Croatia osiguranje ima novu aplikaciju za ugovaranje autoosiguranja

Aplikacija je dotupna na na Android i iOS uređajima, a uz potpuno digitalno ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja između ostaloga omogućuje pregled dokumenata i prijavu štete

120
LAQO
Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja i Damir Sabol, osnivač Microblinka i Photomatha

Croatia osiguranje predstavilo je u utorak LAQO – prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje. Lansiranjem ovog proizvoda, Hrvatska se pridružuje malom broju europskih zemalja s ovakvom vrstom osiguranja.

LAQO je novi digitalni brend na hrvatskome tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja potpuno digitalno, na jednostavan, brz i pametan način. Ugovaranje auto osiguranja sada je moguće u samo par klikova na web stranici, bez odlaska u poslovnicu, a cijeli proces traje manje od minute. Na Android i iOS uređajima, dostupna je i LAQO aplikacija u kojoj korisnici imaju pregled svih dokumenata. Pomoću LAQO aplikacije moguće je brzo i jednostavno prijaviti štetu, a, ako je sve u redu, ponuda stiže već u roku od 24 sata.

“Pametnim digitalnim rješenjima, kao što je LAQO, Croatia osiguranje odgovara na izazove budućnosti. Ponosan sam što smo okupili tim izvrsnih stručnjaka u Croatiji, spojili njihovo znanje i inovativnost te razvili potpuno digitalno osigurateljno rješenje, koje je u cijelosti hrvatski proizvod, usporediv s najboljima u svijetu. Kao tržišni i digitalni lider, trenutno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda. S LAQO osigurateljnim rješenjem donosimo tehnološki najnaprednije osiguranje na ovim prostorima i podižemo razinu digitalizacije ukupnog osigurateljnog tržišta”, izjavio je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Poseban popust onim korisnicima koji voze manje

Osim jedinstvenog korisničkog iskustva, nova aplikacija nudi jasan i transparentan proces ugovaranja. Uz policu autoosiguranja moguće je ugovoriti i šest dodatnih opcija (Vuča i asistencija, Vozač i putnici, Zaštita bonusa, Tuča, Sudar sa životinjom i Kasko basic).

LAQO donosi još jednu inovaciju na domaće tržište, a to je poseban popust onim korisnicima koji voze manje, po principu “manje voziš, manje plaćaš”.

Prema nedavnom istraživanju agencije Hendal, više od polovice Hrvata (62 posto) za vrijeme pandemije češće je koristilo digitalna rješenja nego prije, s time da većina njih planira nastaviti pojačano koristiti takve usluge.

Kada je riječ o redovitom korištenju digitalnih financijskih usluga, istraživanje je pokazalo kako građani čak pet puta češće koriste digitalna rješenja u bankarstvu u odnosu na osiguranja. Ovi podaci pokazuju kako na osigurateljnom tržištu postoji velika potreba i prostor za digitalnim inovacijama, a nova aplikacija Croatia osiguranja nudi odgovor za to.