Kriza zbog pandemije koronavirusa, izazov organiziranja rada od kuće i briga za zdravlje djelatnika obilježili su odnose poslodavaca i zaposlenika u ovoj i prošloj godini, odnosno aktivnosti poslodavaca kojima izravno utječu na zadovoljstvo radnika, a koje u širem kontekstu zovemo upravljanje brendom poslodavca.
U takvom okruženju održan je Best Employer Brand Awards Adria, dodjela nagrada poslodavcima koji najuspješnije upravljaju svojim brendom. Dodjela nagrada održana je po treći, ali prvi puta u regionalnom izdanju. Nagradu dodjeljuje CareerCentar, internetska platforma za online testiranje i izgradnju brendova poslodavaca.
“Employer branding okrenuo se svojim temeljima, a to je primarni fokus na potrebe zaposlenika. Gotovo sve tvrtke napravile su još veći iskorak u razvoju programa i aktivnosti koji utječu na zadovoljstvo radom u odnosu na prošlu godinu. Posebnu zanimljivost čini i regionalna konkurencija. Nama je cilj promovirati izvrsne poslodavce koji uistinu provode i izvršavaju najbolje programe, ali i inspirirati druge na tržištu kako bismo svi u većoj mjeri stvarali kvalitetne radne sustave iz kojih ljudi neće htjeti odlaziti”, rekao je Vladimir Benić, osnivač CareerCentra i savjetnik za upravljanje brendom poslodavca.
Addiko: Interna komunikacija i employer branding strategija
Addiko banka proglašena je najboljim brendom poslodavca u bankarskom sektoru i najboljim brendom poslodavca u kategoriji integracije brenda poslodavca i korporativnog brenda. Addiko se istaknuo internom komunikacijom i ukupnom employer branding strategijom.
Novu komunikacijsku strategiju Addiko banka predstavila je u ožujku 2021. godine. Nastala je na temelju povratnih informacija zaposlenika i korporativnih vrijednosti Addiko banke. Kroz slogan “banka za netipične bankare” i različite aktivnosti koje je dosad provela, Addiko banka ističe svoju kulturu zajedništva, poticajno okruženje te važnost osobne inicijative kod svakog zaposlenika.
“Ponosni smo na osvojene nagrade koje su još jednom potvrdile da se, uz kvalitetne usluge, ključ naše prepoznatljivosti nalazi i u autentičnosti koju svjedoče naši zaposlenici”, izjavila je Tanya Šplajt-Brainović, izvršna direktorica Upravljanja ljudskim potencijalima Addiko Grupe.
Marina Jurić, viši ekspert za HR savjetovanje Addiko Grupe, bila je nominirana za najboljeg Employer Brand menadžera. “Naš cilj bio je brend poslodavca spojiti s onim što Addiko banka jest, njenim vrijednostima i kulturom, istovremeno odražavajući iskustva naših zaposlenika. Vjerujemo u kulturu poticanja inovativnih rješenja, uvažavanja povratnih informacija i njegovanja ljudskih odnosa. Addikov tim zaslužuje biti prepoznat i percipiran za sve ono što smo prošlih godina stvarali u svim zemljama regije u kojima smo prisutni”, istaknula je Jurić.
Agencija Degordian dobitnik je nagrade u kategoriji “Best Agency Project” za komunikacijsku strategije Addiko banke kao poslodavca.
Raiffeisenbank Hrvatska nagrađena je za najbolje employee experience zahvaljujući nizu aktivnosti pod nazivom RBAlity, a Privredna banka Zagreb se istaknula well-being programom i osvajanjem People’s Voice nagrade u kategoriji velikih tvrtki.
Šest nagrada za IT tvrtku Q
Najnagrađivanija tvrtka ove je godine Q agency koja je ponijela i Grand Prix Adria nagradu. Q je ostvarila odlične rezultate kao najbolja tvrtka do pet stotina zaposlenih, uspješno angažirala i različitim programima povezivala svoje zaposlenike kreativnim video sadržajima, iznimnom internom komunikacijom, a iz Q-a dolazi i najbolji employer branding tim. Uz to Q je osvojila i People’s Voice nagradu u video kategoriji i nagradu za najboljeg poslodavca u IT sektoru.
“Neizmjerno smo ponosni na uspjeh i osvojene nagrade koje su nam potvrdile da smo na dobrom putu i da nastavimo graditi Q prema našim ljudima i njihovom zadovoljstvu. Ovo je vjetar u leđa cijelom timu koji je naporno radio u izgradnji našeg brenda i kulture”, istaknula je Ana Čupić, voditeljica komunikacija u Q.
Prema izboru Best Employer Brand Awards Adria 2021. odličan posao kao poslodavac radi i tvrtka A1 Hrvatska koja je osvojila Grand Prix za hrvatsko tržište, ali i ukupnu nagradu u kategoriji velikih tvrtki. Nagrađena je i za najbolju digitalnu komunikaciju, najbolji projekt društveno odgovornog poslovanja i najbolji employer brand u telekom sektoru.
Najbolji employer brand manager je Ivan Gorski iz Hrvatskog telekoma, koji je nagrađen i za najbolju internu komunikaciju.
U FMCG sektoru pobjedu je odnijela Fortenova Grupa s Jamnicom plus i Zvijezdom plus, tvrtkama koje su se istaknule projektima edukacije i razvoja ljudi te izgradnjom organizacijske kulture, inovativnim aktivnostima i internom komunikacijom. Jamnica plus je nagrađena i u kategoriji Napredak u razvoju i implementaciji employer branding aktivnosti.
Farmaceutski sektor osvojila je Pliva koja je ostvarila i pobjedu u kategoriji well-being programa odličnim projektom interne pop-up ambulante.
Coca-Cola HBC Hrvatska osvojila je kategoriju Najbolja inovativna aktivnost za svoj
izvrstan Raise the Bar program, INA Grupa najbolji je employer brand u Tehnološkom sektoru, EY je najbolji employer brand u sektoru usluga te je nagrađen i za Najbolji studentski program.
Ciklopea ponovo najbolja među malim tvrtkama
Najbolji employer brand među malim tvrtkama je drugu godinu za redom Ciklopea. Na tržištima Srbije i Sjeverne Makedonije najviše se istaknula Endava, koja je osvojila Grand Prix nagrade na oba tržišta. SofaScore je pobjednik u video kategoriji People’s Voice Award male tvrtke, a jedna od naših najuspješnijih kompanija Infobip pobijedila je u kategoriji Najbolji employer brand event svojim zimskim programom kojem je cilj bio povezati zaposlenike u više od 60 zemalja.
Najbolja kampanja za zapošljavanje otišla je u Srbiju i aktivnosti zapošljavanja koje je provodio PepsiCo.
Stručni žiri ove je godine bio u sastavu: Aleksandra Kregar, Isidora Maksimović, Mirna Koričan Lajtman, Kristina Sanković i Vladimir Benić.