Europska komisija objavila je rezultate provjere o tome kako se provode prava potrošača. Provjera je obuhvatila gotovo 500 internetskih trgovina na razini cijele Unije koje prodaju odjeću, obuću, namještaj, predmete za kućanstvo i električne uređaje.
Iz rezultata je vidljivo da gotovo dvije trećine trgovina nije usklađeno s temeljnim pravima potrošača EU-a.
>>Nove pogodnosti za digitalne EU potrošače
“Neprihvatljivo je da dvije trećine internetskih trgovina ne informira kupce na ispravan način o njihovim pravima kao što je primjerice pravo na povratak robe u roku od 14 dana. Pravima EU-a jača se povjerenje potrošača i zbog toga moraju biti jasno navedena”, rekao je Didier Reynders, povjerenik Europske komisije za pravosuđe.
Direktivom EU-a o pravima potrošača osigurava se da svaki kupac prilikom kupnje na internetu ima pravo na jasne, točne i detaljne informacije o dostavi, pravu na odustajanje i zakonskom jamstvu u slučaju neispravnosti proizvoda.
Sažetak istraživanja dostupan je ovdje.