3. maj ugovorio završetak novogradnje za norveškog brodara

Riječ je o brodu za prijevoz kemikalija dužine 185, širine 32,2 metra i nosivosti 45.000 dwt-a čiji je trup originalno izgrađen 2006. u ruskom brodogradilištu Sevmash za norveškog naručitelja, kompaniju Odfjell, ali novogradnja nikada nije završena

64
[Izvor: Brodotrogir]

Riječki 3. maj potpisao je s norveškom kompanijom Viterlef Management Limited ugovor i završetku novogradnje Onega Gulf koja bi u Rijeku trebala biti dotegljena iz splitskog škvera gdje se nalazi od ljeta prošle godine. Riječ je o brodu za prijevoz kemikalija dužine 185, širine 32,2 metra i nosivosti 45.000 dwt-a, piše Orjana Antešić u Novom listu.

Trup broda originalno je izgrađen još 2006. u brodogradilištu Sevmash na sjeveru Ruske Federacije za norveškog naručitelja, kompaniju Odfjell, međutim, do primopredaje nikad nije došlo jer je ugovor za dio brodova iz naručene serije otkazan zbog velikog kašnjenja.

Desetak godina novogradnja je stajala na vezu u ruskom škveru, a onda ga je u postojećem stanju otkupio sadašnji brodovlasnik i koncem 2016. sklopio je ugovor i brod doteglio na završetak u trogirski škver. Viterlef Management već je ranije surađivao s Brodotrogirom i njegovim vlasnikom Dankom Končarom. Prije Onega Gulfa u Trogir u je uspješno završena novogradnja istih karakteristika i podrijetla pod imenom Dvina Gulf koja je uspješno predana vlasniku u studenom 2017.

Trupovi obje novogradnje dotegljeni su u Trogir djelomično opremljeni, a prema medijskim napisima vrijednost ugovorenih poslova na završetka oba broda iznosila je oko 30 milijuna dolara po brodu.

No, drugu novogradnju Brodotrogir u više od četiri godine nije uspio završiti, pa je novogradnja otegljena u splitski škver. N, Brodosplit je također zapao u probleme i sada je trup završio u 3. maju, gdje bi trebao biti potpuno završen u roku od godinu dana.