
Maistra je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 310 milijuna eura, što predstavlja rast od sedam posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ukupna prodaja dosegnula je 1,84 milijuna jedinica, tri posto više nego lani, uz prosječan rast cijena od pet posto.
Promatrano po regijama, istarski dio poslovanja ostvario je četiri posto veće prihode, zagrebački hoteli porasli su za 12 posto, dok je dubrovački dio zabilježio rast prihoda od čak 24 posto. Taj skok djelomično se pripisuje činjenici da je prošle godine trajala obnova hotela Astarea.
U istom razdoblju Maistra je ostvarila dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u iznosu od 125 milijuna eura, što je deset posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine. Neto dobit iznosi 85 milijuna eura, također uz rast od deset posto.
“Nedostupnost dijela kapaciteta kampova u prvom dijelu godine, zbog investicijskih radova, ograničila je rast volumena. Istodobno smo ostvarili rast prosječne cijene smještaja od šest posto u odnosu na isto razdoblje lani,” poručili su iz Uprave Maistre, na čelu s Tomislavom Popovićem.
Planirana ulaganja u turistički dio Grupe u ovoj godini premašuju 100 milijuna eura. Najveći dio odnosi se na kampove u Istri, među kojima su Koversada u Vrsaru i bazenski kompleks Amarin u Rovinju. U hotelskom portfelju završena je obnova hotela Istra u Rovinju te rekonstrukcija hotela Stellar u Zagrebu.
Izgradnja hotela Marjan u Splitu odvija se prema planu, a u promatranom razdoblju ostvareni su poslovni rashodi od 170 milijuna eura, što je povećanje od pet posto u odnosu na lani. Najveći rast bilježe troškovi osoblja, zbog rasta plaća i povećanog zapošljavanja.
Prema podacima kompanije, booking za posljednji kvartal godine pokazuje stabilan trend, što ukazuje na nastavak pozitivnih rezultata.


























