Bellabeat u Miamiju otvara svoju prvu američku trgovinu

Tvrtka već ima trgovine u europskim središtima: Parizu, Berlinu i Amsterdamu, a Sandro Mur, suosnivač Bellabeata,, najavljuje kako je Miami samo početak njihova američkog putovanja jer dućane planiraju otvarati po cijeloj zemlji

44
Bellabeat

Bellabeat, startup specijaliziran za takozvani pametni nakit koji su 2013. u Zagrebu osnovali Sandro Mur i Urška Sršen, otvara u Miamiju svoju prvu američku trgovinu. Tvrtka već ima trgovine u europskim središtima: Parizu, Berlinu i Amsterdamu.

“Dugo smo radili na projektu otvaranja naših dućana po Europi i sretni smo što smo napokon krenuli sa otvaranjima i u Americi. Miami je samo početak našeg američkog putovanja jer dućane planiramo po cijeloj zemlji. Ovim uzbudljivim projektom želimo još jednom pokazati kako je Bellabeat više od tech branda i otvaranjem dućana želimo korisnicama pružiti community iskustvo gdje će moći saznati sve o tome kako na najbolji mogući način postići svoje optimalno zdravlje”, rekao je Sandro Mur, suosnivač Bellabeata, kompanije čije je službeno sjedište danas u San Franciscu, a urede ima u Zagrebu i Londonu.

Posebno dizajniran nakit za žene i žensko tijelo Ivy putem senzora neprekidno tijekom dana i noći nadzire tjelesne reakcije i svakodnevne navike, dajući cjelovit uvid u životni tempo. Pametna narukvica detaljno bilježi kretanje, hidrataciju, otkucaje srca, ritam disanja, spavanje, menstrualni ciklus i brojne druge značajke. Uređaj prati vitalne zdravstvene podatke, životne navike i cikluse te kroz aplikaciju pruža savjete koji vode žene da bolje upoznaju same sebe i ostvare svoj optimalan wellness, navodi se u priopćenju kompanije.

Europski dućani poslužili su kao svojevrsna platforma gdje žene mogu doći i sudjelovati u raznim radionicama kao što su yoga, pilates, edukcije o prehrani ali i edukacije o pravilnom praćenju menstrualnog ciklusa. Takav pristup prezentiranju brenda Bellabeat planira i u svojim američkim dućanima.