Čak 51 reklamna agencija iz regije konkurirala je na reviji BalCannes 2018. održanoj u sklopu jedanaestog Weekend Media Festivalu u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz cijele regije u jakoj konkurenciji izabrao je najbolje projekte Adriatic regije i dodijelio nagrade najboljima od najboljih. I ove godine imali smo priliku saznati kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.
Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija Señor. McCann Beograd osvojio je nagradu za projekt The Red Thread, koji je proglašen najboljim projektom BalCannesa. Žiri oglašivača najboljim je proglasio The real-life Escape Room, projekt Agencije 101.
Posebnu nagradu žirija novinara osvojila je agencija Imago Ogilvy za projekt Odljev duhova prošlosti. Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je Deepest Instagram Profile agencije Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe. Nagradu za najbolji projekt koji je realiziran na više tržišta regije osvojio je The Shiny Munchmallow agencije Ovation BBDO iz Beograda.
>>Ognjen Brborović: Za deset godina rekreativni kanabis u EU bit će legalan
>>Kristian Novak: Nikada ne pišem da bi provocirao, a uvijek se netko srdi na mene
>>Klikbejt nisu smislili portali, slične trikove televizija i radio koriste godinama
Uz agencije Señor na listi top 5 agencija po bodovima našle su se i Agencija 101, Imago Ogilvy, Leo Burnett Belgrade te Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe.
Uz njih u selekciju najboljih projekata Adriatic regije izabrani su i projekti agencija: BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey, Communis, Degordian, Direct Media, LUNA\TBWA, McCann Beograd, McCann Podgorica, McCann Zagreb, Ovation BBDO, Publicis Slovenia, Publicis Belgrade, Studio Sonda te Švicarska. Predstavnici ovih agencija prezentirali su svoje najbolje kampanje pred dupkom punom dvoranom Weekend Media Festivala.
Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa bit će objavljeni na BalCannes Yellow Pages stranicama – www.balcannes.com, online bazi reklamnih agencija koje tijekom cijele godine služe kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima.
U nastavku se nalazi popis ovogodišnjih najboljih projekata, kojih je ove godine iznimno 26. Odabirom žirija neki projekti imali su jednak broj bodova, a budući da je žiri ove godine visoko ocijenio projekte, organizatori su prihvatili njihove bodove.
Organizatori BalCannesa su HURA! (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.
Najbolji projekti BalCannesa 2018. abecednim poretkom:
• #checkit – Publicis Belgrade
• #Neželjena/#Unwanted – McCann Podgorica
• Coca-Cola FIFA – McCann Zagreb
• Croatia je Hrvatska! – Povijest pišemo sami – Bruketa&Žinić&Grey
• Čuvaj se! – Direct Media
• Deepest Instagram Profile – Saatchi & Saatchi Croatia
• Eurobarsket – Agencija 101
• Heroes drive in pajamas – LUNA\TBWA
• Improvising billboard – Publicis Slovenia
• Iskon Smart kampanja – Señor
• Jana Duboko Iznad Svih – Saatchi & Saatchi Croatia
• Jesi li za Hopa Cupa? – Imago Ogilvy
• Kratke priče za dugo pamćenje – Švicarska
• Odljev duhova prošlosti – Imago Ogilvy
• Poduzetan narod – BBDO Zagreb
• Rebranding Atlantic grupe – Señor
• Smrtphone – Señor
• Što bi dao? – Degordian
• The real-life Escape Room – Agencija101
• The Red Thread – McCann Beograd
• The Shiny Munchmallow – Ovation BBDO
• Upecaj Zlatnu ribicu – Communis
• Vip Budi NEO integrisana kampanja – Leo Burnett Belgrade
• Vip Poželi NEOgraničeno – Leo Burnett Belgrade
• Vrati sebe u knjižnicu – Booktiga sajam rabljenih knjiga 2018 – Studio Sonda
• Žujine mame i tate – BBDO Zagreb
Najbolji projekti BalCannesa 2018. prema odabiru žirija oglašivača:
• #check it – Publicis Belgrade
• Beck’s Scratch4Art – 404 agency
• Brilliant digestion – Pristop
• Bringing sexy back on social – Eden na Eden marketing agency
• Coca-Cola FIFA – McCann Zagreb
• Croatia je Hrvatska – Povijest pišemo sami – Bruketa&Žinić&Grey
• Čuvaj se! – Direct Media
• Deepest Instagram Profile – Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe
• Eurobarsket – Agencija 101
• Heroes drive in pajamas – LUNA\TBWA
• HTZ Ambasadori – BBDO Zagreb
• IDEA Dorćol – Futro Design
• Improvising billboard – Publicis Slovenia
• Iskon Smart kampanja – Señor
• Jesi li za Hopa Cupa? – Imago Ogilvy
• Ko na maraton dođe, taj maraton i stvara – Mercator S
• Kratke priče za dugo pamćenje – Švicarska
• Pipi Osijek – Imago Ogilvy
• Poduzetan narod – BBDO Zagreb
• Rebranding Atlantic grupe – Señor
• The real-life Escape Room – Agencija 101
• The Red Thread – McCann Beograd
• The Shiny Munchmallow – Ovation BBDO
• Tvoj dodir me pali – iZone
• Upecaj Zlatnu ribicu – Communis
• Vip Budi NEO integrisana kampanja – Leo Burnett Belgrade
• Vip Poželi NEOgraničeno – Leo Burnett Belgrade
• Za ljepši osmijeh dječiji POSTCARDS TO SPACE – Colosseum
• Žujine mame i tate – BBDO Zagreb
Najbolji projekti BalCannesa 2018. prema odabiru žirija agencija:
• #check it – Publicis Belgrade
• #Neželjena/#Unwanted – McCann Podgorica
• Beck’s Scratch4Art – 404 agency
• Coca-Cola FIFA – McCann Zagreb
• Croatia je Hrvatska – Povijest pišemo sami – Bruketa&Žinić&Grey
• Deepest Instagram Profile – Saatchi & Saatchi Hrvatska dio Publicis grupe
• Eurobarsket – Agencija 101
• Heroes drive in pajamas – LUNA\TBWA
• Improvising billboard – Publicis Slovenia
• Iskon Smart kampanja – Señor
• Jana Duboko Iznad Svih – Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe
• Kratke priče za dugo pamćenje – Švicarska
• Naš život u 4 zida – Executive Group
• Odljev duhova prošlosti – lmago Ogilvy
• Rebranding Atlantic grupe – Señor
• ReUnion App – Pristop
• Smrtphone – Señor
• Sponzor svih komentatora – Bruketa&Žinić&Grey
• Svježe vijesti iz provjerenog izvora – Señor
• Što bi dao? – Degordian
• The real-life Escape Room – Agencija 101
• The Red Thread – McCann Beograd
• The Shiny Munchmallow – Ovation BBDO
• U kulturu se isplati ulagati – Bruketa&Žinić&Grey
• Upecaj Zlatnu ribicu – Communis
• Vrati sebe u knjižnicu – Booktiga sajam rabljenih knjiga 2018 – Studio Sonda
Najbolji projekti BalCannesa 2018. prema odabiru žirija novinara:
• #Neželjena/#Unwanted – McCann Podgorica
• Bringing sexy back on social – Eden na Eden marketing agency
• Coca-Cola FIFA – McCann Zagreb
• Croatia je Hrvatska – Povijest pišemo sami – Bruketa&Žinić&Grey
• Čuvaj se! – Direct Media
• Heroes drive in pajamas – LUNA\TBWA
• Improvising billboard – Publicis Slovenia
• Iskon Smart kampanja – Señor
• Jana Duboko Iznad Svih – Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe
• Jesi li za Hopa Cupa? – Imago Ogilvy
• Kratke priče za dugo pamćenje – Švicarska
• Na Terapija [In Treatment] TV Show Campaign – Glitch Agency
• Nectar – For 20 years, it does matter! – Ovation BBDO
• Odhostaj od mame (Leave the family nest) – Futura DDB
• Odljev duhova prošlosti – Imago Ogilvy
• Pivo je važnije – Bruketa&Žinić&Grey
• Pizza Potica – Agencija 101
• Poduzetan narod – BBDO Zagreb
• Portfolio Full of Nothing – Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe
• Smrtphone – Señor
• Što bi dao? – Degordian
• The real-life Escape Room – Agencija 101
• The Red Thread – McCann Beograd
• The Shiny Munchmallow – Ovation BBDO
• U kulturu se isplati ulagati – Bruketa&Žinić&Grey
• Upecaj Zlatnu ribicu – Communis
• Vip Budi NEO integrisana kampanja – Leo Burnett Belgrade
• Vip Kinoteka – Executive Group
• Vip Poželi NEOgraničeno – Leo Burnett Belgrade
• Vrati sebe u knjižnicu – Booktiga sajam rabljenih knjiga 2018 – Studio Sonda
• Žuja za tate – BBDO Zagreb
• Žujine mame i tate – BBDO Zagreb