Tvrtka Photomath, tvorac istoimene najpopularnije aplikacije za učenje matematike u svijetu s više od 220 milijuna preuzimanja, osigurala je 23 milijuna dolara za financiranje iz serije B, pod vodstvom investitora Menlo Ventures, a uz sudjelovanje GSV Ventures, Learn Capital, Cherubic Ventures i Goodwater Capital.
Photomath je besplatna aplikacija, koja je jednostavna za upotrebu i koja djeluje kao digitalni instruktor matematike, a pomaže učenicima i roditeljima koji se bore s izazovima rješavanja matematičkih zadataka.
„Photomath transformira način učenja matematike te pomaže u savladavanju zapreka povezanih s instrukcijama i učenjem na daljinu. Uz ovu najnoviju investiciju, Photomath će nastaviti pružati prijeko potreban most između virtualnog učenja i interaktivnog pristupa rješavanju zadataka, kako bi svim učenicima omogućio jednake prilike.“, rekao je Damir Sabol, izvršni direktor i osnivač tvrtke.
Razvoj tehnologija umjetne inteligencije
Photomath nadopunjuje poduku nastavnika i učenje na daljinu, a milijuni profesora koriste ga kao alat za poboljšanje cjelokupnog iskustva učenja. Mnogi profesori i stručnjaci iz područja matematike u Photomathu rade na razvoju metodologije za rješavanje složenih matematičkih koncepata, čime se osigurava točnost matematičkih rješenja.
>>Marko Velić iz Facebooka prešao u Photomath
“Odmah smo bili impresionirani Damirom kao osnivačem još jedne uspješne tvrtke i njegovim opsežnim znanjem u području strojnog učenja i mobilnih tehnologija. Kad se suočio s nemogućnošću da svojim sinovima pomogne u domaćoj zadaći iz matematike, iskoristio je svoje iskustvo i stručnost da stvori Photomath i riješi problem”, rekao je JP Sanday, partner u Menlo Ventures.
“S obzirom na dostupnost aplikacije na pametnim mobilnim uređajima, tvrtka je u dobrom položaju da zamijeni veliko tržište online podučavanja te pruži visokokvalitetnu podršku učenju nadohvat ruke učenika diljem svijeta”, dodao je Sanday.
Photomath će novu investiciju uložiti u povećanje broja zaposlenika, ulaganje u razvoj umjetne inteligencije i strojnog učenja te skaliranje razvoja proizvoda i marketinga.