Digitalna agencija Human razvila je za hrvatsku tvrtku Roto dinamic mobilnu B2B aplikaciju kojom je u potpunosti digitaliziran i optimiziran proces narudžbi za poslovne korisnike. Riječ je o pametnom, kupcu prilagođenom rješenju preko kojeg vodeći hrvatski distributer pića ostvaruje više od 1,3 milijuna eura prosječnog mjesečnog prihoda. Aplikacija je dostupna na Android i iOS platformama.
Roto dinamic posluje putem 15 prodajno–distribucijskih centara i više od 25 maloprodajnih trgovina, a u sustavu ima 140 dostavnih vozila koja opskrbljuju više od 8000 barova, restorana i hotela. Pokriva oko 30 posto tržišnog udjela u distribuciji pića u Hrvatskoj. No, proces naručivanja robe predstavljao je usko grlo unutar modela distribucije.
“Glavni problem riješili smo pristupivši mu u korijenu, na razini pojedinca. Željeli smo vlasnicima barova i restorana olakšati posao i omogućiti im brz i jednostavan način naručivanja i praćenja narudžbe. S druge strane, Roto pozivni centar do sada se najviše bavio ispravljanjem problema nastalih tijekom ručne obrade narudžbi – optimizirali smo ovaj proces i stavili fokus na odnose s klijentima”, objasnila je Sandra Vešligaj, operativna direktorica Humana i voditeljica projekta razvoja aplikacije.
Aplikacija olakšava naručivanje, prati narudžbu, omogućuje uvid u račune i stanja potrošnje, štedi vrijeme kroz mogućnost ponavljanja narudžbe ili stvaranja popisa često naručenih artikala.
U prvih šest mjeseci rezultati primjene aplikacije premašili su prodajne ciljeve klijenta, navode iz agencije Human te ističu da je ostvareni udio mobilnih narudžbi u ukupnom HoReCa volumenu iznosio 18 posto, (KPI je bio 15%), a ukupni Roto prihodi porasli su za 5,43 posto. Prosječno trajanje obrade narudžbe putem aplikacije je upola skraćeno u usporedbi s narudžbom pozivom, a četiri puta je brže od narudžbe e-poštom ili porukom.