
Authentic Brands Group (Authentic), globalna platforma za razvoj i licenciranje brendova, najavila je dugoročno partnerstvo s Orbico Grupom, jednim od vodećih europskih distributera brendova, u širenju brenda Dockers u Europi, uključujući ključna tržišta poput Italije, Španjolske, Portugala, Ujedinjenog Kraljevstva.
Dockers je u Europi prisutan više od tri desetljeća. Authentic Brands Group preuzeo ga je u svibnju za 311 milijuna dolara, a sada je potpisao ugovor s Orbico Grupom za razvoj brenda u regiji. Orbico će nadzirati distribuciju, proizvodnju i dizajn u ključnim kategorijama, uključujući sportsku odjeću, aktivnu odjeću, čarape i najlonke, lifestyle i performance obuću, gornju odjeću, torbe, kupaće kostime i još mnogo toga za odrasle muškarce i žene.
„Partnerstvo s Orbicom omogućuje nam da Dockers dovedemo na ključno tržište, a pritom zadržimo autentično naslijeđe brenda“, rekao je Henry Stupp, predsjednik odjela Lifestyle & Entertainment EMEAI u Authenticu. „Ovo partnerstvo nadovezuje se na ranije uspostavljenu uspješnu suradnju s Orbicom na brendu Champion diljem EMEA regije. Zajedno ćemo proširiti kultnu privlačnost Dockersa, povećati asortiman i pozicionirati brend za dugoročni rast u regiji.“
Za Orbico, koji posluje u 55 zemalja, Dockers predstavlja još jedan veliki međunarodni brend u portfelju.
„Ovo partnerstvo važan je korak u produbljivanju Orbicovog odnosa s Authenticom i učvršćivanju naše liderske pozicije u distribuciji brendova u regiji“, rekao je Edward Malky, CBO – Style u Orbicu. „Dockers uživa snažnu kapitalnu vrijednost i prepoznatljivost među europskim potrošačima, a zajedno ćemo se usredotočiti na maksimiziranje njegova potencijala kroz strateško širenje kanala i lokaliziranu izvedbu brenda.“
Dockers je nastao 1986. kao brend kaki odjeće u okviru kompanije Levi Strauss & Co., s ciljem diversifikacije poslovanja izvan trapera. Tvrtka je u posljednjoj fiskalnoj godini prije prodaje Authenticu ostvarila prodaju od oko 318 milijuna dolara.
Od svog osnutka Dockers je nezaobilazan dio američkog stila, čineći kaki hlače i chinose sinonimom za jednostavnu, svakodnevnu modu. Pod Authenticovim vlasništvom, Dockers traži novi zamah kroz obnovljenu globalnu strategiju usmjerenu na dugoročno stvaranje vrijednosti kroz proširene marketinške inicijative, unaprijeđeno pripovijedanje priče brenda i partnerstva koja pojačavaju vidljivost i angažman kroz nove kanale i među novom publikom. Zahvaljujući dokazanoj stručnosti postojećih licencnih partnera unutar svog globalnog ekosustava, Authentic nastavlja otvarati nove prilike za rast svog portfelja i jačanje međunarodne prisutnosti.
Paralelno sa svojom reorganizacijom u segmentu casual odjeće, Authentic Brands Group vodi ekskluzivne pregovore o preuzimanju Missonija. Obitelj Missoni kontrolira 58,8 posto kapitala, dok Fondo Strategico Italiano od 2018. posjeduje 41,2 posto. Pod izvršnim vodstvom Livija Prolija, tvrtka je u 2024. godini ostvarila snažan rast rezultata, povećavši svoj EBITDA na 16,6 milijuna eura, u odnosu na 2,1 milijun godinu ranije, te ostvarivši neto dobit od 8,9 milijuna eura. Prema informacijama koje je objavio WWD, transakcija bi mogla biti zaključena prije kraja godine.
























