
Nakon što je tijekom pandemije prodao udjele u turističkim kompanijama na Makarskoj rivijeri, dubrovačkom području te na Pelješcu i Korčuli, fond Prosperus vraća se u sektor preuzimanjem Hotela Medora u Podgori.
Uprava Hotela Medora objavila je u četvrtak na Zagrebačkoj burzi da su osiguravateljske kuće Euroherc, Adriatic, Agram life osiguranje i Agram Invest prihvatile obvezujuću ponudu za preuzimanje koju je dao investicijski fond Prosperus Growth Sedam. Ponuda se odnosi na 6.781.134 dionica, odnosno 85,877 posto izdanih dionica Medora hotela i ljetovališta. Prema obavijesti, prodavatelji su formalno prihvatili ponudu.
„Obaviješteni smo da će svi ostali detalji transakcije – uključujući prilagodbe, cijenu i mehanizme isplate – biti definirani u transakcijskoj dokumentaciji nakon pregovora”, stoji u objavi. Društvo će, dodaje se, javnost i regulatora obavijestiti pravovremeno nakon zaključenja dokumentacije.
Pregovori još traju
Detalji transakcije zasad nisu poznati. Predsjednica uprave Prosperusa Ivana Hatvalić-Poljak potvrdila je za Jutarnji list da pregovori i dalje traju.
„Želimo podsjetiti na dobro iskustvo koje smo imali kroz ulaganja u turističke kompanije na Korčuli i u Orebiću, gdje smo osim ulaganja u podizanje kvalitete utjecali i na podizanje cijele destinacije. Bili smo zadovoljni i s izlaskom iz tih investicija, iako je to bilo usred pandemije. Turizam je dobar sektor u kojem vidimo puno prilika i potencijala”, poručila je kratko Hatvalić-Poljak.
Preuzimanje Medore ne iznenađuje s obzirom na ranije investicije Prosperusa i poslovanje same kompanije. Medora kontinuirano raste, premda posluje izrazito sezonski, kao i većina hotelskih kuća na Jadranu. U njezinu sastavu nalaze se hotel Medora Auri Family Beach Resort s četiri zvjezdice i autokamp Medora Orbis, dok hotel Podgorka nije u funkciji od kraja 2019.
Tvrtka zapošljava 130 radnika. Prošle godine ostvarila je 12,34 milijuna eura prihoda, 7,65 posto više nego godinu ranije, uz neto dobit od 2,15 milijuna eura (+32,04%). U prvih devet mjeseci ove godine prihodovali su 12,3 milijuna eura – gotovo milijun više nego u istom razdoblju lani – uz 3,67 milijuna eura dobiti. Makarska rivijera posljednjih je godina sve privlačnija investitorima, uključujući Valamar i Aminess.
Prosperusov fokus: turizam i rast
Strategija fonda Prosperus Growth usmjerena je na ulaganja u mala i srednje kapitalizirana poduzeća s potencijalom konsolidacije u regiji. Planirana pojedinačna ulaganja iznose između pet i deset milijuna eura. Iako se formalno ne ograničavaju na pojedine industrije, fond najveći potencijal vidi u turizmu, obnovljivim izvorima energije, zdravstvu, farmaceutici, robi široke potrošnje i poslovnim uslugama.
U portfelju trenutno nemaju nijednu turističku kompaniju, ali su 2023. preuzeli većinski udio u Nord Mobilu, najvećem hrvatskom proizvođaču mobilnih kućica koji surađuje s vodećim turističkim kompanijama u zemlji i regiji, piše novinarka Marija Crnjak.
Preuzimanje Medore označava povratak Prosperusa na turističku scenu – ovaj put u jednoj od najdinamičnijih destinacija na Jadranu.









![Google u Njemačkoj pokreće investicijski program vrijedan 5,5 mlrd eura Google - podatkovni centar u Hanauu [Izvor: Google]](https://tockanai.hr/wp-content/uploads/2025/11/Google.data-centar-Hanau-218x150.jpg)















