Za sanaciju pruge Meje – Škrljevo nakon nesreće trebat će desetak dana

Kako teretni promet ne bi ostao prekinut, sa slovenskom tvrtkom Slovenske železnice - infrastruktra dogovoreno je da alternativni put za prijevoz tereta iz Rijeka bude preko Slovenije i kolodvora Ilirska  dok se pruga ne sanira

50
pruga Rijeka – Zagreb

Završen je očevid željezničke nesreće između Meje i Škrljeva i počelo je raščišćavanje pruge. U ponedjeljak su se na pruzi sudarili teretni vlak i dvije lokomotive te pružno vozilo za prijevoz radnika HŽ-a. Kako teretni promet ne bi ostao prekinut, sa slovenskom tvrtkom Slovenske železnice – infrastruktura dogovoreno je da alternativni put za prijevoz tereta iz Rijeka bude preko Slovenije i kolodvora Ilirska dok se pruga ne sanira. Za to će trebati desetak dana, rekao je Stipo Barišić iz HŽ Infrastrukture.

“Gore se nalazi 19 vagona. Svi vagoni su razbijeni. Nalaze se dvije lokomotive, jedna od njih je van kolosijeka. Nalazi se jedan TMT van kolosijeka. Nalazi se 1100 kilograma tereta, rasutog kukuruza. Pruga je uništena. Treba nam okvirno do deset dana. Potrudit ćemo se da to bude što je moguće ranije, ali u ovom trenutku ne znamo što nas čeka kada sve to raskopamo”

Trenutno su na raščišćavanju radnici Tehničkih servisa Zagreb. Cilj je maknuti zadnji vagon koji je u stabilnom stanju, i vratiti ga na kolosijek. “Nakon što njega odmaknemo, slijedi koordinirani rad između djelatnika koji rade na raščišćavanju kontaktne mreže radnika tehničkih servisa. Mičemo teret, mičemo vagone, saniramo kontaktnu mrežu”, objasnio je Barišić za Hrvatski radio.

Radi se i bočni pristupni put, kako bi se mjestu nesreće moglo prići sa strane i kako bi se teret mogao micati s pruge.

O rezultatima istrage HŽ Infrastruktura će javnost obavijesti čim Istražno povjerenstvo utvrdi što se točno dogodilo. “U ovom trenutku to ne možemo reći. Bio bi to pritisak na sve njih da se donese bilo kakva brzopleta odluka. Ne možemo tako”, rekao je Barišić.