Carwiz rent-a-car širi franšizu na novozelandsko tržište

Hrvatski rent-a-car brend potpisao je franšizni ugovor s novozelandskom tvrtkom Newborn Limited i službeno započinje poslovanje na ključnim lokacijama u zemlji s flotom od 1.400 vozila

6
Carwiz

Carwiz rent-a-car, hrvatski franšizni brend koji posljednjih godina bilježi snažan međunarodni rast i danas posluje na više od 50 tržišta diljem svijeta, potpisao je franšizni ugovor s novozelandskom tvrtkom Newborn Limited, u vlasništvu Haitaa Suna. Time Carwiz službeno ulazi na tržište Novog Zelanda, jedne od najatraktivnijih turističkih destinacija u regiji.

Carwiz će na Novom Zelandu poslovati s flotom od gotovo 1400 vozila, a usluga će biti dostupna na ključnim lokacijama, uključujući zračne luke Christchurch, Auckland, Wellington i Queenstown, kao i u središtu Rotorue. Time Carwiz osigurava prisutnost u najvažnijim turističkim i prometnim čvorištima zemlje.

Novi Zeland, poznat po cestovnim putovanjima i gostima koji žele samostalno istraživati obje obale i unutrašnjost otoka, predstavlja idealno tržište za širenje rent-a-car usluge. Upravo je to, prema riječima vlasnika Newborn Limiteda Haitaa Suna, bio jedan od ključnih razloga za partnerstvo s Carwizom, koji na tržište donosi standardiziranu uslugu, kvalitetu i prepoznatljivo korisničko iskustvo.

„Ulazak na Novi Zeland smatramo velikim korakom u našem daljnjem globalnom razvoju. Riječ je o tržištu koje savršeno odgovara filozofiji Carwiza – putnici traže slobodu kretanja, sigurnost i pouzdanu uslugu. Vjerujem da ćemo, u suradnji s gospodinom Sunom i njegovim timom, izgraditi snažnu tržišnu poziciju i ispuniti očekivanja zahtjevnih gostiju koji posjećuju ovu predivnu zemlju“, izjavio je Krešimir Dobrilović, osnivač i predsjednik Uprave Carwiz Internationala.

Carwiz posluje od 2017. godine, a franšizni model razvija od 2018., kada je započeo širenje na tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije, Grčke, Češke i Poljske. Uslijedila su daljnja međunarodna širenja, uključujući i tržište Sjedinjenih Američkih Država, čime je brend dodatno učvrstio svoju globalnu prisutnost.

U sklopu daljnjeg jačanja upravljačke strukture, Carwiz International nedavno je osnovao Odbor direktora (Board of Directors), strateško tijelo koje će objediniti znanja i iskustva ključnih članova kompanije kako bi ojačao globalne pozicije i osigurao održivi rast. Na čelu Carwiz Internationala i dalje ostaje Krešimir Dobrilović, dok će se Odbor direktora fokusirati na usmjeravanje međunarodnih aktivnosti, razvoj tržišta i strateško odlučivanje.