Ready to drink pića značajan su i najbrže rastući segment u industriji alkoholnih pića kojima posljednjih godina raste popularnost, kako na globalnom, tako i na lokalnom tržištu. To je prepoznao i Badel 1862, koji se širi u ovaj segment, uvođenjem na tržište dva nova pića na bazi svog legendarnog gorkog pelinkovca čime je postao prvi hrvatski i regionalni proizvođač alkoholnih pića koji na tržište stavlja unaprijed pripremljeni proizvod na bazi ovog nacionalnog likera.

Dva nova proizvoda – Pelin Spritz Lemon i Orange – uz Badel Pelinkovac Gorki kao osnovu sadrže limun odnosno naranču te se zahvaljujući dodatku bezalkoholnog gaziranog pića svrstavaju među pića koja se nazivaju jednostavnim mixom. Na police trgovina dolaze u svibnju.

Riječ je o pićima koja se prodaju kao unaprijed priređeni miks alkoholnog pića (likera,  žestokog pića, vina) s bezalkoholnim pićima – sokovima ili gaziranim pićima.

>>Antique Pelinkovac potvrđuje se na američkoj sceni vrhunskih biljnih likera

„Novom linijom proizvoda Badel 1862 potvrđuje vodeću poziciju kada su u pitanju inovacije na tržištu alkoholnih pića. Pelin Spritz Lemon i Pelin Spritz Orange rezultat su pomnog osluškivanja tržišta i odgovor na očekivanja novih generacija potrošača koji se sve više okreću unaprijed pripremljenim pićima”, rekao je Lovro Vučković, direktor marketinga u Badelu 1862.