Snap je prošlog tjedna objavio da je kupio berlinsku tvrtku koja pomaže potrošačima da odaberu odgovarajuću veličinu odjeće prilikom kupnje putem Interneta. Vrijednost transakcije nije objavljena.
Fit Analytics kreirao je rješenje nazvano Fit Finder koje tvrtke koriste kako bi pomogle onima koji kupuju online da odaberu odgovarajuću odjeću te tako smanjile količinu vraćene odjeće. Fit Finder za izradu preporuka koristi strojno učenje i informacije koje pružaju kupci.
Snap preuzima tvrtku kao dio dugoročne strategije da preusmjeri na Snapchat više e-trgovine i poveća kupnju putem aplikacije. Snapu je to prioritet kako bi barem djelomično amortizirao gubitak prihoda zbog promjene pravila o privatnosti na iOS uređajima. Te promjene će tvrtkama poput Snapa otežati da prate koliko su njihovi oglasi potaknuli korisnike na kupnju pa su prisiljene potražiti nove izvore prihoda.
“U budućnosti će nam fokus biti proširiti poslovanje Fit Analyticsa i suradnja sa Snapom na razvoju njihove trgovinske platforme, koristeći našu tehnologiju i stručnost”, poručio je Fit Analytics u postu kojim najavljuje akviziciju.
Više od 100 zaposlenika Fit Analyticsa pridružit će se Snapu. Nastavit će razvijati Fit Finder i druge proizvode za svoje klijente. Tim će također usko surađivati sa Snapovom odjelom za internetsku trgovinu.
“Dugoročno gledano, ulažemo u primjenu podataka koje prikupljamo na našoj platformi i otvaramo nove prilike za razvoj platforme”, rekao je glavni poslovni direktor Snapa Jeremi Gorman u veljači, prilikom predstavljanja financijskih rezultata u četvrtom tromjesečju investitorima.