Riječki Grand Hotel Bonavia nakon obnove postaje AC Hotel by Marriott

Renovirana Bonavia donijet će modernizirani dizajn, nove sadržaje i prepoznatljivu eleganciju AC Hotels brenda, a Rijeka će time dodatno ojačati svoju poziciju kao urbana i atraktivna turistička destinacija s europskim ambicijama

29
Grand hotel Bonavia
Izvor. Jadran hoteli Rijeka

Riječka Bonavia, jedan od najsnažnijih simbola riječkog hotelijerstva, ulazi u novu fazu razvoja. Početkom sljedeće godine Grand Hotel Bonavia kreće u opsežnu renovaciju, nakon čega će poslovati pod međunarodno prepoznatljivim brendom AC Hotels by Marriott, zahvaljujući upravo potpisanom franšiznom ugovoru između Jadran hotela Rijeka i Marriott Internationala.

Ugovor su u Rijeci potpisali Kristian Šustar, glavni izvršni direktor Jadran hotela, i Silvija Lovreta, potpredsjednica razvoja za srednju i jugoistočnu Europu u Marriott Internationalu.

Treći međunarodni franšizni ugovor Jadran hotela

Ovo je već treće franšizno partnerstvo Jadran hotela Rijeka s globalnim hotelskim brendovima, a drugo s Marriottom. Prema najavama, Bonavia će zadržati status hotela s četiri zvjezdice, a nakon više od dva desetljeća od posljednje renovacije, hotel s 120 soba dobit će novi izgled usklađen sa suvremenim turističkim standardima.

Kristian Šustar naglasio je važnost očuvanja lokalnog identiteta u okviru globalnog brenda: “Bonavia je najprepoznatljiviji hotel u Rijeci i dio je identiteta grada. Cilj nam je spojiti globalne standarde s riječkom tradicijom i dodatno osnažiti poziciju Rijeke na svjetskoj turističkoj karti”.

Marriott: Hrvatska kao ključno tržište

Silvija Lovreta iz Marriott Internationala istaknula je da Hrvatska ostaje jedno od ključnih tržišta za širenje grupacije: “Ponosni smo što Bonavia, hotel s bogatom poviješću, ulazi u naš portfelj kao AC Hotel. Očekujemo da će ovaj hotel privući novu generaciju poslovnih i odmorišnih gostiju, a u suradnji s Jadran hotelima veselimo se i budućim projektima, uključujući otvaranje hotela Jadran pod brendom Tribute Portfolio”.

Potpisivanju su prisustvovali i brojni uzvanici, među njima i Vedran Vivoda, zamjenik gradonačelnice Rijeke, koji je istaknuo da ovaj potez označava snažan iskorak Rijeke prema međunarodnom turističkom tržištu.

“Suradnja Jadran hotela i Marriotta donosi novu vrijednost ugostiteljskoj i uslužnoj ponudi grada, čineći Rijeku još privlačnijom destinacijom za goste iz cijelog svijeta”, poručio je Vivoda.

Renovirana Bonavia donijet će modernizirani dizajn, nove sadržaje i prepoznatljivu eleganciju AC Hotels brenda, a Rijeka će time dodatno ojačati svoju poziciju kao urbana i atraktivna turistička destinacija s europskim ambicijama.