IdejaX: Bruketa&Žinić&Grey agencija, a Iskon Internet oglašivač godine

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima

140
IdejaX
IdejaX Agencija godine Bruketa&Žinić&Grey

Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade IdejaX. Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je za oglašivača godine proglašen Iskon Internet.

„Hvala svim klijentima na povjerenju i svima koji rade i radili su u agenciji. U proteklih 20 godina imali smo priliku raditi s nekima od najambicioznijih ljudi u ovoj zemlji. Njihova ambicija nas motivira i inspirira.“ – izjavili su Davor Bruketa i Nikola Žinić, kreativni direktori agencije, prilikom dodjele nagrade.

Agencija je protekle godine postala jedna od središnjica za dizajn i digitalni marketing globalne mreže Grey grupa, nakon što je u nju investirala najveća svjetska grupacija za komunikacijske usluge WPP. Agencijski je digitalni tim osim toga dobio pojačanje s nekima od najiskusnijih ljudi za digitalni marketing u regiji. U posljednjih je godinu dana realizirala na stotine projekata za naručitelje iz Hrvatske kao i projekte za tvrtke iz Rusije, Velike Britanije, Kazahstana, Mađarske, Turske i SAD-a. Zajedno s povezanom agencijom Brigada danas imaju gotovo stotinu zaposlenika.

Nagrade IdejaX

Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom IdejaX su:
• Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Piće za kampanju Mame i tate su zakon
• Iskon Internet i agencija Señor u kategoriji Telekomunikacije za kampanju Iskon casting
• Jamnica i agencija Imago Ogilvy za kampanju Dear Mr. President u kategoriji Društvene akcije

Srebrnu nagradu IdejaX osvojili su:
• U kategoriji Hrana Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Vjerujemo u Dobro
• U kategoriji Piće Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati
• U kategoriji Moda, zdravlje, ljepota Neva i agencija IDEO za kampanju #pokazimozube
• U kategoriji Trgovina i kućanstvo VEKA-ING te agencija I TO NIJE SVE! za kampanju Nedjeljni ručak
• U kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme Teatar EXIT i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Aplauz za komarce, te Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za kampanju BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga
• U kategoriji Telekomunikacije Vipnet i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskonovci su navikli na SMART
• U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje i agencija Utorak za kampanju Jogging s porilukom
• U kategoriji Društvene akcije Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za kampanju Samo hrabro
• U kategoriji Korporativne komunikacije IGEPA i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Mix it up.
• U kategoriji Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskon casting

Brončanu nagradu IdejaX osvojili su:
• U kategoriji Hrana Dukat mliječna industrija i agencija Švicarska za kampanju Sir, a vino
• U kategoriji Piće Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Poduzetan narod
• U kategoriji Trgovina i kućanstvo Gorenje i agencija McCann Zagreb za kampanju Mrlja
• U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Nikad ne znaš što život nosi
• U kategoriji društvene akcije Outdoor Akzent i agencija Señor za kampanju Smrtphone
• U kategoriji Korporativne komunikacije Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
• U kategoriji Najbolja cjelovita kampanja Vipnet i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te HEINIKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade. Glavni fokus ove godine stavljen je na transparentnost i proces žiriranja, a u skladu s time, nakon dodjele nagrada, na internetskoj stranici Dana komunikacija bit će objavljene ocjene žirija.

Projekte možete pogledati na web stranicama www.danikomunikacija.com.

Young Lions Croatia

Mlade nade komunikacijske industrije, Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404, i ove godine predstavljat će Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu. Naime, sa svojim projektom Wild Awake osvojili su Grand Prix i prvo mjesto u kategoriji Digital na natjecanju Young Lions Croatia powered by Printera.

Natjecanje Young Lions Croatia za mlade profesionalce do 30 godina organiziralo se u okviru festivala Dani komunikacija, a dodana vrijednost mu je humanitarni karakter. Naime, natjecateljski zadatak je zapravo rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi. Ove godine riječ je međunarodnoj neprofitnoj organizaciji Rewilding Europe.

Natjecalo se 30 timova u 5 različitih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Prvo mjesto u kategoriji Design osvojile su Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian, u kategoriji PR Marina Gugić i Danijela Kobešćak iz agencije Komunikacijski laboratorij, u kategoriji Media Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb, u kategoriji Print Ivana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE!.

Pobjednički tim dobio je nagradu u vrijednosti od 40.000,00 kuna, odnosno troškove puta, smještaja i kotizacija za festival Cannes Lions 2018.