Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, službeno je predstavio svoju novu komunikacijsku platformu “I sitno i bitno”. Kompanija se neprestano razvija i raste, stoga nova komunikacija primjereno prati poslovni uzlet, a u središte stavlja upravo kupca i njegove potrebe, navodi se u priopćenju.
Nova komunikacija za cilj ima pozicioniranje Studenca kao prvog izbora prodavaonice manjih formata u kojoj kupci mogu pronaći sve što im treba, od sitnih dnevnih potrepština do artikala za posebne i njima važne prilike.
“Naši kupci, naši proizvodi i naše poslovanje iznimno su nam važni, a nova komunikacija upravo to stavlja u središte. Pozicioniramo se kao mali, pristupačni, praktični i upravo ono što kupcima treba nadohvat ruke. Ukratko, tu smo i za sitno i za bitno. Primjerice, kupci mogu kupiti dnevne potrepštine, ali i artikle koji oplemenjuju njima važne prigode, poput boce finog vina, čokoladnih pralina i slično. Također, komunikacijom želimo znatno povećati svijest o privatnim robnim markama u Studencu, ali i svijest o prednostima odanosti koje donose naši programi vjernosti. Isto tako, u daljnjoj izgradnji našeg brenda i imidža dodatno ćemo isticati dobrosusjedski karakter i povjerenje koje ostvarujemo s kupcima”, poručila je Nina Mimica, direktorica marketinga tvrtke Studenac.
Studenac je, od lanca prodavaonica usko vezanih uz jadransko područje, napravio značajan iskorak na nacionalno tržište i gradi novu dimenziju svojeg identiteta. Od prethodno snažnog naglaska na lokacijsku blizinu, kompanija sada unaprijeđeno komunicira obogaćenost ponude i usluga, posebice asortiman TO GO te gotova i polugotova jela, zahvaljujući kojima spremno odgovara na potrebe kupaca i omogućuje im cjelovito iskustvo kupnje.
Također, težnja je i da Studenac mnogobrojnim aktivnostima njeguje odnose sa svojim dugotrajnim kupcima, a gradi odnose s novima, usporedno jačajući prepoznatljivost kompanije i ostvarujući još veću bliskost s turistima, svojim vjernim ljetnim kupcima.
Pripremajući novu komunikaciju, u Studencu su tako pratili rast i strateške ciljeve kompanije, pomno analizirali tržište i konkurenciju, ali i pozorno promatrali i osluškivali svoje kupce. Anketiranjem i razgovorima doznali su što je kupcima važno i na što se potrebno usredotočiti. U skladu sa svim saznanjima, u Studencu su definirali novi pristup kako bi utvrdili svoju željenu tržišnu poziciju, povećali vidljivost brenda i osnažili komunikaciju te tako podržali svoje poslovne ciljeve i podigli iskustvo kupnje na novu razinu, a iz kompanije poručuju kako nastavljaju pratiti trendove u ponašanju kupaca te se prilagođavati dinamici i budućim zahtjevima i kupaca i samog tržišta.
“Komunikacijska platforma ‘I sitno i bitno’ iznjedrila je i simboličnu inicijativu prikupljanja novca koji će našim potrebitim sugrađanima sigurno mnogo značiti. Naime, uoči dolazećih blagdana, u svim trgovinama Studenca bit će postavljene kutijice za prikupljanje novčanih donacija za Hrvatski Crveni križ, koji će donacije usmjeriti na štićenike i potrebite u regijama u kojima Studenac posluje. Drago nam je što i ovom inicijativom možemo dati svoj doprinos i biti korak bliže našoj zajednici“, istaknula je Mimica.
Studenac nastavlja raditi na uvođenju novih i unapređenju postojećih aktivnosti kako bi se što bolje pozicionirao kao najbolji izbor u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao trgovina koja odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju “i sitno i bitno”.
Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je svoje poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Rast tvrtke s vremenom je doveo do maloprodajnog lanca. Studenac trenutačno zapošljava 3700 djelatnika, broji gotovo 700 prodavaonica te je glavni maloprodajni lanac na jadranskoj obali i među vodećima u Hrvatskoj.