A1 Hrvatska donirala je medicinsku opremu nužnu za brzu instalaciju i priključak najtežih pacijenata na terapiju kisikom Kliničkoj bolnici Dubrava, primarnom, internističkom respiratornom centru u doba epidemije koronavirusa.
“Medicinskom opremom u iznosu od milijun i 500 tisuća kuna, koju je donirala A1 Hrvatska, unaprijedili smo opremanje prihvatnog respiratornog centra za najteže oboljele pacijente od COVID-19 u KB Dubrava.”, izjavio je povodom ove donacije ministar zdravstva Republike Hrvatske Vili Beroš.
Donacija uključuje 100 mobilnih priključaka za medicinske plinove, IT i strujno napajanje, dozatore koji omogućuju preciznu terapiju kisikom te opremu za praćenje stanja najtežih pacijenata.
Velika prednost mobilnih priključaka upravo je u tome što se lako može transportirati na mjesta gdje ne postoji fiksni priključak, što je posebno važno u vrijeme kao što je ovo danas, kad se ne može predvidjeti broj oboljelih niti trajanje epidemije.
“Zaista je ohrabrujuće što se u ovoj iznimnoj i teškoj situaciji za sve nas možemo osloniti na iznimne ljude, vrhunske liječnike, medicinske sestre i tehničare koji se svakim danom suočavaju sa sve većim pritiskom epidemije na cijeli zdravstveni sustav, a istovremeno, jednako kao i u vrijeme prije ove krize, predano rade i pružaju maksimalnu skrb svakom pacijentu, neovisno o težini njegove bolesti. Nadam se da smo ih ovom donacijom barem malo rasteretili u naporima koje ulažu u borbi protiv ove bolesti.
Također, pozdravljamo i najavu Vlade Republike Hrvatske o oslobađanju plaćanja PDV-a na sve donacije u zdravstvene svrhe tijekom epidemije koronavirusa.”, kazao je Jiři Dvorjančansky, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.
>>A1 Hrvatska otvorila besplatni broj 0800 900 890 za akciju Jedni za druge
Briga za zdravlje i sigurnost korisnike, zaposlenike i zajednice
Iz A1 Hrvatska su poručili kako u izvanrednim okolnostima prouzrokovanima pojavom koronavirusa u Hrvatskoj, čine sve kako bi održavanjem kvalitetne i pouzdane usluge pridonijeli normalnom funkcioniranju društva, istovremeno zadržavajući brigu o zdravlju i sigurnosti naših zaposlenika te korisnika na prvome mjestu.
“Od početka epidemije, kao i u vrijeme potresa i ispada električne energije, tehnološki sustavi A1 Hrvatska ostali su stabilni. Pravovremenom akcijom naših stručnjaka nakon potresa brojnim ključnim institucijama, kao što su bolnice, omogućili smo besprekidno funkcioniranje, povećanje kapaciteta i spajanje na nove lokacije. Osim toga, Službi 113 ustupili smo prostore A1 Službe za korisnike kao i svu potrebnu infrastrukturu za preuzimanje poziva.”