
LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje, uz pomoć napredne verzije LAQO GPT-ja korisnicima nudi opciju brzog ugovaranja i kupnje putnog osiguranja putem AI agenta preko WhatsAppa. Postupak je jednostavan, kroz nekoliko pitanja prikupljaju se osnovne informacije o putovanju korisnika, a na temelju prikupljenih podataka, AI asistent prikazuje dodatna pokrića koja korisnici najčešće biraju ovisno o odredištu na koje se putuje, izračunava cijenu police i odmah šalje personalizirani link za plaćanje.
“Uvođenjem mogućnosti kupnje putnog osiguranja putem AI agenta preko WhatsAppa napravili smo iskorak koji mijenja način na koji korisnici doživljavaju osiguranje. Naš AI Pavle Pauq vodi prirodan i personaliziran razgovor, razumije potrebe korisnika i u realnom vremenu nudi rješenja prilagođena njihovom putovanju. Na taj način tehnologija postaje istinski u službi agenata i korisnika – brzo, jednostavno, sigurno ali i najvažnije, da je dostupno 24/7“, rekao je Marko Ćosić, direktor Sektora za digitalno poslovanje Croatia osiguranja.
Podsjetimo da je LAQO umjetnu inteligenciju u korisničku podršku uveo 2023. godine, u suradnji s jednom od vodećih tehnoloških kompanija u regiji, Infobipom. Timovi Infobipa i LAQO osiguranja surađivali su i na razvoju novog rješenja za prodaju osiguranja putem AI agenta, čime su još jednom pomaknuli granice tehnoloških mogućnosti u europskoj industriji osiguranja.
Primjena GPT tehnologije na osigurateljne proizvode
Ivan Bimbi, voditelj Odjela za umjetnu inteligenciju i robotizaciju procesa Sektora za informacijsku tehnologiju Croatia osiguranje dodao je da će ova mogućnost značajno poboljšati i ubrzati postupak ugovaranja osiguranja.
“Trenutno radimo više projekata s kojima širimo primjenu GPT tehnologije na ključne korisničke procese i osigurateljne proizvode. AI smo implementirali i u interne procese. Imamo AI agenta koji našim zaposlenicima odgovara na pitanja iz različitih područja osiguranja. Tu je i tzv. „sales coaching“ u kojem AI agent preslušava pozive s korisnicima, ocjenjuje kvalitetu odgovora naših agenata i pomaže standardizirati komunikaciju kako bi informacije koje agenti daju bile još jasnije i kvalitetnije.“, istaknuo je Bimbi.
LAQO GPT samostalno odgovara na 30% posto korisničkih upita preko WhatsAppa, a njegova je pomoć oslobodila znatno više vremena agentima koji se mogu još više posvetiti korisnicima kako bi u što kraćem roku riješili složenije upite.

„Prije dvije godine predstavljen je LAQO GPT, prvo rješenje ove vrste u osigurateljnoj industriji. Nastavljamo inovirati s LAQO partnerom te sad, prvi u industriji, izlazimo s rješenjem u kojem AI agent korisnicima omogućuje kupnju police osiguranja. Ovim partnerstvom LAQO ponovo potvrđuje vodeću ulogu u digitalnoj transformaciji osiguranja i pomiče granice primjene umjetne inteligencije u konkretnim poslovnim procesima“, kazao je Ervin Jagatić, direktor za razvoj umjetne inteligencije u Infobipu.
Digitalna transformacija osiguranja
LAQO, tech inovacija Croatia osiguranja, klijentima nudi četiri potpuno digitalna proizvoda – osiguranje vozila, putno osiguranje, osiguranje imovine i osiguranje ljubimaca. Jedna od zanimljivosti koju ističu je podatak da je najbrže kupljena polica osiguranja ugovorena u 58 sekundi, a najbrža šteta obrađena i isplaćena u samo 7 sati od potpune prijave.











![Google u Njemačkoj pokreće investicijski program vrijedan 5,5 mlrd eura Google - podatkovni centar u Hanauu [Izvor: Google]](https://tockanai.hr/wp-content/uploads/2025/11/Google.data-centar-Hanau-218x150.jpg)















