Osječka tvrtka Gradski prijevoz putnika potpisala je krajem srpnja s tvrtkama Končar-Inženjering za energetiku i transport te Colas Rail Hrvatska ugovor o modernizaciji i širenju gradske tramvajske mreže. Ukupna vrijednost elektromonterskih radova je 57,95 milijuna kuna, a ugovor obuhvaća modernizaciju dviju postojećih ispravljačkih stanica, izgradnju jedne nove ispravljačke stanice, modernizaciju podzemne kabelske mreže te modernizaciju kontaktne tramvajske mreže u duljini od 9,5 kilometara.
Osijek javni gradski prijevoz ima od rujna 1884. kada je počeo prometovati konjski tramvaj, a od 1926. godine gradom prometuje električni tramvaj. Danas Osijek ima 30 kilometara pruge, te ukupno 25 tramvaja u službi javnog prijevoza. Uz Zagreb jedini je grad u Hrvatskoj s organiziranim tramvajskim prijevozom.
Obnova tramvajske infrastrukture je preduvjet za nabavu novih niskopodnih tramvaja čime će se podići razina usluge javnog gradskog prijevoza, a krajnji cilj je povećati broj korisnika javnog prijevoza i smanjiti emisiju ugljičnog dioksida.
Cjeloviti projekt modernizacije osječkog gradskog prijevoza vrijedan je 267 milijuna kuna, od čega 200 milijuna kuna dolazi iz EU fondova, a ostatak financiraju Grad Osijek i hrvatska Vlada.
Projekt je dogovoren 2017. na sjednici Vlade u Osijeku, a 2019. nabavljeno je 12 novih autobusa. Uskoro bi grad trebao dobiti još 13 modernih autobusa, a do kraja godine znat će se izvođač građevinskih radova na novoj remizi, najavio je gradonačelnik Ivan Radić.
S novim autobusima i tramvajima te obnovljenom tramvajskom mrežom, Osijek bi za tri godine trebao imati najmoderniji javni prijevoz u Hrvatskoj, istaknuo je Radić.