HNS osigurao 44 milijuna eura za TV i medijska prava za četiri sezone

Televizijska prava za prijenos natjecanja pod ingerencijom Hrvatskog nogometnog saveza u iduće četiri godine dobio je Hrvatski telekom koji je ponudio 9 milijuna eura po sezoni, dok je medijska prava dobio SuperSport koji je ponudio 2 milijuna eura po sezoni

40
Hrvatski nogometni savez
[Izvor: Pixabay]

Izvršni odbor Hrvatskog nogometnog saveza odabrao je u ponedjeljak partnere na koje će prenijeti televizijska i medijska prava za natjecanja pod svojim okriljem za naredne četiri natjecateljske godine.

Nakon raskida ugovora s tvrtkom Endorphin Magine, rukovodstvo HNS-a održalo je sastanke s tvrtkama zainteresiranima za kupnju TV i medijskih prava, nakon kojih su stigle tri službene ponude za kupnju TV prava – tvrtke A1 Hrvatska, Hrvatskog Telekoma te Sportkluba i AB SportConsultinga – te ponuda SuperSporta za medijska prava.

Izvršni odbor HNS-a razmotrio je pristigle ponude i za televizijska prava prihvaćena je ponuda Hrvatskog telekoma od 36 milijuna eura, odnosno 9 milijuna eura po sezoni. Hrvatski Telekom tako dobiva prava na prijenose natjecanja od natjecateljske sezone 2022./2023. do 2025./2026.

Hrvatski Telekom će tako imati isključiva prava na prijenose utakmica Prve i Druge Hrvatske nogometne lige, Hrvatskog nogometnog kupa, Superkupa, Prve Hrvatske ženske nogometne lige, finala kupa za žene, juniore, kadete i pionire, natjecateljske (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljske utakmice hrvatske A ženske reprezentacije i muških reprezentacija U-21, U-19 i U-17, Prve hrvatske malonogometne lige za muškarce, Hrvatskog kupa u futsalu za muškarce i žene, natjecateljske (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljske utakmice futsalske muške i ženske reprezentacije, utakmice A muške reprezentacije kojima je HNS organizator, revijalne i memorijalne utakmice u organizaciji HNS-a te pripremne utakmice klubova.

Hrvatski Telekom zajedničkim sporazumom s HRT-om javnoj nacionalnoj televiziji omogućiti prava na određeni skup utakmica – između 20 i 36 utakmica po natjecateljskoj godini.

Prihvaćena je i ponuda SuperSporta za medijska prava u iznosu od 1,5 milijuna eura po natjecateljskoj godini za sponzorska prava te 500.000 eura po natjecateljskoj godini za prava klađenja.

“Iznimno smo zadovoljni nastavkom suradnje s Hrvatskim Telekomom, koji je uvijek bio kvalitetan i pouzdan partner hrvatskog nogometa. HNS je prihvatio i ponudu za medijska prava SuperSporta u iznosu od 2 milijuna eura po natjecateljskoj godini. Uvjeren sam da će ovih 44 milijuna eura osigurati daljnji napredak Prve lige i svih ostalih natjecanja”, izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.