
Vivre, najveći online trgovac namještajem i predmetima za opremanje i uređenje doma, u 2020. godini zabilježio je porast prodaje od 50 posto u odnosu na 2019., s prihodima od preko 61 milijun eura i dobiti prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) većom za 3,5 milijuna eura.
Od devet tržišta u središnjoj i istočnoj Europi na kojima je Vivre prisutan, Hrvatska je treće najznačajnije po prodaji Vivreovih proizvoda s preko 11 posto ukupnog prometa u 2020. godini.
Na samom vrhu kategorija proizvoda koji su 2020. godine zabilježili najveću prodaju nalazi se namještaj s udjelom od 37 posto, slijede tekstil i tepisi s 11,2 posto, dok proizvodi za uređenje doma i dodaci zauzimaju treće mjesto s udjelom od 11 posto. Proizvodi iz navedenih kategorija čine oko 60 posto ukupne prodaje tvrtke.
U Hrvatskoj broj kupaca veći za 58 posto
Porast potrošnje, posebno u segmentu predmeta za opremanje i uređenje doma, između ostalog, bio je rezultat rada od kuće uslijed koronakrize. U Hrvatskoj je zabilježen rast broja transakcija od 47 posto te povećanje broja kupaca za čak 58 posto u odnosu na 2019. Kategorije proizvoda koje su zabilježile najveći rast u 2020. u odnosu na prethodnu godinu bile su tepisi, rasvjeta, kuhinjska pomagala i dodaci, kao i namještaj.
Monica Cadogan, izvršna direktorica i suosnivačica Vivrea naglasila je da, unatoč izaovima pandemije, 2020. godina je za Vivre bila izvrsna.
„Prosječna košarica povećala se za 20 posto u odnosu na početne procjene, a organizacijska struktura tvrtke omogućila nam je prilagodbu na rad na daljinu bez većih poteškoća jer je naše poslovanje ionako otpočetka digitalno. Učinkovitost operativnog tijeka bila je i ostala naš prioritet“, kazala je Cadogan.



























