Pepco Grupa u 2025. ubrzala rast i pojednostavila poslovni portfelj

Nakon prodaje Poundlanda i izlaska iz FMCG segmenta, Grupa bilježi rast prihoda od 8,7 % i planira daljnje širenje u Europi

2
Pepco

Paneuropski diskontni lanac trgovina Pepco Group N.V. završio je fiskalnu 2025. godinu snažnim financijskim rezultatima i uspješnom provedbom novog strateškog okvira, čime je postavljena čvrsta osnova za dugoročni održivi rast.

Tijekom godine Grupa je otvorila 247 novih trgovina te optimizirala poslovni portfelj, dodatno učvrstivši brend Pepco kao glavni motor rasta. Ključne strateške prekretnice uključuju prodaju Poundlanda u lipnju 2025. i potpuni izlazak iz FMCG (Fast-Moving Consumer Goods) segmenta unutar brenda Pepco, čime se poslovanje u potpunosti usmjerilo na odjeću i opću robu s višim maržama.

„Godina 2025. predstavlja pravu prekretnicu za Grupu. Novi strateški okvir definiran u ožujku proveden je iznimno brzo, a snažni rezultati potvrđuju ispravnost odluke o fokusu na Pepco i ključne kategorije odjeće i opće robe“, izjavio je Tomislav Bekavac, Country Manager za Adria regiju.

Snažan strateški fokus odrazio se i na financijske rezultate. Prihodi Pepco Grupe porasli su za 8,7 posto, na 4,5 milijardi eura, uz povratak na pozitivan rast usporedive prodaje od 2,6 posto. Temeljna EBITDA porasla je za 10,3 posto, na 865 milijuna eura, uz poboljšanje bruto marže na 48 posto. Temeljna neto dobit povećana je za gotovo 20 posto, na 219 milijuna eura, dok je slobodni novčani tok dosegnuo 334 milijuna eura.

Grupa je tijekom godine uspješno refinancirala dug, produljila rokove dospijeća i smanjila troškove kamata, dodatno ojačavši financijsku stabilnost. Ukupan broj trgovina na kraju fiskalne godine dosegnuo je 4.359 diljem Europe, pri čemu je rast bio fokusiran na tržišta srednje i istočne Europe te zapadne Europe.

Pepco u Hrvatskoj trenutno posluje u 138 trgovina, čime se hrvatsko tržište ističe kao jedno od važnih unutar regionalne i europske prisutnosti Grupe.

Osim financijskih i operativnih rezultata, Pepco Grupa nastavila je ulagati u digitalnu transformaciju. Tijekom 2025. godine postavljeni su temelji za novu internetsku stranicu, mobilnu aplikaciju i program vjernosti, čije je lansiranje planirano za prvo tromjesečje 2026. godine.

Društvena odgovornost ostaje važan dio poslovanja kroz program Future at Heart, u okviru kojeg Grupa godišnje ulaže više od 3 milijuna eura u obrazovne inicijative za djecu, dosežući više od 90.000 djece u suradnji s više od 50 organizacija civilnog društva.

Gledajući unaprijed, Pepco Grupa za fiskalnu 2026. godinu planira oko 250 neto novih otvorenja trgovina, ponajprije u srednjoj i istočnoj Europi, uz ubrzano širenje na zapadnoeuropskim tržištima poput Španjolske, Portugala i Italije. S pojednostavljenim portfeljem i jasnim strateškim smjerom, Grupa ostaje usmjerena na daljnje jačanje pozicije jednog od vodećih europskih diskontnih lanaca.