Allianz Hrvatska pokrenuo aplikaciju za praćenje statusa štete

Vjerujemo da ćemo korisnicima s primjenom digitalnih rješenja pružiti ad hoc i jednostavnu informaciju, ali i ubrzati naše interne procese kod rješavanja odštetnih zahtjeva, rekao je član Uprave Allianza Hrvatska Slaven Dobrić

96
praćenje statusa štete

Allianz Hrvatska pokrenuo je novu web aplikaciju “Online status
štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšao i pružio stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.

Nakon što prijavi štetu na web stranici ili na broj Allianz kontakt centra, korisnik dobiva SMS-om ili mailom poveznicu putem koje može u stvarnom vremenu imati uvid u trenutni status svog odštetnog zahtjeva. U aplikaciji korisnik može priložiti i potrebne dokumente za prijave odštetnog zahtjeva te pratiti “putovanje” štete u 4 koraka:

  1. Potvrdu o pokretanju zahtjeva i početka rada na odštetnom zahtjevu
  2. Procjenu štete i proces provjere dokumentacije i pokrića
  3. Je li zahtjev riješen, vozilo popravljeno i šteta namirena
  4. Korisnik ocjenjuje svoje iskustvo ukupnom uslugom.

“Novom aplikacijom nastavljamo s prilagodbama naših usluga modernim zahtjevima korisnika. Vjerujemo da ćemo im s primjenom digitalnih rješenja pružiti ad hoc i jednostavnu informaciju, ali i ubrzati naše interne procese kod rješavanja odštetnih zahtjeva, posebno kada je to korisnicima kod namirenja šteta vrlo važno. Time dobivamo priliku i za analizu svih ocjena korisnika koje će biti temelj za buduća još jednostavnija rješenja te usluge”, izjavio je u povodu nove aplikacije Slaven Dobrić, član Uprave Allianz Hrvatska.

Iza ovog projekta stoje timovi iz raznih sektora unutar Allianza, pod vodstvom Marina Žuvele, direktora Prijave i procjene šteta, te Elizabete Sarjanović, direktorice Projektnog ureda i poslovne analize koji izjavljuju: “Tokom razvoja aplikacije u svakom trenu smo u fokusu imali klijente – brzina komunikacije, veća transparentnost i optimizacija cjelokupnog procesa obrade šteta kako bismo kod njih povećali osjećaj povjerenja i kontrole nad svojom imovinom i troškovima”.