Igor Vranjković preuzeo je funkciju direktora marketinga kompanije Heineken Hrvatska. Na toj poziciji bit će odgovoran za jačanje brendova kompanije na tržištima Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Kao član menadžerskog tima bit će izravno odgovoran predsjednici Uprave, Maud Meijboom-van Wel.
Vranjković je magistirao u području upravljanja marketingom. S više od deset godina iskustva u sektoru robe široke potrošnje i dokazanim uspjesima u upravljanju brendovima, Vranjković preuzima ključnu ulogu u ostvarenju strateških ciljeva Heinekena Hrvatska, objavili su iz kompanije.
“Preuzimanje ove uloge za mene je uzbudljiv izazov i velika odgovornost. Heineken Hrvatska ima snažne brendove i iznimno talentiran tim, a moj zadatak bit će dodatno osnažiti našu tržišnu prisutnost kroz inovacije, strateško planiranje i još jaču povezanost s potrošačima. Radujem se suradnji s timom u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini kako bismo zajedno nastavili graditi uspješnu priču naših brendova”, izjavio je Igor Vranjković.
Vranjković se Heinekenu Srbija pridružio 2018. kao Group Brand Manager za premium brendove i ostvario je značajan uspjeh u lansiranju novih proizvoda i rastu premium segmenta.
Godine 2022. preuzeo je funkciju Group Brand Managera za mainstream brendove, gdje je dodatno učvrstio vodeću tržišnu poziciju brenda Zaječarsko, lansirajući nagrađivane kampanje poput „Otac i sin” i „Naša tradicija”. Zahvaljujući njegovom strateškom pristupu, Zaječarsko pivo je 2024. postalo vodeći brend po snazi u Srbiji.
Prije dolaska u Heineken Vranjković je pet godina radio u Henkelu Srbija, a potom u L’Oréalu Adria-Balkan kao Senior Product Manager.