Studenac započeo integraciju Peme i Lonije u svoju mrežu

Do kraja godine sve prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonije postat će dio Studenca. Potpuna integracija svih Lonijinih prodavaonica bit će završena do ožujka sljedeće godine

21
Studenac
Michal Wojciech Senczuk, predsjednik uprave trgovackog lanca Studenac [Foto: Tom Dubravec / CROPIX]

Započela je završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica u mrežu Studenca. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s identitetom Studenca (rebranding) te finalno usklađivanje internih procesa. Do kraja godine sve će prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonije postati dio jednog od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom i najbrže rastućom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj. Potpuna integracija svih Lonijinih prodavaonica bit će završena do ožujka sljedeće godine.

“Trgovačke lance Pemo i Lonia preuzeli smo sredinom ove godine, a završna faza integracije trajat će, predviđamo, do ožujka 2023. Cilj nam je sačuvati postojeće vrijednosti ovih lanaca, ali i obogatiti ih svim vrijednostima Studenca. Zadovoljstvo zaposlenika i kupaca ostaje nam prioritet, stoga je cijeli ovaj tranzicijski proces maksimalno prilagođen upravo njima. Izuzetno nas veseli taj poslovni korak, a spremno odgovaramo i na sve izazove koje nam integracijski procesi donose. Također, preuzimanje ova dva trgovačka lanca od iznimne je strateške važnosti za jačanje liderskog položaja Studenca te prilika da naš jedinstveni proximity format i ponudu učinimo još dostupnijima našim kupcima“, izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Preuzimanjem trgovačkih lanaca Pema i Lonije, s više od 300 prodavaonica, Studenac dodatno učvrstio svoj položaj na dubrovačkom području, u Zagrebu te u Bjelovarsko-bilogorskoj, Brodsko-posavskoj, Koprivničko-križevačkoj, Požeško-slavonskoj, Sisačko-moslavačkoj, Varaždinskoj te Zagrebačkoj županiji. Osim internih integracijskih procesa i prilagodbe čak 1700 zaposlenika, završna faza tranzicije ovih trgovačkih lanaca uključuje i preuređenje i rebranding svih zagrebačkih prodavaonica s dodatnim sadržajima poput, primjerice prepoznatljive TO GO ponude i pekare unutar prodavaonica. Prodavaonice u ostalim županijama za početak će biti samo rebrandirane, a u kasnijoj se fazi također planira preuređenje.

Akvizicije su, uz organski rast, važan dio poslovne strategije Studenca, a kompanija je već prethodno preuzela i uspješno integrirala lance Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit. Svaki poslovni uspjeh Studenca ujedno je i uspjeh svih njegovih zaposlenika, stoga se posebna briga pridaje i integracijskom procesu zaposlenika, najvažnijih ambasadora kompanijskih vrijednosti. Tim se procesima pristupa sustavno, organizirano i pažljivo. Uz aktivnu komunikaciju tijekom procesa, za zaposlenike Pema i Lonije nude se i razne dodatne pogodnosti poput programa mentorstva, edukacija te integracijskog paketa nagrada. Također, tu je i veća mogućnost napredovanja i otvaranja novih radnih pozicija unutar brzorastuće Studenac mreže.