PIK Vrbovec počeo s izvozom junetine na japansko tržište

Japan je drugi najveći uvoznik mesa i mesnih prerađevina na svijetu, prije svega kvalitetne junetine, i stoga vjerujemo da se riječ o potencijalno vrlo važnom tržištu za PIK, rekao je Slaven Ružić, predsjednik Uprave PIK Vrbovca

28
PIK Vrbovec
[Izvor_ PIK Vrbovec]

PIK Vrbovec realizirao je u siječnju prvu isporuku junetine namijenjene HoReCa kanalu u Japanu. Tako će se PIK-ovi proizvodi naći u vrhunskim japanskim restoranima. Prethodno je trebalo ispuniti iznimno stroge japanske kriterije obrade i proizvodnje junećeg mesa.

“Japan je drugi najveći uvoznik mesa i mesnih prerađevina na svijetu, prije svega kvalitetne junetine, i stoga vjerujemo da se riječ o potencijalno vrlo važnom tržištu za PIK. Ponosni smo što smo prva hrvatska mesna industrija koja svoje meso izvozi u Japan. Ovo je još jedna potvrda kvalitete hrvatske stočarske proizvodnje i odlična vijest za domaće proizvođače općenito”, izjavio je ovom prigodom Slaven Ružić, predsjednik Uprave PIK Vrbovca.

Preduvjet za izvoz junetine na zahtjevno japansko tržište je veterinarski certifikat HVI 21-2 JAPAN, a PIK Vrbovcu je izdan zahvaljujući suradnji Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske i japanskog MAFF-a.

U Ministarstvu ističu kako je izvoz hrvatskog junećeg mesa u Japan rezultat i kvalitetnog dugogodišnjeg rada veterinarske službe Ministarstva poljoprivrede na programima iskorjenjivanja i kontrole najvažnijih zaraznih bolesti životinja. Sve to očitovalo se i u međunarodno priznatim službenim statusima zdravlja životinja od strane Svjetske organizacije za zdravlje životinja (OIE) te ustrajnih napora Ministarstva poljoprivrede u dokazivanju ekvivalentnosti sustava kontrole zdravlja životinja i proizvoda životinjskog podrijetla u Republici Hrvatskoj nadležnom tijelu Japana i usuglašavanju sanitarnih garancija sigurnosti proizvoda, koje su u konačnici prihvaćene odgovarajućim za više nego zahtjevno japansko tržište.

Japanci su poznati po tome da puno pažnje posvećuju baš svakom detalju. Izrazito su zahtjevni kad je u pitanju kvaliteta sirovine, obrada te pakiranje gotovih proizvoda, a iskazali su i preferencije za sirovinu domaćeg podrijetla. Stoga je, pored prilike za plasman visokovrijednih proizvoda na prestižno japansko tržište, ovaj izvoz i sjajna referenca za hrvatske proizvode i na drugim tržištima.