
Atlantic Grupa u prvom tromjesečju 2025. ostvarila je prihod od prodaje u iznosu od 259,9 milijuna eura, što predstavlja rast od 9,8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Unatoč snažnim prodajnim rezultatima, profitabilnost je i dalje pod pritiskom zbog rekordnih cijena sirove kave i kakaa, kao i daljnjih ulaganja u zaposlenike. Kao rezultat toga, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 8,7 posto i iznosi 23,0 milijuna eura, dok je neto dobit u odnosu na prvi kvartal prošle godine niža za 38,4 posto te iznosi 6,1 milijun eura.
Značajan rast prodaje u prvom kvartalu 2025.
“U prvom kvartalu 2025. godine ostvarili smo značajan rast prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, zahvaljujući povećanju prihoda u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima, te na ključnim tržištima. Iako pritisak rekordnih cijena sirovina, posebno kave i kakaa, te rastuća ulaganja u zaposlenike, negativno utječu na profitabilnost, i dalje pratimo razvoj situacije u dinamičnom makroekonomskom okruženju. Uvjereni smo da ćemo nastaviti s uspješnim i održivim rastom, s fokusom na konkurentnost, inovacije i modernizaciju”, istaknuo je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
Fokus na inovacije, održivost i odgovornost
Najveći rast prihoda od prodaje od 33,9 posto ostvaren je u Strateškom poslovnom području (SPP) Kava, a slijede Delikatesni namazi s rastom od 19,5 posto i Ljekarničko poslovanje s rastom od 8,0 posto. Kava, s udjelom od 24,4 posto u ukupnim prihodima, i dalje ostaje najveća pojedinačna kategorija.
Među strateškim distribucijskim područjima, Srbija je ostvarila rast od 25,8 posto, a Sjeverna Makedonija od 11,2 posto, uz značajan rast na tržištima Bosne i Hercegovine i Njemačke. U ukupnoj prodaji udio vlastitih brendova je 65 posto, ljekarničkog poslovanja 9,4 posto, dok principalski brendovi donose 25,6 posto prihoda od prodaje.
Atlantic Grupa započela je 2025. godinu lansiranjem dvaju novih brendova: DoNatural, linije herbalnih voda iz segmenta funkcionalnih proizvoda u okviru strateškog poslovnog područja Donat, i Lemonish, niskokalorične gazirane limunade u okviru strateškog poslovnog područja Pića.