ENNA Grupa širi energetsko poslovanje na BiH tržište

Nova kompanija ENNA Next BH dobila licencu za međunarodnu trgovinu električnom energijom i donosi rješenja za zelenu tranziciju

13
Boštjan Napast
Boštjan Napast, predsjednik uprave ENNA Grupe [Izvor: ENNA grupa]

ENNA Grupa, kompanija u vlasništvu hrvatskog poduzetnika Pavla Vujnovca, službeno je započela širenje poslovanja na tržište Bosne i Hercegovine, i to u sektoru trgovine električnom energijom.

Grupacija je nedavno osnovala ENNA Next BH d.o.o. Sarajevo, čime je otvorila novo poglavlje svoje regionalne ekspanzije, doznaje BiznisInfo.ba. Nova kompanija sredinom listopada dobila je licencu Državne regulatorne komisije za električnu energiju (DERK) za obavljanje djelatnosti međunarodne trgovine električnom energijom. Dozvola stupa na snagu 30. studenoga 2025., a vrijedit će do 29. studenoga 2030. godine.

Fokus na zelenu energiju

ENNA Next BH je u potpunom vlasništvu matične kompanije ENNA Next iz Vukovara, koja posluje u sastavu ENNA Grupe – jednog od najbrže rastućih poslovnih sustava u regiji.

Kompanija se pozicionira kao „sljedeći korak prema energetskoj neovisnosti“, nudeći tržištu integrirana rješenja za učinkovito korištenje energije. Model “One Stop Shop” omogućava korisnicima da na jednom mjestu dobiju kompletan spektar energetskih usluga, uključujući opskrbu električnom energijom s naglaskom na zelene izvore, opskrbu plinom, otkup električne energije iz obnovljivih izvora i rješenja za baterijske sustave i virtualne elektrane.

ENNA Grupa jedan je od vodećih investitora u Hrvatskoj i ključnog aktera u području energetike, logistike i prehrambene industrije.

„Težimo biti pokretač znanja, inovacija i razvoja u regiji, s fokusom na obnovljive izvore energije i održivu budućnost“, poručuju iz kompanije.

Predsjednik Uprave ENNA Grupe, Boštjan Napast, krajem prošle godine predstavio je strategiju razvoja do 2035. godine, koja predviđa ulaganja veća od milijardu eura. U sklopu te strategije, planirano je jačanje prisutnosti na tržištima regije, s posebnim naglaskom na BiH i energetski sektor.

Tri stupa poslovanja

Poduzetnik Pavao Vujnovac, koji je u fokusu regionalne poslovne javnosti nakon preuzimanja Fortenova grupe (u čijem su sastavu Konzum, Mercator, Sarajevski kiseljak, Jamnica i drugi brendovi), kroz ENNA Grupu razvija poslovanje u tri glavna segmenta: energetika, logistika i hrana.

Novo širenje u BiH dio je dugoročnog plana pozicioniranja ENNA Grupe kao vodećeg regionalnog energetskog igrača s jasnim fokusom na zelenu tranziciju i održivi razvoj.