EasyBusy: Naši klijenti imaju vizionarske ideje i vole ih dijeliti s nama

EasyBusy je prvo pametno softversko rješenje u oblaku za jednostavno i učinkovito vođenje svakodnevnih poslovnih procesa prilagođeno malim poduzetnicima, a prvenstveno je namijenjeno dentalnim ordinacijama i laboratorijima

664
EasyBusy
EasyBusy tim čini dvoje ljudi s velikim poslovnim iskustvom u dentalu: Marina Župančić, koja j edugo radila kao poslovođa u dentalnoj klinici, te Ladislav Mačkala, programer po životnom pozivu

Marina Župančić i Ladislav Mačkala dugo godina radili su zajedno u dentalnom turizmu, a u trenutku kada su otišli u samostalne vode kao obrtnici shvatili su da se dentalnoj industriji godinama nude zastarjela i neintuitivna softverska rješenja kao jedina dostupna.

“Kad sam se našla u situaciji da moram koristiti ta zastarjela rješenja u svakodnevnom radu, odlučila sam s još par bivših kolega stomatologa nagovoriti Ladislava da isprogramira bolje softversko rješenje od postojećih na tržištu”, kaže Marina, bivši poslovođa u dentalnoj klinici.

“Odmah u startu smo zaključili da se ne treba ograničavati samo na dentalnu branšu, nego da treba pokušati napraviti fleksibilno i univerzalno rješenje za privatne dentalne i medicinske klinike, a u međuvremenu se pokazalo da je rješenje ne samo dovoljno fleksibilno za primjenu izvan dentala, nego i izvan medicinske branše”, dodaje Ladislav.

Nastao je tako EasyBusy, prvo pametno softversko rješenje u oblaku za jednostavno i učinkovito vođenje svakodnevnih poslovnih procesa prilagođeno malim poduzetnicima. Osnovna ideja bila je napraviti softver koji ima izrazito jednostavno korisničko sučelje, koji je brz, efikasan i intuitivan u svakodnevnom korištenju te koji sadrži sve informacije o klijentima i poslovanju na jednom mjestu.

Inicijalno namijenjen dentalnim ordinacijama i laboratorijima

“U aplikaciji EasyBusy se na jednostavan i brz način evidentira sve što se događa s klijentima / pacijentima, izrađuju se ponude, evidentiraju se isporuke usluga, rade se računi, klijentima se šalju automatizirani podsjetnici ili, na primjer, rođendanske čestitke”, tumači Marina. “EasyBusy nudi mogućnost vođenja osnovnog financijskog i robno-materijalnog poslovanja, ima ugrađen CRM i vlastiti kalendar te daje vrlo detaljan financijski i menadžerski uvid u stanje poslovanja u svakom trenutku. Podržano je i poslovanje sa stranim klijentima te izrada R1 računa.”

Sustav je, dakle, bio inicijalno namijenjen dentalnim ordinacijama i dentalnim laboratorijima, no može se koristiti u svim privatnim poliklinikama bez obzira na medicinsku djelatnost kojom se bave, pa i izvan medicine.

“Ukratko, namijenjen je svima koji žele aktivno voditi brigu o svojim klijentima i imati potpunu kontrolu nad svojim poslovanjem. I mi u EasyDigitalu koristimo EasyBusy za upravljanje našim poslovnim procesom i vođenje naših vlastitih klijenata”, kaže Marina.
EasyBusy rješava problem traženja informacija o klijentima u nekoliko različitih softvera što je u konačnici veliki konzument vremena i izvor svakodnevnih frustracija. Budući da se sve radnje u njemu obavljaju na dva klika, rješava i problem sporosti / neefikasnosti u svakodnevnim administrativnim poslovima, ističe.

Aktivno popunjavanje kapaciteta

“Na primjer, u EasyBusyu se račun napravi i do 10 puta brže nego u drugim softverima. Fiskalizacija se u njemu događa automatski, a ne da sam korisnik mora o njoj voditi računa i kliknuti gumb +Fiskaliziraj’ kao što je najčešće slučaj s drugim softverskim rješenjima.
Nadalje, rješava i problem nedostatka informacija o vlastitom poslovanju i omogućuje vlasnicima odnosno menadžerima da u svakom trenutku točno znaju kako stoje s bilo kojim aspektom poslovanja. Na primjer, koliko su kojih usluga isporučili u određenom razdoblju, koliko su im djelatnici produktivni, koliki su im prihodi i slično.”

Zahvaljujući CRM opciji podiže se razina brige o klijentu i pruža se mogućnost aktivnog i kontroliranog popunjavanja kapaciteta, umjesto pasivnog puštanja da se pacijenti odnosno klijenti ‘dogode’.

“S EasyBusyem se rješava i problem papirnate dokumentacije u poslovanju”, razlaže Marina. “U njemu se sva klijentova dokumentacija čuva digitalno u cloudu bez prostornog ograničenja. Nema više potrebe razmišljati gdje će se uskladištiti silni zdravstveni upitnici, privole na zahvate i druga dokumentacija koju su klijenti odnosno pacijenti popunili. EasyBusy je rješenje i za svu medicinsku i foto dokumentaciju. Uvijek je sve spremljeno uz pacijenta i na jednom mjestu. Nudi i mogućnost automatizacije mnogih poslovnih procesa te tako donosi veliku uštedu vremena, a svi znamo da je vrijeme danas jedan od najdragocjenijih resursa.”

Od  “garaže” do tvrtke

Na projektu je u početku radio samo Ladislav, Programirao je ‘u garaži’, uz svakodnevni posao IT freelancera, “Sve vrijeme koje si je mogao odvojiti je koristio za razvoj EasyBusya. Tu i tamo bi mu uskakali vanjski developer”, kaže Marina, a Ladislav dodaje kako je u timu sada, uz njih dvoje, i nekoliko stalnih vanjskih suradnika – programeri, ljudi zaduženi za marketing…

“Marina se bavi operativnim poslovanjem i odnosom s klijentima, a ja strategijom i tehnologijom”, priča nam Ladislav.

Na projektu je počeo raditi u ljeto 2019. godine, a početkom 2020. pustili su program u produkcijski rad u dentalnoj poliklinici u kojoj je Marina tada radila kao dentalni manager.
Onda je došao covid i prvi lockdown i Marina je odlučila otići s tog posla, a Ladislav je trebao nekog tko će se ozbiljnije baviti vođenjem poslovanja. Tako su u ljeto 2020. odlučili osnovati tvrtku EasyDigital, ostaviti sve druge poslove koje su dotad radili i posvetiti se isključivo EasyBusyju.

“Razvoj je bio motiviran isključivo potrebama tržišta: fokus je bio na tome da se što prije pokriju osnovne funkcionalnosti potrebne za svakodnevni rad dentalnih ordinacija te su na početku zbog toga, kao i u svakom startupu, nove funkcionalnosti išle u produkcijski rad ponekad nedovoljno izbrušene, kako bi ih klijenti što prije imali na raspolaganju te kako bismo mi što prije dobili povratnu informaciju”, tumači Marina.

Razvoj na temelju iskustava i vizija klijenata

“To se pokazalo kao dobitna strategija jer smo tako postigli da je EasyBusy u velikoj mjeri rezultat inputa stvarnih klijenata i njihovog iskustva u svakodnevnom radu. Imamo nekoliko klijenata koji imaju vizionarske ideje i vole te ideje s nama dijeliti, a mi im ispunjavamo želje i tako činimo EasyBusy još boljim.”

Ladislav pak dodaje kako uz klijente iz medicinske branše imaju i nekoliko klijenata iz sasvim drugih industrija.

Projekt je i dalje u fazi intenzivnog razvoja. Paralelno se razvija nekoliko novih programskih modula s vanjskim developerima, a Ladislav i Marina očekuju da će ove godine etablirati EasyBusy kao softversko rješenje koje će u dentalu objediniti poslovanje ordinacija i laboratorija, što bi bio “dosad neviđen iskorak u digitalizaciju toj industriji”.

“Osim toga, planiramo još šire pokriti ostale industrije, u kojoj točno mjeri – vidjet ćemo”, kažu.

Cloud rješenje dostupno na svim platformama

Naravno, softveri za vođenje dentalnih ordinacija postoje, no većina ih je tehnološki zastarjela, a niti jedan nije kompletan kao EasyBusy, tvrdi Marina. “Nema ordinacije koja uz neki od tih softvera ne koristi barem još dva dodatna programa kako bi imala gdje ‘spremati’ sve što treba o pacijentima. Što je ordinacija veća, to je taj problem izraženiji. Velike poliklinike koje koriste naše rješenje dobile su, tako nam kažu, nakon dosadašnjih parcijalnih rješenja sustav u kojem je sve na jednom mjestu.”

“U odnosu na neka druga softverska rješenja, u EasyBusyu se sve radnje izvršavaju na dva klika, sve informacije su na jednom mjestu i lako su dostupne, administrativno osoblje je znatno efikasnije, a briga o klijentu je podignuta na jedan sasvim novi nivo. Izrazito je intuitivan tako da korisnici nauče u njemu raditi za samo sat vremena. EasyBusy je cloud rješenje i dostupan je na svim platformama što znači da kompletni uvid u poslovanje možete imati i na svom pametnom telefonu. Da biste počeli koristiti EasyBusy, treba vam samo internet. I ako ne možete biti na svom radnom mjestu, što je u ovo covid vrijeme postalo novo normalno, s EasyBusyem posao možete obavljati gdje god bili”, obrazložila je prednosti sustava Marina.

“Poseban je i po tome što je izrazito prilagodljiv i fleksibilan, što u praksi znači da se EasyBusy prilagođava korisnikovom postojećem poslovnom procesu, a ne da se korisnik mora svoje poslovanje prilagoditi softveru.”

EasyBusy koristi 25 ordinacija

Projekt su cijelo vrijeme financirali vlastitim sredstvima, a ponajviše vlastitim radom. Većina dosadašnjeg prihoda reinvestirana je u daljnji razvoj i tako planiraju nastaviti.

“Takav poslovni model ima svojih nedostataka, prvenstveno brzinu razvoja, ali to smo dosad uspjeli kompenzirati pažljivim upravljanjem razvojnim procesom i neodlaskom na godišnji odmor”, dodaje naša sugovornica.

Sustav EasyBusy danas koristi više od 25 dentalnih ordinacija, a sve je veći interes i iz drugih branši. Kao i za sva softverska rješenja u cloudu, poslovni model je licenciranje po korisniku mjesečno, a dalje sve ovisi o specifičnim potrebama svakog korisnika.

Osim standardnog proizvoda koji je dostupan svima, Easy Digital nudi prilagodbu standardnog rješenja željama klijenta te tako već sad imaju nekoliko ordinacija koje koriste module koji su razvijeni isključivo za njih.

“S obzirom na to da je EasyBusy u startu koncipiran kao fleksibilno i konfigurabilno rješenje, takve potrebe klijentima ispunjavamo bez ikakvih poteškoća”, ističe Marina.

“Budućnost je svijetla i digitalna”

“U planu je konstantan razvoj novih, modernih i zanimljivih funkcionalnosti koje će korisnicima olakšavati svakodnevni rad”, najavljuje. “Aktivno surađujemo s našim korisnicima, osluškujemo njihove potrebe i prema njima razvijamo još efikasnija rješenja.”

Trenutno rade na digitalnom ispunjavanju sve dokumentacije koja se daje pacijentu na potpis, kao što su razni upitnici i privole. Nakon što pacijent na tabletu popuni i potpiše dokumente, EasyBusy ih automatski trajno pohranjuje u digitalnom obliku u pacijentov karton te time dentalnu ordinaciju čini stvarnim paperless okruženjem. Razvijaju i specifične module za dental kao što su, na primjer, parodontni status i još puno toga…
EasyBusy je u startu napravljen tako da ga je lako prilagoditi za strana tržišta, tako da Marina i Ladislav planiraju širenje, prvo na regiju, a onda i dalje.

“Za pet godina vidimo EasyBusy kao apsolutni must have u privatnim dentalnim ordinacijama i laboratorijima te kao softver poznat i željen i u drugim medicinskim djelatnostima, pa i šire. Već smo imali dva slučaja u dentalu u kojima su se ordinacije odlučile za EasyBusy, a da ga prije toga nisu niti vidjele. U oba slučaja su nam rekli da su o softveru čuli dovoljno od kolega i da ga uzimaju bez razmišljanja. Naš cilj je da to postane pravilo!”, ističe Marina.

“Iznimno smo ponosni na činjenicu da od naših korisnika konstantno dobivamo feedback o tome koliko smo im pomogli u svakodnevnom radu i koliko ih EasyBusy usrećuje, a to nam je najveća motivacija da budemo još bolji i nastavimo dalje”, zaključila je na kraju razgovora Marina Župančić.