Put u digitalnu budućnost temelji se na iskustvima zaposlenika

Razumijevanje i poboljšanje iskustva zaposlenika presudno je za poslovanje u visoko konkurentnoj i nepredvidivoj globalnoj ekonomiji. Tvrtke usredotočene na iskustvo zaposlenika privlače najbolje stručnjake, imaju niže stope fluktuacije osoblja i produktivnije su

38
SAP Human Experience Summit
SAP Human Experience Summit

Zadovoljni i dobro pripremljeni zaposlenici temelj su svake uspješne tvrtke. Da biste privukli i oduševili kupce, morate razvijati vještine i iskustvo svojih zaposlenika. Morate ih pripremiti da budu agilni i fleksibilni.

SAP Human Experience Summit, virtualna konferencija koja će se održati 12. svibnja, prilika je da od stručnjaka za ljudske resurse raznih profila izravno čujete kako da svoje poslovanje premjestite u digitalnu budućnost kroz upravljanje zaposlenicima utemeljeno na njihovim vrijednostima i pozitivnim iskustvom, uz primjenu pametnih procesa za upravljanje ljudskim resursima. Konferencija je vodič je za vašu digitalnu transformaciju, ali i mrežna platforma za suradnju. Da biste čuli trenutne i buduće trendove, izazove i rješenje na području ljudskih resursa, dovoljno je registrirati se.

SAP Human Experience Summit prilika je da se upoznate s najboljim praksama i iskustvima korisnika iz cijele Srednje i Istočne Europe koje vašim zaposlenicima mogu pomoći da povećaju produktivnost, samopouzdanje i angažman usred svjetske pandemije.

Razumijevanje i poboljšanje iskustva zaposlenika presudno je za tvrtke koje posluju u visoko konkurentnoj, a ponekad i nepredvidivoj globalnoj ekonomiji. Tvrtke koje se usredotočuju na iskustvo zaposlenika uspijevaju privući najbolje stručnjake, imaju niže stope fluktuacije osoblja i produktivnije su.

Da budemo jasni: cilj pružanja snažnog iskustva zaposlenicima nije samo da se oni osjećaju bolje – cilj je da rade najbolje što mogu; potaknuti ih da žele doći na posao. A budući da je iskustvo zaposlenika postalo toliko važno, uključujući potencijalne kandidate, tvrtke si ne mogu priuštiti da ga ignoriraju.

Zaposlenici očekuju sve više

Prošla su vremena u kojima su na iskustvo zaposlenika utjecali pojedinačni čimbenici poput plaće ili izravnog menadžera. Danas na njihovo iskustvo utječe puno više toga: tehnologije koje koriste, njihov fizički radni prostor, mogućnosti razvoja i napredovanja… Zaposlenici žele na radnom mjestu iskusiti ono što očekuju kao potrošači, baš kao što kao potrošači mogu biti potaknuti svojim iskustvom u tvrtki.

Zaposlenici očekuju da to iskustvo obuhvati njihovo ponašanje, način rada i sve ono što im je potrebno kako bi se osjećali povezani i bili produktivni. Što se tiče digitalnih alata koje koriste u svakodnevnim poslovima, očekuju da aplikacije budu jednostavne za upotrebu, prikladne i intuitivne kao one koje koriste u svom osobnom životu.

Današnji zaposlenici očekuju da tvrtke ulažu u stvari zbog kojih oni žele raditi za njih. Očekuju da mogu iznijeti svoje mišljenje i očekuju da njihovi poslodavci na to odgovore odgovarajućim mjerama.

Povećani stres zahtijeva empatiju i akciju

Današnju radnu snagu čini šest generacija – i sve se one bore s neizbježnim promjenama u svakodnevnom radu i životu. U posljednjih nekoliko mjeseci svi smo doživjeli neočekivane izazove – nove načine rada, suradnje i žongliranja nakon što su granice između poslovnog i privatnog gotovo u potpunosti nestale. Te relativno nagle promjene su uslijedile nakon nekoliko godina kontinuiranih poremećaja uzrokovanih razvojem novih tehnologija poput umjetne inteligencije i strojnog učenja koje se sve više “uvlače” u naše radno okruženje.

Povećani stres je nova stvarnost koja utječe na sve, od zdravlja i dobrobiti zaposlenika do produktivnosti i povezivanja, suradnje, kulture i druženja. Zbog toga tvrtke moraju pokazati empatiju. Uvažavajući jedinstvenost potreba svakog zaposlenika, njihove razlike, snage, slabosti i perspektive, tvrtke mogu izgraditi bolje timove, bolje vođe i učiniti same sebe boljima.

Nastavlja se natjecanje za traženim vještinama

Iako se tržište radne snage nastavlja širiti i mijenjati, rok trajanja stečenih vještina sve je kraći kako se tehnologija razvija. Mnoge radne uloge se znatno mijenjaju, što zahtijeva nove vještine i osposobljavanje.

Nedavno istraživanje pokazalo je da će za dvije godine više od 54 posto svih zaposlenika trebati značajno prekvalificiranje i usavršavanje. Tvrtke će se sve češće suočavati s izazovima kada je riječ o rješavanju nedostataka koji proizlaze iz brze promjene zahtjeva za vještinama.

Sposobnost tvrtki da pronađu stručnjake s pravim vještinama i stvore kulturu kontinuiranog učenja i usavršavanja presudna je za održavanje ne samo produktivnosti i učinkovitosti, već i budućeg rasta. Tvrtke tako nemaju drugog izbora nego ubrzati privlačenja i osnažiti zadržavanje kandidata i zaposlenika s traženim vještinama.

Agilnost nikad nije bila važnija

Vidjeli smo kako se svijet mijenja i kako to utječe na poslovanje. Vidjeli smo kako tvrtke preispituju i redefiniraju sve, od toga gdje i kada ljudi rade do toga tko će i kako biti plaćen. Jedno je jasno: svakom poduzeću potrebna je svestrana radna snaga koja je spremna odgovoriti na promjene. U stvari, način na koji poslodavci raspoređuju zaposlenike kako bi udovoljili svojim prioritetnim potrebama postaje najvažniji čimbenik koji osigurava poslovnu otpornost i pouzdanost u slučaju nepredviđenih zahtjeva i promjena.

Da bi utjecali na dinamičnost svojih poslovnih snaga, odjeli za ljudske resurse i poslovni lideri moraju usvojiti mnogo agilniji način razmišljanja i pružati zaposlenicima iterativne programe.

Korporativna kultura ne gradi se sama od sebe

Snažna korporativna kultura pomaže tvrtkama da privuku stručnjake i, što je još važnije, da ih zadrže, Ali održavanje optimalne radne kulture zahtijeva svjestan napor i vrijeme.

Priznajmo: zdrave radne kulture su stvorene, nisu zadane, ne razvijaju se preko noći. To je nešto što zahtijeva stalni, svakodnevni rad sa svakim zaposlenikom, sa svakom interakcijom, sa svakom odlukom – i zbog toga je iskustvo zaposlenika toliko važno.

SAP će na besplatnoj virtualnoj konferenciji SAP Human Experience Summit predstaviti praktičan pristup rješavanju ovih izazova kroz najbolje primjere s područja Srednje i Istočne Europe. Prezenteri iz Bugarske, Češke, Hrvatske, Poljske, Mađarske, Rumunjske, Srbije, Slovačke, Slovenije i Ukrajine prezentirat će poboljšanja i inovativna rješenja koja su implementirali kako bi svojim kupcima pružili što bolje iskustvo, te podigli predanost svojih zaposlenika na višu razinu.

>>SAP Human Experience Summit: Neka zaposlenici budu u prvom planu

Besplatna registracija

Da biste sudjelovali na cjelodnevnom događaju dovoljno je registrirati se. Radni jezik konferencije je engleski. Program počinje u 10 sati, a predviđeno trajanje je do 16 sati.
Nakon uvodnih riječi Jakoba Kiblboecka, čelnika regionalnog odjela SAP SuccessFactors, i Sabrine Dick, regionalne direktorice SAP-ova odjela za ljudske resurse, slijedi niz predavanja i panela vezanih uz ljudske resurse.

Na konferenciji SAP Human Experience Summit će biti predstavljene najbolje prakse s područja Središnje i Istočne Europe koje omogućuju poduzećima da transformiraju svoje poslovanje u digitalnu budućnost kroz upravljanje ljudskim resursima utemeljenom na vrijednostima i pozitivnim iskustvima zaposlenika, uz primjenu pametnih HR procesa.

Korporativne studije slučaja i rasprave na okruglim stolovima bit će popraćeni teoretskim prezentacijama o temama poput razvoja liderskih osobina i uloge menadžera koji upravljaju timovima u novom normalnom, razvoju talenata kakvi su nam potrebni u budućnosti, dobrobiti zaposlenika te prilagođenost radu na daljinu. Gill Whitty-Collins, autor knjige ‘Zašto muškarci pobjeđuju na poslu’, govorit će o tome zašto je raznolikost na radnom mjestu jedan od najvažnijih trendova današnjice kada govorimo o ljudskim resursima.

Primjene tehnologije u upravljanju ljudskim resursima

Svi primjeri najbolje prakse koje će biti predstavljene dolaze iz regije. Andriy Bulakh, zamjenik izvršnog direktora MHP-a, najvećeg ukrajinskog proizvođača i izvoznika piletine, te Suzana Marović, direktoprica odjela za ljudske resurse u Telekomu Srbije, govorit će o značaju upravljanja ljudskim resursima u svojim tvrtkama. Danica Miller, voditeljica odjela za prihvaćanje i uvođenje u posao novih zaposlenika (Talent Acquisition and Onboarding) u Atlantic Grupi, jednom od regionalnih tržišnih lidera u industriji hrane i pića, podijelit će sa sudionicima konferencije najvažnije dijelove strategije brendiranja poslodavca i kako procjenjuju iskustvo kandidata tijekom regrutacijskog procesa. Michal Batelka, direktor odjela za ljudske resurse u Foxconnu, vodećoj europskoj podružnici globalnog tajvanskog proizvođača industrijske elektronike, predstavit će svoja iskustva u izgradnji agilne poslovne kulture u nepredvidljivim vremenima, a Katalin Erdei, direktorica odjela za ljudske resurse  mađarskog farmaceutskog diva Richter Gedeona govorit će o ključnim poukama njihova sustava upravljanja zaposlenicima u proizvodnji.

Nadalje, na konferenciji će biti predstavljana i praktična primjena tehnologije koja je dostupna poduzećima: stručnjaci za SAP SuccessFactors pružit će kratak uvid u mogućnosti SAP-ovih alata za podršku procesima upravljanje ljudskim resursima – od obračuna plaća, nagrađivanja i ostalih administrativnih alata do alata za praćenje zadovoljstva zaposlenika.

Pridružite se SAP-ovim kupcima, partnerima i liderima u području upravljanja ljudskim resursima i naučite kako pružiti osobna, pouzdana i povezana iskustva. Steknite i primijenite što više specifičnih iskustava kako biste odnos sa svojim zaposlenicima podigli na novu razinu.