Počeli radovi na pruzi između Zapadnog i Glavnog kolodvora u Zagrebu

Do sredine iduće godine bit će obnovljen kolosijek, zamijenjene skretnice, sanirani mostovi te uređene površine za pristup putnika. Projekt je vrijedan 29 milijuna eura, a financira se iz fondova Europske unije

89
Dionica između Glavnog i Zapadnog kolodvora u Zagrebu izuzetno je važna za međunarodni teretni promet i gradsko-prigradski prijevoz [Foto: Točka Na i Media]

Počeli su radovi na jednoj od najprometnijih željezničkih dionica u Hrvatskoj, onoj između zagrebačkog Zapadnog i Glavnog kolodvora. Tom dionicom dnevno prođe oko 150 vlakova. Do 2. travnja promet će teći jednim kolosijekom uz kašnjenja od 15 minuta.

“Od ponedjeljka 27. ožujka promet će se također odvijati jednim kolsijekom od zagrebačkog Glavnog kolodvora do Savskog Marofa. Neki vlakovi će se zamijeniti autobusima, a neki će se otkazati. Neće voziti neki vlakovi na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Zaprešić i obrnuto, Zagreb Glavni kolodvor – Savski Marof i obrnuto te Zagreb Glavni kolodvor – Harmica i obrnuto. Dakle, ne otkazuju se svi vlakovi na tim relacijama, već samo neki. Sve detalje o tome možete pronaći na našoj internetskoj stranici hzinfra.hr”, rekla je Željka Miša, glasnogovornica tvrtke HŽ Infrastruktura.

Dionica između Glavnog i Zapadnog kolodvora u Zagrebu izuzetno je važna za međunarodni teretni promet i gradsko-prigradski prijevoz. Do sredine iduće godine bit će obnovljen kolosijek, zamijenjene skretnice, sanirani mostovi te uređene površine za pristup putnika. Projekt je vrijedan 29 milijuna eura, a financira se iz fondova Europske unije.