Wiener osiguranje VIG (Vienna Insurance Group) obilježilo je danas 25 godina poslovanja u Hrvatskoj tijekom kojih se, kroz deset akvizicija drugih tvrtki iz istog biznisa te postupnim rastom broja klijenata do današnjih više od 235 tisuća, pozicioniralo među tri vodeća osiguravatelja u našoj zemlji.
Tvrtka danas ima 70 poslovnica u Hrvatskoj, s više od 630 zaposlenih od kojih više od pola svake godine barem jednom volontira u raznim humanitarnim i društveno korisnim akcijama. Više od deset posto zaposlenih u tvrtki radi dulje od dvadeset godina, istaknuli su iz Wienera.
Wiener osiguranje VIG prošle je godine akumuliralo 133 milijuna eura u premijama osiguranja. Najveći je udjel životnih osiguranja (30 posto), zatim osiguranja razne imovine (24 posto), vozila (20 posto), dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja (6 posto) te ostalih osiguranja (20 posto).
Stabilno poslovanje
I financijski rezultati za prvih šest mjeseci 2024. godine pokazuju stabilnost poslovanja. Društvo je zabilježilo naplaćenu premiju od 75,5 milijuna eura, što predstavlja rast od 5,2% u odnosu na prvu polovicu 2023. godine, a u segmentu neživotnih osiguranja zabilježen je rast od 11,1%.
Stabilnost poslovanja Wiener osiguranja u Hrvatskoj jamči i snaga matične kuće Vienna Insurance Group (VIG), vodeće osigurateljne grupe u Srednjoj i Istočnoj Europi, koja će ove godine na Badnjak proslaviti dvjesto godina poslovanja.
Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG i Peter Höfinger, zamjenik predsjednika Uprave Vienna Insurance Group, predstavili su i novog predsjednika Nadzornog odbora Wiener osiguranja Christopha Ratha te strategiju razvoja poslovanja Wiener osiguranja u budućem razdoblju.
“Dvadeset i pet godina Wiener osiguranja u Hrvatskoj obilježeno je odgovornim poslovanjem, uspjesima i izazovima koje smo uspjeli nadvladati zbog čega smo danas stabilna kompanija koja gleda naprijed. U budućnosti ćemo se nastaviti fokusirati na ključne stupove našeg razvoja, a to su jačanje segmenta neživotnih osiguranja, digitalizacija, ulaganje u zaposlenike, društvena odgovornost i održivost. Nastavit ćemo graditi dugoročne odnose s klijentima i prilagođavati se tržišnim promjenama kako bismo osigurali konkurentnost i profitabilnost. Iznimno sam ponosna i na naš tim jer Wiener osiguranje čine ljudi koji stoje iza naših uspjeha.” istaknula je Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG.
Digitalizacija je ključna za unapređenje svih usluga i proizvoda
Tvrtka će se, uz opsežniji redizajn postojećih proizvoda i usluga još više usredotočiti na neživotna osiguranja, prije svega na osiguranja imovine, zdravstveno osiguranje, osiguranje motornih vozila te na još snažniju digitalnu transformaciju i digitalizaciju poslovanja i usluga s ciljem što veće dostupnosti proizvoda online i sinkronizacije komunikacije s korisnicima, bez obzira s kojeg kanala oni dolaze: partnerskih aplikacija, webshopa, drugih web platformi ili internetske stranice. “Cilj je omogućiti našim korisnicima da se cijeli proces od izbora proizvoda, prijave do naplate štete odvija digitalnim putem na jednom mjestu, kazao je Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja VIG.
U tom segmentu, Wiener osiguranje VIG pokreće i posebnu „Win-Vin akademiju” – program edukacija o osiguranju namijenjen prodajnim savjetnicima i klijentima, s posebnim naglaskom na opismenjavanju zainteresiranih u području osiguravateljskih rizika. Cilj je pomoći klijentima i javnosti u boljem razumijevanju proizvoda koji osiguravatelji nude i u donošenju boljih financijskih odluka.
U sljedećim godinama, posebna pažnja bit će posvećena i lokalnoj suradnji sa strateškim partnerom Grupe, Erste&Steiermärkische bankom, čime će se dodatno unaprijediti neživotna osiguranja.
Predviđen je i nastavak projekta Mentalna higijena koji je Wiener osiguranje pokrenulo u suradnji s Hrabrim telefonom, a kojemu je cilj primarno potaknuti djecu i mlade na svakodnevnu brigu o mentalnom zdravlju.