Bellabeat, startup specijaliziran za takozvani pametni nakit koji su 2013. u Zagrebu osnovali Sandro Mur i Urška Sršen, otvara u Miamiju svoju prvu američku trgovinu. Tvrtka već ima trgovine u europskim središtima: Parizu, Berlinu i Amsterdamu.
“Dugo smo radili na projektu otvaranja naših dućana po Europi i sretni smo što smo napokon krenuli sa otvaranjima i u Americi. Miami je samo početak našeg američkog putovanja jer dućane planiramo po cijeloj zemlji. Ovim uzbudljivim projektom želimo još jednom pokazati kako je Bellabeat više od tech branda i otvaranjem dućana želimo korisnicama pružiti community iskustvo gdje će moći saznati sve o tome kako na najbolji mogući način postići svoje optimalno zdravlje”, rekao je Sandro Mur, suosnivač Bellabeata, kompanije čije je službeno sjedište danas u San Franciscu, a urede ima u Zagrebu i Londonu.
Posebno dizajniran nakit za žene i žensko tijelo Ivy putem senzora neprekidno tijekom dana i noći nadzire tjelesne reakcije i svakodnevne navike, dajući cjelovit uvid u životni tempo. Pametna narukvica detaljno bilježi kretanje, hidrataciju, otkucaje srca, ritam disanja, spavanje, menstrualni ciklus i brojne druge značajke. Uređaj prati vitalne zdravstvene podatke, životne navike i cikluse te kroz aplikaciju pruža savjete koji vode žene da bolje upoznaju same sebe i ostvare svoj optimalan wellness, navodi se u priopćenju kompanije.
Europski dućani poslužili su kao svojevrsna platforma gdje žene mogu doći i sudjelovati u raznim radionicama kao što su yoga, pilates, edukcije o prehrani ali i edukacije o pravilnom praćenju menstrualnog ciklusa. Takav pristup prezentiranju brenda Bellabeat planira i u svojim američkim dućanima.