Karen Nelson-Field. svjetski priznata stručnjakinja u području ekonometrije pažnje korisnika, dolazi u svibnju u Rovinj na Dane komunikacija gdje će podijeliti svoje revolucionarne uvide koji mijenjaju način na koji brendovi mjere uspjeh.

Predavanje The Attention Economy: All Marketers are Wizards (Without the Hat) bit će prilika da naučimo kako pobijediti u borbi za pažnju i natjerati brend da se istakne u prenapučenom digitalnom svijetu. Crpeći inspiraciju iz svoje knjige The Attention Economy: A Category Blueprint, Nelson-Field predstavit će svoju teoriju o pojačavanju pažnje, pružajući uvide koji spajaju kreativnost, podatke i najmoderniju tehnologiju, uključujući umjetnu inteligenciju.

Spoj  kreativnost, podataka i najmodernije tehnologije

Zato zaboravite na besmislene impresije i isprazne brojke – njezina istraživanja pažnje pretvaraju podatke u rezultate koji zaista imaju težinu te redefiniraju način na koji brendovi mjere svoj utjecaj, dokazujući da se pažnja korisnika može ne samo mjeriti već i strateški pojačati. Za sve koji traže strategije koje doista funkcioniraju njezino predavanje neće biti samo prilika za čuti nešto novo – već prilika za transformaciju vlastita pristupa iz temelja.

Kao osnivačica i CEO tvrtke Amplified Intelligence, svojim dubinskim razumijevanjem digitalne sfere pruža temelje za transformaciju industrije. Iza nje je najviše objavljenih istraživanja na WARC-u, kao i pokorena pozornica Cannes Lionsa, nakon kojih odgovorno tvrdi: ako možete zadržati nečiju pažnju, moć je u vašim rukama. U svijetu gdje tradicionalni KPI-jevi sve više gube smisao, Nelson-Field brendovima pomaže shvatiti što zaista znači uspjeh te donosi odgovore na ključna pitanja oglašavanja temeljene na neosporivim činjenicama.

Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najdražu zajednicu tržišnih komunikacija.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na mrežnim stranicama.