Garden Brewery povećao EBITDA-u za 24 posto, na 2,8 mil. eura

Zagrebačka craft pivovara i festivalska grupa ostvarila gotovo 10,8 milijuna eura prihoda u prvih devet mjeseci 2025. godine, unatoč inflacijskim pritiscima i rastu troškova poslovanja

15
The Garden Brewery
Izvor. The Garden Brewery

The Garden Brewery Grupa ostvarila je u prvih devet mjeseci poslovne godine 2025. ukupne konsolidirane poslovne prihode u iznosu od gotovo 10,8 milijuna eura, dok su ukupni poslovni rashodi bez amortizacije iznosili oko osam milijuna eura. Amortizacija je na konsolidiranoj razini iznosila 1,4 milijuna eura, uz 70 tisuća eura financijskih rashoda i dvije tisuće eura financijskih prihoda.

Grupa je u promatranom razdoblju ostvarila EBITDA-u od 2,8 milijuna eura, što predstavlja rast od 24 posto u odnosu na prošlu godinu, te EBT od 1,3 milijuna eura.

U segmentu prodaje craft piva, Grupa je ostvarila prihod od 2,8 milijuna eura, od čega 249 tisuća eura unutar Grupe, dok je u istom razdoblju 2024. godine taj prihod iznosio 2,4 milijuna eura, odnosno 151 tisuću eura unutar Grupe.

Tijekom trećeg tromjesečja 2025. godine uspješno je dovršena festivalska sezona na lokaciji Uvala Rastovac – Tisno, gdje je Grupa organizirala svih osam planiranih glazbenih festivala: Hospitality on the Beach, Love International, Terminal V, Outlook, Balance, Defected, Dekmantel i Dimensions.

Iz tvrtke ističu kako su poslovanje obilježili snažni inflatorni pritisci i rast troškova u svim segmentima – od proizvodnje piva, isporuke hrane i pića do produkcije glazbenih festivala. Posebno se navodi povećanje transportno-logističkih troškova, cijena električne energije, sirovina te troškova zaposlenih.

Do kraja rujna 2025. godine Grupa je u dugotrajnu imovinu uložila ukupno 427 tisuća eura, od čega 329 tisuća eura u segment proizvodnje craft piva, 88 tisuća eura u festivalske djelatnosti, te 11 tisuća eura u segment proizvodnje hrane putem društva Full Circle.