnerom te sad, prvi u industriji, izlazimo s rješenjem u kojem AI agent korisnicima omogućuje kupnju police osiguranja. Ovim partnerstvom LAQO ponovo potvrđuje vodeću ulogu u digitalnoj transformaciji osiguranja i pomiče granice primjene umjetne inteligencije u konkretnim poslovnim procesima”, kazao je direktor za razvoj umjetne inteligencije u Infobipu Ervin Jagatić.
Digitalna transformacija osiguranja
LAQO, tech inovacija Croatia osiguranja, klijentima nudi četiri potpuno digitalna proizvoda – osiguranje vozila, putno osiguranje, osiguranje imovine i osiguranje ljubimaca.
Jedna od zanimljivosti koju ističu je podatak da je najbrže kupljena polica osiguranja ugovorena u 58 sekundi, a najbrža šteta obrađena i isplaćena u samo 7 sati od potpune prijave.











![Google u Njemačkoj pokreće investicijski program vrijedan 5,5 mlrd eura Google - podatkovni centar u Hanauu [Izvor: Google]](https://tockanai.hr/wp-content/uploads/2025/11/Google.data-centar-Hanau-218x150.jpg)















