Allianz Hrvatska pokrenuo je novu web aplikaciju “Online status
štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšao i pružio stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.
Nakon što prijavi štetu na web stranici ili na broj Allianz kontakt centra, korisnik dobiva SMS-om ili mailom poveznicu putem koje može u stvarnom vremenu imati uvid u trenutni status svog odštetnog zahtjeva. U aplikaciji korisnik može priložiti i potrebne dokumente za prijave odštetnog zahtjeva te pratiti “putovanje” štete u 4 koraka:
- Potvrdu o pokretanju zahtjeva i početka rada na odštetnom zahtjevu
- Procjenu štete i proces provjere dokumentacije i pokrića
- Je li zahtjev riješen, vozilo popravljeno i šteta namirena
- Korisnik ocjenjuje svoje iskustvo ukupnom uslugom.
“Novom aplikacijom nastavljamo s prilagodbama naših usluga modernim zahtjevima korisnika. Vjerujemo da ćemo im s primjenom digitalnih rješenja pružiti ad hoc i jednostavnu informaciju, ali i ubrzati naše interne procese kod rješavanja odštetnih zahtjeva, posebno kada je to korisnicima kod namirenja šteta vrlo važno. Time dobivamo priliku i za analizu svih ocjena korisnika koje će biti temelj za buduća još jednostavnija rješenja te usluge”, izjavio je u povodu nove aplikacije Slaven Dobrić, član Uprave Allianz Hrvatska.
Iza ovog projekta stoje timovi iz raznih sektora unutar Allianza, pod vodstvom Marina Žuvele, direktora Prijave i procjene šteta, te Elizabete Sarjanović, direktorice Projektnog ureda i poslovne analize koji izjavljuju: “Tokom razvoja aplikacije u svakom trenu smo u fokusu imali klijente – brzina komunikacije, veća transparentnost i optimizacija cjelokupnog procesa obrade šteta kako bismo kod njih povećali osjećaj povjerenja i kontrole nad svojom imovinom i troškovima”.