Weekend Media Festival 2018: Koliko možete vjerovati svom telefonu?

Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu doznat ćete slušaju li političari svoje savjetnike, kakva je bila uloga medija u slučaju Agrokor, što se krije iza akvizicija medija u regiji, a možda i još ponešto

u 21:13 Zadnja izmjena: 11.07.2018 u 5:02
92
Weekend Media Festival
Nikola Vrdoljak, Dunja Ivana Ballon, Kristina Miljavac i Tomo Ricov

Rujan je vrijeme kada se u Rovinju okuplja komunikacijska, medijska i biznis ekipa iz cijele regije. Ove godine termin je od 20. do 23. rujna na starom mjestu – bivšoj Tvornici duhana Rovinj. Riječ je, naravno, o Weekend Media Festivalu koji bi na svom jedanaestom izdanju trebao okupiti oko pet tisuća posjetitelja.

Direktor Festivala Tomo Ricov najavio je za ovu godinu niz noviteta iako, istaknuo je, nedostaje dvorana u koje bi događanja smjestili. Ovogodišnji partneri WMF-a su Francuska i Njemačka, tako da će posjetitelji kroz zanimljiva predavanja imati priliku čuti što se događa u pariškoj i berlinskoj kreativnoj industriji, najavio je Ricov. Podsjetio je i na tri party večeri s različitim stilovima i različitim izvođačima iz regije.

Partneri od prvog dana

Adris grupa partner je Weekend Media Festivala od prvih dana. “Teško je iskazati koliko nam ova suradnja znači. Adris grupa organizira godišnje oko 130 događanja u Rovinju, a Weekend Media Festival bio je i ostao prvi, najveći, najvažniji i najdugovječniji od svih. Za nas u Rovinju, Adrisu i Maistri sve je počelo prvim Weekend Media Festivalom. U ovih desetak godina mi smo u turistički dio svoga posla uložili 4 milijarde kuna i stvorili pretpostavke da Rovinj postane prepoznatljiva i poželjna turistička, ali i event destinacija. Hvala Weekend Media Festivalu koji je nemjerljivo pridonio tom našem cilju.

Osim što u Rovinj dovodi nevjerojatnu kreativnu energiju, WMF nam u posezoni dovodi nekoliko tisuća gostiju i tako  produžuje sezonu. Sve to snažno doprinosi promociji Rovinja kao turističkog odredišta”, istaknula je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Duh vremena

Direktor programa festivala Nikola Vrdoljak iz bogatog sadržaja koji obuhvaća više od 140 govornika istaknuo je tri predavanja koja, kako je rekao, oslikavaju duh vremena.

Prvo je “Vjerujete li svom telefonu?” u kojem će konzultant za informacijsku sigurnost Alen Delić objasniti što sve naš telefon može napraviti bez našeg znanja i dopuštenja.

Kalle Palling, zastupnik u estonskom parlamentu, otkrit će nam što se doista dešava u Estoniji, zemlji koja se često spominje kao primjer uspješne digitalizacije.

Dean Verčič, partner i direktor za znanje slovenske tvrtke Stratkom na predavanju “Komuniciranje poslije riječi” pokuša će objasniti fenomen koji se upravo događa, a zovemo ga postknjiževno doba: lagani nestanak pisane riječi i prelazak na sliku i fotogafiju. Verčič kaže kako se od srednjeg vijeka nije tako malo čitalo kao danas.

“Kroz ova tri predavanja dobit ćete uvid u današnje još nedefinirao doba”, poručio je Nikola Vrdoljak.

Multimedijalnim predavanjem “Polarni san – Prva hrvatska ekspedicija na Južni pol“, Davor Rostuhar, naš najpoznatiji avanturist, pokazat će kako pomaknuti vlastite granice i kroz što sve treba proći da bismo ostvarili svoje snove.

Kristian Novak, najtraženiji autor današnjice, na svom će predavanju ispričati kako je od anonimnog međimurskog dečka sa svojim djelima došao do popisa školske lektire te otvoriti sve teme za koje su mu rekli da ne smije.

Paneli za razmišljanje

“Na festivalu već tradicionalno propitkujemo promjene na tržištu na lokalnoj i globalnoj razini te se trudimo ‘zagrebati’ malo dublje ispod površine onoga što se događa oko nas. I ove smo godine okupili stručnjake iz različitih područja koji će govoriti o temama koje će nas, siguran sam, natjerati na razmišljanje. Od samih početaka, cilj nam je bio postati mjesto suradnje kreativaca, informiranja o novim trendovima i diskutiranja o temama relevantnim za komunikacijsku industriju. Drago mi je vidjeti da nas danas kao takve kolege prepoznaju i jedva čekam vidjeti kamo će nas ovogodišnje rasprave na Weekendu odvesti“, najavio je Vrdoljak panele na ovogodišnjem WMF-u.

Na predavanju “Agrokor – jesu li mediji pomogli ili odmogli Lex Agrokoru”, analizirat će se izvještavanje o Lex Agrokoru i krizi oko “Grupe Borg“.

Slom Agrokora značio je i nestanak Unexa koji od gašenja Digitela gotovo da i nije imao relevantnu konkurenciju na tržištu oglašavanja. Kako nestanak dviju nekad nedodirljivih agencija utječe na medijsko tržište, tko je profitirao, a tko izgubio, doznat ćemo na panelu “Život nakon ere Digitela i Unexa”.

Ključni ljudi iz regije na panelu “Money never sleeps: restrukturiranje medijskog tržišta” analizirat će akvizicije koje su promijenile medijsku scenu i objasniti što će to značiti za daljnji razvoj medija, dok će vodeći komunikacijski savjetnici premijera i predsjednika iz regije na panelu “West Wing – kako savjetovati predsjednika” raspravljati o važnosti uloge PR stručnjaka u karijeri političara, otkriti koliki im je stvarno utjecaj i slušaju li ih klijenti.

BalCannes vodi u Cannes

I ove godine, sedmu godinu za redom, u sklopu WMF-a bit će održan BalCannesrevija komunikacijskih projekata regionalnih agencija.

“Dugovječnost projekata pokazuje njegovu vrijednost i kvalietu koja iz godine u godinu raste. Najbolje agencije iz regije Hrvatske, Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine, Slovenije i drugih zemalja regije na Weekend Media Festivalu prezentiraju svoje najbolje projekte pred klijentima To je za njih odlična poslovna prilika, budući da klijenti traže agenciju koja će im pružiti najbolju marketinšku podršku, a svaka agencija traži nove klijente”, rekla je izvršna direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) Dunja Ivana Ballon. HURA i Weekend Media Festival su suorganizatori natjecanja.

“Novost koju smo uveli ove godine je da najbolji s BalCannesa ide izravno u Cannes. Naime, najbolja agencija Balkana natjecat će se na najvećem međunarodnom sajmu kreativnosti Cannes Lions, gdje će predstavljati regiju i dobiti priliku da odmjeri snage s nekima od najboljih agencija iz čitavog svijeta”, rekla je Ballon.

“Na BalCannes ee mogu prijaviti mali projekti i velike kampanje, domaći projekti i projekti kreirani za inozemno tržište.  Pozivam sve koji su tijekom protekle godine radili nešto dobro, kreativno i inovativno da se do 1. rujna prijave na BalCannes”. zaključila je pozivom konferenciju za medije Dunja Ivana Ballon.

U Rovinju će se dodijeliti i najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac. Doznat ćemo tko je imao najbolje kampanje na društvenim mrežama, koje su najbolje web stranice i mobilne aplikacije, a otkrit ćemo i tko je dominirao u content marketingu.

SoMo Borac dodjeljuje se u ukupno devet kategorija. Najbolje od njih odabire veliki žiri, sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najistaknutijih agencija regije. Prijave su već otvorene i traju do 5. rujna.