FIP vodi hrvatske franšize u Taiwan, Maleziju i SAD

Hrvatska udruga za franšizno poslovanje osigurala je hrvatskim franšizama sudjelovanje na trima iznimno bitnim događanjima u prvom kvartalu poslovne 2024.

9
Ljiljana Kukec
Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruga za franšizno poslovanje FIP

Hrvatska udruga za franšizno poslovanje FIP, na tragu svoje misije povezivanja hrvatskih franšiza sa stranim tržištima i stvaranja snažnih međunarodnih poslovnih mreža, osigurala je hrvatskim franšizama sudjelovanje na trima iznimno bitnim događanjima u prvom kvartalu poslovne 2024.

Ljiljana Kukec, predsjednica FIP-a ističe zadovoljstvo suradnje sa stranim franšiznim partnerima koji sve više prepoznaju Hrvatsku i njezine franšize ne samo kao primatelje, već i kao davatelje franšize. Potvrda tomu su i sjajni iskoraci hrvatskih franšiza na zahtjevna međunarodna tržišta za koje su nastavljeni upiti o mogućnostima širenja, ali i neke nove franšize spremne su za predstavljanje na svjetskoj sceni.

Kukec poziva zainteresirane da se za sve informacije obrate Udruzi oko detalja mogućeg odlaska na, zasad, dogovorena tri međunarodna događanja.

>>Ljiljana Kukec: Kreiranjem franšize poduzetnici dobivaju novi proizvod svojeg poduzeća

Taiwan – Azija na Dlanu

U Taiwanu, jednom od najdinamičnijih franšiznih tržišta Azije, Hrvatska udruga za franšizno poslovanje organizira posjet Taipei International Franchise Exhibition, koji pruža jedinstvene prilike za umrežavanje i poslovnu suradnju. Članovi će imati priliku uživati u brojnim pogodnostima, uključujući plaćeni smještaj, besplatan ulaz na sajam i gala večeru, te za potencijalne izlagače, posebne izlagačke pakete s atraktivnim popustima.

Malezija – snažno franšizno tržište spremno na nova umrežavanja

U Maleziji, tržištu koje se ističe svojom podrškom vlade franšiznom sektoru, FIP igra ključnu ulogu u povezivanju članova s događanjima kao što je 31. FIM 2024. Taj prestižni sajam nudi iznimne mogućnosti za umrežavanje s preko 200 izlagača iz cijelog svijeta. Posebni aranžmani koje je Udruga dogovorila uključuju između ostalog popuste na izlaganje i sve događaje, ali i pokrivene troškove putovanja i smještaja za tvrtke sudionike organiziranog franšiznog B2B susreta u okviru “Franchise In Buying Mission”.

SAD – Franšizno srce svijeta

U suradnji s International Franchise Association, Hrvatska udruga za franšizno poslovanje omogućava svojim članovima sudjelovanje na godišnjoj konferenciji u Phoenixu, Arizona od 17-20.2.2024. Prilika je to za pristup jednom od najvažnijih svjetskih franšiznih događanja godine po znatno sniženim cijenama kotizacije.

>>Franšizno poslovanje – od ideje do uspjeha

Tako će Udruga i u 2024. nastaviti promovirati franšizno poslovanje kao jedan od najsigurnijih načina poslovanja, a zajedno s utemeljiteljima nagrade Franchise Brand Leader Award, prvim poslovnim radijem PoslovniFM i Brending Akademijom, održavat će i Franšizni klub, mjesto na kojem će svi zainteresirani kroz primjere iz prakse moći doznati sve što ih zanima o franšiznom poslovanju.