MK Group traži novog globalnog partnera za luksuzne hotele u Savudriji i Portorožu

U sklopu nove razvojne faze, MK Group planira ulaganja u vrijednosti od oko 20 milijuna eura u modernizaciju i unaprjeđenje svojih hotela. Planirana ulaganja usmjerena su na podizanje kvalitete infrastrukture, sadržaja i cjelokupnog iskustva boravka za goste

11
Izvor: Kempinski Hotels

MK Group pregovara s jednom od vodećih međunarodnih hotelskih grupacija u segmentu luksuznog i premium hotelijerstva, s ciljem daljnjeg unapređenja i razvoja svog hotelskog portfelja u Sloveniji i Hrvatskoj.

Riječ je o hotelima Adriatic u Savudriji i Palace u Portorožu, koji su poslovali pod brendom Kempinski i kojima je upravljala istoimena njemačka hotelska grupacija. MK Group je objavio da je raskinuo ugovor s Kempinskim, ne navodeći razloge. U priopćenju je objavljeno samo da je odluka donesena “zajedničkim dogovorom između vlasničke kompanije i menadžmenta Kempinski Hotelsa”.

U sklopu nove razvojne faze, MK Group planira ulaganja u vrijednosti od oko 20 milijuna eura u modernizaciju i unaprjeđenje oba hotela. Planirana ulaganja usmjerena su na podizanje kvalitete infrastrukture, sadržaja i cjelokupnog iskustva boravka za goste.

Ovim projektom MK Group dodatno potvrđuje svoju dugoročnu posvećenost razvoju hotelskih projekata koji nadilaze isključivo poslovne rezultate. Strateški pristup usmjeren je na jačanje kvalitete destinacije, uz ambiciju ne samo praćenja globalnih trendova u luksuznom turizmu, već i njihovu promišljenu integraciju u lokalni kontekst, čime se postavljaju novi standardi u regiji.

Poseban naglasak u nadolazećem razdoblju stavlja se na razvoj zaposlenika i jačanje profesionalnih kompetencija timova. Planiran je niz edukacijskih programa i treninga koji će omogućiti razmjenu znanja, uvođenje najboljih svjetskih praksi te dodatno osnaživanje ljudskih potencijala, što predstavlja temelj za daljnji rast poslovanja i otvaranje novih radnih mjesta.

Razmatranje uvođenja novog međunarodnog hotelskog brenda dio je šire strateške vizije MK Group o budućem pozicioniranju hotela, u skladu s promjenama na globalnom turističkom tržištu i rastućim očekivanjima gostiju.

MK Group će o daljnjem tijeku pregovora i mogućim sljedećim koracima pravovremeno i transparentno informirati javnost, u skladu s dinamikom procesa i tržišnim standardima.

U slovenskim medijima se špekulira kako bi grušacija s kojom MK Group pregovara mogla biti Minor Hotels, koja djeluje ponajprije na azijskim i bliskoistočnim tržištima, a započinje i širenje u Europi, ili tajlandska hotelska grupa luksuznih hotela Anantara Hotels, Resorts & Spas.